Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

De var over 100 begge to...

*dumper ned i sofaen akkurat i tide for siste pre-MGP-runde*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, Sinbad fra Tyrkia! :danser: Denne var jo litt kul -i favorittskiktet mitt. Nananana-refrenget minner meg om noe, men jeg får ikke helt tak på hva. Men in tights? Røverkoret i Ronja Røverdatter? :vetikke:

Jeg og Thomas er hvertfall enige, om ingen andre liker den :fnise:

Skrevet

Estland er årets "kjekk unge mann med vakker ballade, god stemme og litt tungt blikk"-bidrag -trenger jeg si at jeg er solgt? :strix: Tittelen Kuula betyr vissnok "Lytt" -med glede...

Skrevet

Slovakia -helt grei rock. Ikke verst, men ikke helt min greie.

Skrevet

Endelig en titt på den norske bidraget *ignorerer ovnsklokka som varsler at rundtsykkene er ferdig*

Han synger surt, sangen er noen hakk for slitsom for min smak. Vinnersjanser -ja, særlig... :rolleyes: Tooji virker som en oppegående og fin fyr, han kan heller fortsette å gjøre en god og viktig jobb i barnevernet.

Skrevet

Vart og vakkert og dørgende kjedelig pianoballade fra Bosnia-Herzegovina.

Skrevet (endret)

Love is blind, synger Litauens artist med bind for øynene. Den var litt for billig... Svak stemme, utdatert 13-på-dusinet-låt. Hadde enda love vært døv...

Endret av Daria
Skrevet

Storbritannia satser klassisk i år -Engelbert Humpeldinck. Fin ballade og mannen kan jo fortsatt synge -hvis Europas bestemødre har lært å bruke mobilen kan dette rekke langt.

Skrevet

Hun synger i badedrakt og kappe mens menn i gassmasker løper ned korridoren -allerede der ga jeg opp Frankrike i år...

Skrevet

Jeg må konsentrere meg for å skjønne om hun synger på engelsk eller italiensk -konklusjonen er begge deler -men bortsett fra det svinger det av Italia. Kul dame.

Skrevet

Azerbadjan-dama blir spist av kjolen sin! :overrasket: Stemmer er bedre enn uttalen, låte nokså standard power-ballade.

Skrevet

Den spanske damen ser mest skummel ut -tror de klesklypene i nakken sitter stramt og gjør vondt. Dessuten mumler den pripne og konservative delen av meg noe om å kle seg litt etter alderen... Og hvorfor har annenhver nasjon svenske låtskrivere i år? Hvordan Spanias bidrag faktisk var? Nei, si det...

Skrevet

Jamie Cullum har vært med på å skrive Tysklands bidrag i over -allerede der er jeg jo positivt innstilt. Minner om en del jeg har hørt før -litt Matchbox 20, litt en annen gruppe jeg ikke husker (og ja, det irriterer meg...) -men jeg liker. Ønsker meg mr Cullum på pianoet i finalen...

Skrevet

Da var alle sangene avspilt. Ingen åpenbar og soleklar favoritt som finske Paradise Oskar var i fjor -jeg kommer neppe til å gidde å stemme på noen. Men en liten knapp på Estland...

Skrevet
josh groban ‏ @joshgroban

So long! Farewell! auf Wiedersehen, goodbyyyye! good NIIIIIIII <trips and falls down stairs>....owwww. oh man...ahhh...jesus that hurt.

:hoho:

*klarer med stor anstrengelse og bitemerker i tunga å ikke le høyt på kontoret*

(Alle som ikke har sett Sound of Music kan egentlig gi opp å forstå denne...)

Skrevet

Ser et program om en bygning som kollapset i Sør-Korea og begynner å lure: Når en bygning på fem etasjer raser, hvor er det da verst å være? Øverst, hvor du faller langt, eller nederst, hvor du får fire etasjer bygningsmasse i hodet? *overhodet ikke makaber*

Skrevet

Og så fikk man ledd litt igjen da -høyt og helhjertet og svært lite diskret (jada, det ble kommentert :plystre: )... :fnise: Om den ekstatiske gleden ikke var like overveldende som i '98, var Norge-Brasil veldig mye morsommere som fotballopera. Mange hysteriske øyeblikk, og jeg ser for meg at replikken "Kjetil Rekdal gjorde meg homo!" blir en klassiker... :rulle:

Skrevet (endret)

Åh..eh.. :hoho:

Kjetil Rekdal gjorde meg lesbisk.. ville passet bedre. :fnise:

Endret av loffen
Skrevet (endret)

Jeg ville forøvrig vært i øverste etasje. :opplyser:

edit: tastefingeren er litt stiv i dag. :gjeiper:

Endret av loffen
Skrevet

Åh..eh.. :hoho:

Kjetil Rekdal gjorde meg lesbisk.. ville passet bedre. :fnise:

Min første reaksjon også :rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...