Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:pls:

Makan til GP-oppdatering! Jeg bøyer meg i støvet og kjenner jeg har stålkontroll før finalerundene :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så NRK sin sending i går. Og er enig med deg i at Island skiller seg ut som en av favorittene. :jepp: Ellers virker det som vi så litt ulike land i går. Jeg merket meg ihvertfall at Østerrike og Irland var forferdelig dårlig. Danmark og Finland sine var ikke dumme i mine ører. Og Albania er jeg helt enig i at var kjedelig.

Skrevet

Jeg orket ikke den norske, så jeg holder meg til svenskene. Pussig at de ikke viser de samme sangene, tror svenskene viser dem i den rekkefølgen de kommer i semifinalene :vetikke:

Skrevet

Jeg syntes også det var merkelig at de ikke viser samme sangene. Skjønner liksom ikke hvorfor. :klo:

Og for å være ærlig, så synes jeg hun blonde bærta som sto mellom Christer Falck og Jan Fredrik Karlsen var verre å høre på enn de to gutta. Men vi hadde heldigvis Linda Eide på det andre bordet...

Skrevet

Ingen planer forrige helg, ingen planer denne helgen, og i snitt bare en kulturplan i uka i mai. Hva skjer? :daane:

Skrevet

He, he ja hva skjer??? :fnise:

Kjenner jeg deg rett, så har du snart mange planer.

Skrevet

Jeg har pakket for fjerde turen siden påske..... Ikke hotell denne gangen, men reise blir det jo.

Skrevet

Og jeg har 5 kulturaktiviteter i mai.... så litt over en i uken... :fnise:

Skrevet

Jeg har jo også fem -Lillebjørn står ikke på (den) kalenderen. :idesmil: Og med konserten i går er jeg oppe i seks -en kinotur i helgen (må jo få sett Titanic i 3D...) og måneden begynner å bli normal :fnise:

Skrevet (endret)

Frister litt å ta en tur på Bikuben i kveld, men start 22.30 høres ikke like fristende ut... :Gjesp:

Endret av Daria
Skrevet

Da jeg laget "Dagen i dag"-kalender for jobben, tok jeg med at 4. mai regnes som Star Wars-dagen mest som en litt sær kuriositet. Det viser seg at dette er et utbredt fenomen -twitter-feeden min er ful av May the 4th be with you-hilsener... :fnise:

Skrevet

Hørte på radioen i dag at 4.mai også er den internasjonale tubadagen. Fikk du med det på kalenderen din? :fnise:

Skrevet

Hun ropte tuba or not tuba... :fnise:

Det burde jeg jo -tror en av musikk-elevene spiller tuba...

Skrevet

Usj, skrudde på kampen og der lå Markus Henriksen helt utslått på båre *liker ikke*

Skrevet

Hørt på Unge mødre: Ung mor/toppløsmodell ser ingen problemer med å posere toppløs -"Bare se på de gamle maleriene -hva malte de? Toppløse damer. Det er akkurat det samme, bare at nå er det på bilde." Jepp, akkurat det samme.

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg som ser på trash-TV i kveld...

Skrevet

Nå ser jeg visst ishockey-vm -litt usikker på hvorfor, egentlig...

Skrevet

:hoho:

Det gjør jeg også, men nå er det pause, og da dumpet jeg visst innom 'Brura blei lura'. :fnise:

Trash-TV er digg. :nigo:

God helg Daria!

Og alle andre som er innom deg.

:klemmer:

Skrevet
:hoho: Gikk glipp av litt av hvert på tv i går skjønner jeg :fnise:
Skrevet

Hva gjorde du oppe klokka 6 på en lørdag? :Gjesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...