Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Georgia forsvant i sjekking av selvangivelsen (nøye, grundig og ikke minst ute i god tid :filer: ), men så veldig minne verdig tror jeg ikke den var. Han var orange...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oh, Johnny Logan. Han var jo litt kjekk en gang i tiden (selv om hvit dress ikke så bra ut på 80-tallet heller)...

Hold me now... :hjerte:

Endret av Daria
Skrevet

Her er det MGP-snakk ja.

Men nå er det over for i dag -og jeg har fortsatt ikke hørt det norske bidraget :fnise:

Skrevet

Angrepet i 1. mai-toget

Nei, det er ikke greit å gå til fysisk angrep på andre -men ikke prøv å innbille meg annet enn at de gjorde dette ene og alene for å provosere. Den gamle barnehageregelen om den som vil være med på leken renner meg i hu...

Skrevet

Lommedalen - Stabæk 0-3

Knut Nesbø: Stabæk er videre, Lommedalen hadde ikke englevakt...

:hoho:

Skrevet

Dagbladet siterer Jessica Simpson:

- Det er greia med å være gravid, jeg gråter av ingenting, bare en hatt faller i bakken.

To cry at the drop of a hat har svært lite med faktiske hatter å gjøre... :rolleyes:

Skrevet

Alexander Dale Oen er død -helt ufattelig :trist:

Rørende minneord i Aftonbladet -det er nok mer enn noe annet de dagene han vil bli husket for.

:trist: Nok en påminnelse om at livet er skjørt...

Angrepet i 1. mai-toget

Nei, det er ikke greit å gå til fysisk angrep på andre -men ikke prøv å innbille meg annet enn at de gjorde dette ene og alene for å provosere. Den gamle barnehageregelen om den som vil være med på leken renner meg i hu...

Du er nok inne på noe der ja...

Lommedalen - Stabæk 0-3

Knut Nesbø: Stabæk er videre, Lommedalen hadde ikke englevakt...

Skrevet

Nei, vi lurer ikke på hvorfor dere har kalt programmet "Adresse Baku" -det er det pre-MGP-programmet til nrk har hett så lenge jeg han huske... :roll:

Å Herregud -Christer Falk i panelet, sammen med Jan Fredrik Karlsen. Takk for meg...

Skrevet

Jaja, da blir det første episode av den svenske i nett-tv i stedet...

Skrevet

Politisk-satirisk rap på hjelpeløst engelsk fra en middelaldrende mann fra Montenegro. Jepp, dette blir nok en slager.

*sarkasme-varsel*

Skrevet

Island seiler opp som en favoritt så langt :jepp: *synger med*

Never forget what I did, what I said...

Modulasjon! :tommelopp:

Skrevet

Det er noe festlig med det svenske uttrykket Jeg går igång på... Kanskje det lar seg overføre til norsk...

Skrevet

Med tanke på den greske økonomien, er det vel ikke så rart at de ikke hadde råd til så mye kjolestoff... De satser åpenbart på å gjenta oppskriften som ga seier for noen år siden, med ung kvinnelig sanger og veldig dansbar (om ikke veldig nyskapende) låt, Skal ikke se bort fra at det kan funke.

Skrevet

Blond, pen, 13-på-dusinet-sangerinne med halvrask, halvfengende 13-på-dusinet-sang fra Latvia.

Me må vidare...

Skrevet

Årets sirupsballade fra Albania -hun kan synge så rent og inderlig hun bare vil, dette er virkelig dørgende kjedelig. Tissepause.

Skrevet (endret)

Jeg blir automatisk negativ når videoens hovedfokus er at sangerinnen skal vri og bukte seg så sexy som mulig i små tekstiler. Danselåt med trekkspill i refrenget gjør meg heller ikke lykkelig. Men det var jo irriterende fengende, det refrenget til Romania...

Endret av Daria
Skrevet

Sveits' MGP-rock har egentlig potenmsiale, men den blir veldig rotete og slitsom. Innimellom lurer jeg på om alle synger og spiller samme sang og er enige om hvor i notene de er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...