Daria Skrevet 27. april 2012 Forfatter #5101 Skrevet 27. april 2012 Pizza i bryllup Man kan jo håpe at det er et troll...
Daria Skrevet 27. april 2012 Forfatter #5103 Skrevet 27. april 2012 Tja, jeg vet ikke hvor lettvindt det er å skulle levere varm pizza til 80 personer samtidig...
Daria Skrevet 27. april 2012 Forfatter #5104 Skrevet 27. april 2012 Spennende å høre Ingrid Bjørnov og musikkprofessoren snakke om korsang og musikkens funksjon -her var det mye kjent for en gammel korsanger. Hodet er definitivt fullt av tekster og melodier, selv om jeg bare kan hoste opp ett vers (svensk tekst) av den finske nasjonalsangen Men jeg er jo langhåret blond sopran -er flyttingen til Frankrike obligatorisk...?
Daria Skrevet 27. april 2012 Forfatter #5105 Skrevet 27. april 2012 josh groban @joshgroban Landed safely in NYC, saw the space shuttle humping a 747 outside my window, AND I sat next to the brilliant and kind Mr. Smokey Robinson. Småfly! Muligens på tide å legge seg... Er jo ikke noe på tv uansett -blir tv-tilbudet stadig dårligere, eller er det bare jeg som blir mer kravstor kvalitetsbevisst?
Daria Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5108 Skrevet 28. april 2012 Jeg gikk og la meg istedet... Det går så sent, Ewan McGregor var ikke nok til å holde meg oppe i går... Måns Zelmerlöw sitter i hodet mitt og synger , er litt usikker på hva underbevisstheten min prøver å fortelle meg... Sannsynligvis at skånsken til Daniel Nannskog setter i gang lange og kompliserte assosiasjonsrekker Det fikk meg hvertfall til å sjekke om det var lagt ut artister til Allsång på Skansen ennå -to måneder igjen
Daria Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5110 Skrevet 28. april 2012 Snygga doktorn på Allsång? Yes, please Skånsk overdose
Rosalie Skrevet 28. april 2012 #5111 Skrevet 28. april 2012 Nå, du hadde vel ikke sagt neitakk om snygga doktorn hadde rotet seg inn på soverommet ditt, heller, tenker jeg.
Daria Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5112 Skrevet 28. april 2012 Bortsett fra at han har alle nødvendige kvalifiksajoner for å bli et høyt skattet medlem i fagottkoret, da...
Daria Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5114 Skrevet 28. april 2012 For all del -jeg er ikke fordomsfull...
Daria Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5115 Skrevet 28. april 2012 Molde tapte for Sogndal. Nei og nei, nå ble jeg trist...
Daria Skrevet 29. april 2012 Forfatter #5120 Skrevet 29. april 2012 En latterhylende Vimse her, en snikende tiger der... Har herjet med Lille Ville i hagen til mormor og morfar i dag, mens søster spadde kjøkkenhage. De har stor hage, hun ønsker seg grønnsaksbed -voilá! Parsellhage i byen Hadde tenkt meg en tur på loppenarked på vei hjem, men det stengte tidligere enn planlagt (Etter mine planer, altså. De stengte nok etter egne planer ). Fikk meg en lang tur og en is, ikke så dumt det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå