Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner det er SÅ kjekt at du driver og oppdaterer på slike ting her inne, slik at jeg kan fange opp noe av det og late som om jeg også følger litt med... :sjenert::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Darias opplysningstjeneste, MGP-avdelingen, til tjeneste! :fnise:

Skrevet

Det er aldri noe godt tegn når jeg ikke skjønner hvilket språk det synges på før i refrenget... San Marinosk (marinsk? marinesisk?) tyggegummipop i 80-tallsfarger med pcer.

Skrevet

Allsang på Ayia Napa!

Lalalalalala... :danse:

Interessant Snøhvit-video -de fruktene må da være genmanipulerte...

Skrevet (endret)

Måns Z har gått programlederskole hos Jon Almaas og lært "lene seg på albuen og se dypt og litt på skeiva inn i kamera" :fnise: Solid tversover, man kan jo lure på hva hans mentale alder egentlig er... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Ermeløs uniformsjakke (mer korps enn militær) ser jo lurt ut. Nesten like god diksjon som Lene Marlin. Uvant lite sprettent til å være Danmark.

Skrevet

Ny time, nytt forsøk -nå er Thomas, Måns & co på plass :hoppe: Og ja, oppvasken er tatt :opplyser:Ble forresten stående i dusjen og lure hardt og lenge på hvem som egentlig representerer Norge i MGp i år... Kom til slutt på at det er Tooji(?), men jeg tror ikke jeg har hørt låta ennå...

Har du ikke? :overrasket:

Den er råbra! :digge:

Skrevet

Er ikke bestemor-konseptet litt oppbrukt? Særlig når de synger surt og grusomt? Positivt at Russland sender noen som synger på et minritetsspråk (som jeg aldri har hørt om), men det hadde vært enda mer positivt hvis de sendte en faktisk artist, ikke alle-kan-synge-gruppa fra det lokale eldresenteret...

Skrevet

Har du ikke? :overrasket:

Den er råbra! :digge:

Jeg husket navnet hans! *stolt* Låttittelen ville jeg ikke husket om det sto om livet :fnise:

Skrevet

Bestemor-konseptet?

Litt som Guri Schanke da eller?

:rulle:

Skrevet

Det summer noe rundt i rommet -nok et vårtegn... *lukker soveromsdøren*

Skrevet

Bestemor-konseptet?

Litt som Guri Schanke da eller?

:rulle:

Hun er rene ungdommen ved siden av den gjengen der... :ler: Dessuten har hun tenner...

Skrevet

Ungarn -grei sang, grei stemme, men så? :vetikke:

Skrevet

Østerrisk rap. Tepause.

Skrevet

Høres ut til å bli en festlig aften med MGP i år.

Jeg har ikke hørt noen av sangene - i hvertfall ikke gått inn for det. Tipper jeg har hørt den norske på radio ettersom han ble intervjuet både her og der på ulike kanaler og program.

Men det er dagen for operabilletter og det er fint. :nigo:

Skrevet

Måns' sjelfulle deklamering av den svenske oversettelsen var definitivt det beste med den låta :fnise:

Skrevet

En mann i rutete dress med knebukser rir på en kordame i et slags brudeantrekk, og det er egentlig alt jeg trenger å vite om Moldova...

Skrevet

Operabilletter er bra :nigo:

Skrevet

Jedward er tilbake! :hoppe::rulle:

Skrevet

Hun er rene ungdommen ved siden av den gjengen der... :ler: Dessuten har hun tenner...

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...