Daria Skrevet 21. april 2012 Forfatter #5041 Skrevet 21. april 2012 Jeg har egentlig lagt meg en plan om godteribegrensning fra mandag av, jeg angrer allerede... Det er aldri for tidlig å angre... Lo så høyt av Ross at tøffelen hoppet i buret
Daria Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5042 Skrevet 22. april 2012 Dagens Trending topic: #MenIWantToCoverInChocolate #MenIWantToCoverInChocolate Voldemort with dark chocolate, so he could really be the Dark Lord. #MenIWantToCoverInChocolate Piers Morgan: then I'd bung him in the fridge, until the chocolate sets in his nostrils/throat. #MenIWantToCoverInChocolate Augustus Gloop. Oh wait that's already been taken care of. Myself, so I can snap bits of chocolate off me and eat them, wherever I go. #MenIWantToCoverInChocolate #MenIWantToCoverInChocolate hey ladies, the dudes you mention will suffocate and die if covered in chocolate!
Daria Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5043 Skrevet 22. april 2012 Pre-MGP-sendingene er jo i gang på Svt Og Thomas er fortsatt med
Daria Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5044 Skrevet 22. april 2012 Belgia er ikke veldig nyskapende, men ørene blør ikke, og det er jo en god ting.
Daria Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5045 Skrevet 22. april 2012 Blit litt distrahert av Finlands barbeinte danser og av lett-overgrodd-av-grønske-kjolene til både sangerinne og danser. Hun synger på finlandssvenska -svalt og vakkert og ørlite kjedelig.
Daria Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5046 Skrevet 22. april 2012 ...og det var de to jeg rakk å få med før programmet var slutt
Rosalie Skrevet 22. april 2012 #5047 Skrevet 22. april 2012 Værspgod: http://svtplay.se/v/2773076/eurovision_song_contest/infor_esc_-_del_1_av_4
loffen Skrevet 22. april 2012 #5049 Skrevet 22. april 2012 Dagens Trending topic: #MenIWantToCoverInChocolate #MenIWantToCoverInChocolate Voldemort with dark chocolate, so he could really be the Dark Lord. #MenIWantToCoverInChocolate Piers Morgan: then I'd bung him in the fridge, until the chocolate sets in his nostrils/throat. #MenIWantToCoverInChocolate Augustus Gloop. Oh wait that's already been taken care of. Myself, so I can snap bits of chocolate off me and eat them, wherever I go. #MenIWantToCoverInChocolate #MenIWantToCoverInChocolate hey ladies, the dudes you mention will suffocate and die if covered in chocolate!
Daria Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5053 Skrevet 23. april 2012 Mandag nå igjen? Virkelig? Verdens bokdag i dag, jeg skal feire med å begynne på den nye boka til Märtha Tikkanen, Emma och Uno, som jeg plukket opp på Pocket Shop i Stockholm fredag. Men jeg bør vel jobbe noen timer først... Samppa Lajunens bursdag i dag også, forresten -alt man husker av unyttig informasjon...
Daria Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5054 Skrevet 23. april 2012 Du vet du er inne på en nerdeside når pop-up-reklamen er for en Star Trek Enterprise Pizza Cutter
Daria Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5057 Skrevet 23. april 2012 Med tanke på at bokhylla er fullere enn lommeboka for tiden, tror jeg det er lurt å la det være...
Daria Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5058 Skrevet 23. april 2012 Dumpet ned i sofaen for en ny dose MGP-forberedelser, men det begynner jo ikke før om en time. Da rekker jeg jo egentlig å ta oppvasken først...
Daria Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5059 Skrevet 23. april 2012 Ny time, nytt forsøk -nå er Thomas, Måns & co på plass Og ja, oppvasken er tatt Ble forresten stående i dusjen og lure hardt og lenge på hvem som egentlig representerer Norge i MGp i år... Kom til slutt på at det er Tooji(?), men jeg tror ikke jeg har hørt låta ennå...
Daria Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5060 Skrevet 23. april 2012 Blir såpass distrahert av Israels sirkusvideo (trapesartister! stripete tights!) at musikken kommer litt i bakgrunnen. På grensen mellom glad og morsom og slitsom og masete, jeg får ikke helt bestemt meg for hvor den lander
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå