Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sol over Oslo, snø her. Hmf.

Litt lei av at twitterfeeden min fylles av klaging over hvor mye det skrives og snakkes om Breivik. La være å oppsøke det, da. Klassekampen fredag hadde en artikkel, to spalter og en kronikk om at dekningen er for omfattende -finn en feil (eller et speil)... :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for en herlig helg! :smilbla:

Skrevet

Vi skal nok gjøre noe liknende igjen :jepp::nigo:

Skrevet

Ville vært litt skeptisk til en lege som stilte i det antrekket. Må være meget privat praksis i så fall... :fnise:

Skrevet

An apple a day keeps the doctor away.... Det gjelder kanskje ikke her. :fnise:

Skrevet

Spørs om det gjelder for psykodoktoren. Men nå var vel ikke det nødvendigvis noe mål her... :ler:

Skrevet

Premieren er så utselt så utselt..... :tristbla: Men det er da andre dager...... :gjeiper:

Skrevet

Kan vel være det dukker opp prøveframsyningstilbod også :jepp:

Skrevet

Kan vel være det dukker opp prøveframsyningstilbod også :jepp:

Det kan hende..... Eller en liten konkurranse. :nigo:

Skrevet

Snygga doktorn og resten av Next to Normal i Karlstad i helgen, 2+1 tenor i går (Guldet ble til sand :strix: Gethsemane :strix: Bring ham hjem :strix: ) og Michael Bublé i kveld. Stockholm i morgen. Hårda bud :filer:

Skrevet

Magasinet: -Er du klar for rosa hår?

Been there, done that for leeenge siden :filer: Ikke var det spesielt kledelig (eller frivillig) heller... :fnise:

Skrevet

Jeg blir litt grinete når det på billetten står at konserten begynner kl 19.30, og kl 19.45 kommer (det ikke varslede) oppvarmingsbandet på... Da Michael Bublé endelig kom på 20.45 var jeg rimelig utålmodig :fnise: Men han var verdt å vente på, tross alt -selv om det kom overraskende på meg at han viser seg å være en mumler... :ler:

Nå burde man vel pakke...

Skrevet

God tur, håper du koser deg! :strix:

Skrevet

Aftenposten: Husker du disse boybandene?

Jeg er litt ung for å ha noe forhold til New Edition (selv om jeg kan nynne refrenget til Candy Girl...), ellers har jeg kontroll på samtlige. :fnise: Dessuten har de vel glemt 98 degrees, som strengt tatt var et mer utpreget boyband enn Boyz II Men :filer:

Skrevet

Nei og nei, der var det mye godmusikk! :fnise:

Skrevet

Vakre barndomsminner :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...