Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på Latter i går, det er ikke av de kulturhusene i byen jeg frekventerer oftest -det er sjelden jeg ikke vet hvilken retning jeg skal gå når jeg kommer inn et sånt sted :fnise: Men jeg fant fram -man har da gode instinkter (og evne til å lese skilt...).

Stand-up med ukjente komikere er en risikosport -lite er så pinlig som umorsomme komikere -og risikosport er sjelden min greie. Men når de lokker med fantastiske Ed Byrne, som har vært en av mine favorittkomikere i mange år, skal jeg alltids klare å lide meg gjennom et par andre, uansett hvor elendige de måtte være...

Craig Campbell som åpnet var en positiv overraskelse, mens Frankie Boyle ville fått meg til å skifte kanal etter første vitsen hvis jeg hadde sett ham på tv... Mye av materialet hans handlet om voldtekt og misbruk av barn, jeg sliter litt med å se humoren der. Heldigvis (det hender min tro på menneskeheten styrkes) var jeg ikke alene om det, de fleste vitsene hans fikk en ganske laber mottakelse -i den grad at han faktisk kommenterte det underveis og mente at de som ikke likte det kunne ta seg en tur i baren hellen enn å sitte og sukke og stønne...

Men den som venter på noe godt osv -Ed Byrne reddet selvfølgelig kvelden :strix: Neste gang kan han godt komme med helaftens soloshow :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg Ed Byrne var morsom ja. :jepp:

Skrevet (endret)

Som alltid :nigo: *vil ha mer*

Endret av Daria
Skrevet

Så bra at Ed Byrne reddet kvelden :strix:

Skrevet

Tror han kunne reddet de fleste kvelder... :fnise:

Fredag :hoppe: Ballett i kveld, Karlstad og Next to Normal i helgen, tenorkveld på mandag og Michael Bublé tirsdag, og Stockholm onsdag-fredag. Aner at den nesten uken kommer til å gå unna... :ler:

Skrevet

:daane:

Det var da ikke småtterier heller!

Skrevet

April ble en smule tettpakket :fnise: Men det er jo greit å ikke ha tid til å kjede seg -selv om tid til å ta oppvasken og handle mat og vaske håret og sånt også hadde vært kjekt innimellom :ler:

Skrevet

Hadde jeg hatt mye penger til overs, skulle jeg kjøpt mer kunst... Av Bjørg Tharhallsdottir, for eksempel, hun har så mange fine bilder... Kjøpte dette da hun hadde utstilling i galleriet her for et drøyt år siden, men skulle gjerne hatt flere av henne.

Skrevet

Hvis du dropper teater og konserter i ett år har du råd til kunst. :erter:

Skrevet

Da hadde jeg hatt råd til MYE kunst... :fnise: Dessuten hadde jeg måttet sitte hjemme og glo i veggen så mye at jeg var blitt lei kunsten -dårlig plan :opplyser::ler:

Skrevet

:ler:

Jeg liker også bildene hennes.

regner med dere koser der på tur! :strix:

Skrevet

Fine helgen sammen med fine damer..... Kost meg sammen med Rosalie, Daria og Impala. :strix:

Skrevet

Fin helg :jepp: Og skikkelig merkelig med teater som visuelt var en blåkopi av Det Norske Teatrets oppsetning, men med andre skuespillere. Hadde stadig følelsen av at noe ikke helt stemte -og ikke bare fordi de snakket svensk :fnise:

Kom hjem med ny veske, te, bøker og hårdill - skjønner ikke hvordan det skjedde... :plystre:

Skrevet

Fin helg :jepp: Og skikkelig merkelig med teater som visuelt var en blåkopi av Det Norske Teatrets oppsetning, men med andre skuespillere. Hadde stadig følelsen av at noe ikke helt stemte -og ikke bare fordi de snakket svensk :fnise:

Kom hjem med ny veske, te, bøker og hårdill - skjønner ikke hvordan det skjedde... :plystre:

Har du shoppet? :dåne:

Sendte melding til bookingansvarlig på teateret og takket for en fin helg. Sa noe om den merkelige følelsen av å sitte å se en forestilling som var så lik, men samtidig så forskjellig.

Skrevet

Har du shoppet? :dåne:

Du la vel ikke merke til det, ettersom du hadde nok med dine egne poser...

Skrevet

Du la vel ikke merke til det, ettersom du hadde nok med dine egne poser...

Jeg hadde nøyaktig like mange kolli hjem som bort... Du derimot hadde poser i poser....

Skrevet

Hadde jeg slept med meg koffert og sekk i stedet for en liten bag, hadde jeg heller neppe trengt en ekstra pose.

Skrevet

Hadde jeg slept med meg koffert og sekk i stedet for en liten bag, hadde jeg heller neppe trengt en ekstra pose.

Detaljer... detaljer....

Skrevet

Intet er så ødeleggende for en god diskusjon som fakta? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...