Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

*ler seg skakk langt nedi kofferten*

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan du havnet der -men du kan vel veien... :rulle:

Skrevet

*ler seg skakk langt nedi kofferten*

Nå ble jeg overrasket gitt.... :rulle:

Skrevet (endret)

:skratte:

edit: kommentaren ble bare teit når den kom på trykk...

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

:Gjesp:

Ogsåsåtrøttdagitt... Det tok en lang og komplisert tankerekke for å komme fra "radioen står på" til "det er på tide å stå opp" i dag tidlig -det hender jeg har litt tungt for det :fnise:

Så en pervers mann på vei til toget -grytidlig, regn, kaldt og sur vind, og han var ute og jogget. I shorts. *grøss*

Skrevet

:ler:

Her så jeg for meg en blotter!

Skrevet

Syke syke mannen......

Jeg aner ikke hva som skjedde da klokka ringte i dag, men den måtte hentes frem fra under sengen for å stoppe... Så inni granskauen trøtt... enda jeg sto opp på samme tid som ellers i påsken. Men de to timene jeg var lengre oppe i går kan muligens ha noe med saken å gjøre.... :engel:

Skrevet

Under senga, faktisk :fnise:

To timer fra eller til kan ha en viss effekt ja -i likhet med forskjellen på å våkne av seg selv og å bli vekket...

Skrevet

Twitter-trenden med tweeting av historiske hendelser "mens de skjer" er ganske interessant. Nå i disse dager har jo WW2Tweetsfrom1940 begynt å ta seg opp hva gjelder lokal aktualitet, ellers er min favoritt nå TitanicVoyage, som følger Titanics fedr fra mange forskjellige synsvinker. Akkurat nå pågår ombordstigningen for fullt.

I går fulgte Aslak Borgersrud opp med å "live-tweete" sin seksuelle debut for 20 år siden -det var egentlig mer enn jeg trengte å vite... :ler:

Skrevet

Dagens tråd på singelforumet:

Har ikke hatt kjæreste på flere år, bør jeg klippe meg?

At jeg ikke har tenkt på det! :idesmil::klaske::murvegg:

Skrevet

Ah... er det der jeg skal svare noe om at jeg klipper meg hver 8 uke og har heller ikke kjæreste.. :fnise:

Skrevet

:vinke:

Travel fuggel svinser innom og hilser på!

Skrevet

Du farter rundt om dagene du også? Innså nettopp at neste helt planløse dag/kveld er neste søndag -før det skal jeg på to overnattingsturer til Sverige samt et variert utvalg kulturelt snadder. Er ikke så farlig å ha det travelt så lenge man har det gøy -husmoraktiviteter og pusting og sånt kan man gjøre en annen gang :fnise:

Skrevet

Det burde jeg jo, sånn for sikkerhets skyld :fnise: Men det kan jo finnes ölendinger på tur til storbyen... :lur:

Skrevet

Kanskje Rosalie er sanndrømt ja... :ler:

Skrevet

:strix::grine:

Får fortsatt frysninger av enkelte linjer, er spent på hvordan det blir på svensk...

Dessuten kjenner jeg, når jeg hører igjen denne, at det er på tide med en skikkelig musikalrolle til Jon Bleiklie Devik igjen. Og i en relatert kommentar legges billettene til Evita ut på mandag... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...