Sauen Shaun Skrevet 9. april 2012 #4941 Skrevet 9. april 2012 Har ikke sett krim denne påska jeg. Derimot har jeg sett Istid 1 og 2, samt halve Istid 3 (tv-signalene falt ut midt i filmen). Jeg må få lånt 3ern på dvd fra noen tantebarn, for jeg vil gjerne se hvordan det endte med Sid som dinosaurmamma...
Rosalie Skrevet 9. april 2012 #4942 Skrevet 9. april 2012 I natt har du vært hovedperson i drømmen min, Daria. Drømte at du hadde fått deg kjæreste på Öland (!), og du syntes dette var fryktelig vanskelig. For hvordan skulle du klare å få pendlet til Öland for å treffe the hunk i tide og utide uten at venninnene dine og familien din fikk vite om det? Og hvordan skulle du klare å få presset inn nok tid til han mellom alle andre dødsviktige planer du allerede hadde lagt? Spennende å se om jeg er sanndrømt! :gjeiper:
Daria Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4944 Skrevet 9. april 2012 Öland, faktisk Jeg kan se problemet med å få presset inn tid til ham (man er da travelt opptatt ), men hvorfor var det så viktig å holde ham skjult? Var han ikke presentabel?
Daria Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4949 Skrevet 9. april 2012 Jeg blir ikke enig med meg selv om hvorvidt resirkulering-reklamen med Didrik Solli-Tangen er pinlig og teit eller hylende morsom...
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2012 #4950 Skrevet 9. april 2012 Jeg heller mest mot det siste. Det er en av de reklamene som virkelig får meg til å le.
Rosalie Skrevet 9. april 2012 #4951 Skrevet 9. april 2012 Han er ihvertfall en trusefukter med selvironi!
Daria Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4952 Skrevet 9. april 2012 Selvironi har han definitivt -han steg mange hakk i min aktelse da han vandret rundt i "My hard is yours"-skjorte før MGP-finalen Men den store effekten på undertøyet mitt har han ikke...
Daria Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4954 Skrevet 9. april 2012 Og du kan ha ham helt for deg selv -tenk så heldig!
Daria Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4955 Skrevet 9. april 2012 Having, like, a booty is, like, kinda stressful. Dagens visdomsord fra Top Model...
Rosalie Skrevet 9. april 2012 #4956 Skrevet 9. april 2012 Og du kan ha ham helt for deg selv -tenk så heldig! HURRA! Having, like, a booty is, like, kinda stressful. Dagens visdomsord fra Top Model... OMG! Jaja, bra det ikke er opptaksprøver på Harvard de gjennomgår...
Skravla Skrevet 9. april 2012 #4958 Skrevet 9. april 2012 Og her Solli-Tangen er absolutt ingen trusefukter...... Og jeg får heller ikke bestemt meg ang. reklamen, men heller definitivt mot totalt teit og direkte flau....
Skravla Skrevet 9. april 2012 #4960 Skrevet 9. april 2012 Han er vel litt ung for deg... Det også... men han er litt for glatt.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå