Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke sett krim denne påska jeg. Derimot har jeg sett Istid 1 og 2, samt halve Istid 3 (tv-signalene falt ut midt i filmen). Jeg må få lånt 3ern på dvd fra noen tantebarn, for jeg vil gjerne se hvordan det endte med Sid som dinosaurmamma... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt har du vært hovedperson i drømmen min, Daria. Drømte at du hadde fått deg kjæreste på Öland (!), og du syntes dette var fryktelig vanskelig. For hvordan skulle du klare å få pendlet til Öland for å treffe the hunk i tide og utide uten at venninnene dine og familien din fikk vite om det? Og hvordan skulle du klare å få presset inn nok tid til han mellom alle andre dødsviktige planer du allerede hadde lagt?

Spennende å se om jeg er sanndrømt! :gjeiper:

Skrevet

Öland, faktisk :ler: Jeg kan se problemet med å få presset inn tid til ham (man er da travelt opptatt :filer: ), men hvorfor var det så viktig å holde ham skjult? Var han ikke presentabel? :fnise:

Skrevet

Tror du ville ha han for deg selv. :ler:

Skrevet

Vern om dine favorittbiter? :rulle:

Skrevet

Jeg blir ikke enig med meg selv om hvorvidt resirkulering-reklamen med Didrik Solli-Tangen er pinlig og teit eller hylende morsom... :fnise:

Skrevet

Jeg heller mest mot det siste. Det er en av de reklamene som virkelig får meg til å le. :ler:

Skrevet

Han er ihvertfall en trusefukter med selvironi! :skratte:

Skrevet

Selvironi har han definitivt -han steg mange hakk i min aktelse da han vandret rundt i "My hard is yours"-skjorte før MGP-finalen :fnise: Men den store effekten på undertøyet mitt har han ikke...

Skrevet

Men Daria, da, han er jo HÅTT! :gjeiper:

Skrevet

Og du kan ha ham helt for deg selv -tenk så heldig! :jepp:

Skrevet

Having, like, a booty is, like, kinda stressful.

Dagens visdomsord fra Top Model... :fnise:

Skrevet

Og du kan ha ham helt for deg selv -tenk så heldig! :jepp:

HURRA! :strix:

Having, like, a booty is, like, kinda stressful.

Dagens visdomsord fra Top Model... :fnise:

OMG! Jaja, bra det ikke er opptaksprøver på Harvard de gjennomgår...

Skrevet

Og her Solli-Tangen er absolutt ingen trusefukter...... Og jeg får heller ikke bestemt meg ang. reklamen, men heller definitivt mot totalt teit og direkte flau....

Skrevet

Han er vel litt ung for deg... :fnise:

Skrevet

Han er vel litt ung for deg... :fnise:

Det også... men han er litt for glatt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...