Daria Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #4841 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Muligheten til å kommentere artiklene forsvinner, med mindre man er villig til å knytte det opp til facebook-kontoen sin. Siden rammeverket til klikk.no inneholder mulighet for å kommentere artiklene direkte under sakene, via facebookinnlogging, vil vi trolig stenge/fjerne magasinrommet her inne. Dette er imidlertid ikke helt bestemt enda, så rommet vil bli liggende pt, men da ment som et sted der man kan komme med generelle synspunkter, tips og forslag, og ikke kommentering av enkeltartikler Ikke helt det samme -men det er vel en effektiv metode for å kvitte seg med all klagingen og kritikken fra forum-brukerne På den annen side ser det jo ut til at artiklene ikke lenger ligger synlig i forumsbildet (måtte det vare!), så da forsvinner jo forsåvidt mye av behovet for å klage også... Endret 14. mars 2012 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2012 #4842 Skrevet 14. mars 2012 Veldig greit om artiklene forblir usynlige ja.
Daria Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4843 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Halvdan Sivertsen og Jan Eggum på tur: Morsomme er de og langt ifra uhøytidelige - men mer fokus på sangskattene hadde vært ønskelig. Tør jeg gjette på at "selvhøytidelige" er ordet journalisten egentlig var ute etter...? Endret 15. mars 2012 av Daria
Skravla Skrevet 15. mars 2012 #4844 Skrevet 15. mars 2012 Jeg håper det..... for høytidelige Eggum og Sivertsen kan bli litt for mye.....
Daria Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4845 Skrevet 15. mars 2012 Atle Antonsen er lei av seg selv - Forhåpentligvis er jeg den første som blir drita lei av mitt eget tryne, sier Atle Antonsen (42) til Dagbladet. Neppe... Og han trekker seg tilbake ved å spille hovedrollen i et stykke som garantert får mye oppmerksomhet, på en av Oslos største scener? Finn en feil...
Daria Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4846 Skrevet 15. mars 2012 Noen ganger holder det lenge å få ingressen i google reader... – Jeg tisser i fart ned bakkene fra NRK - Kultur- og underholdningsnyheter Jon Almaas avslører hvordan han løser tisseproblematikken i Birkebeineren. Se video lenger ned i artikkelen! *vil ikke vite*
Skravla Skrevet 15. mars 2012 #4848 Skrevet 15. mars 2012 Noen ganger holder det lenge å få ingressen i google reader... *vil ikke vite* Og dermed ploppet Øystein Sunde opp i mine tanker.
Daria Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #4850 Skrevet 16. mars 2012 Oslo vs Stockholm Hans Erik Dyvik Husby, også kjent som «Hank von Helvete», forelsket seg i byen da han bodde der under innspillingen av «Cornelis». [...]Men han påpeker at stockholmerne har fått øynene opp for Oslo og Norge. - Nå er vi mer enn bare Fleksnes og Jon Skolmen. Vi har Rybak, Skavlan, Knausgård, Nesbø og meg. Så det er ingen grunn til å ha mindreverdighetskomplekser. Jeg kan som kjent ikke si nok pene ting om Jo Nesbø. Om resten av buketten er så mye å være stolt over er jeg litt mer usikker på...
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2012 #4851 Skrevet 16. mars 2012 Burde vel ikke være vanskelig å få en bedre liste nei... Ha en flott fredag Daria.
Daria Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #4853 Skrevet 17. mars 2012 -Hvor mye skal du ha for å ikke hoppe i morgen? Gregor Schlierenzauer prøver seg med bestikkelser
Daria Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #4854 Skrevet 17. mars 2012 @joshgroban I'm celebrating St. Patricks day as my Nordic ancestors did thousands of years ago! @joshgroban By canoeing down a river of blood, deer meat hanging from my Viking horns, drinking (guinness) from the skull of a Swede! KISS ME! Nytt for meg at de norske vikingene feiret St. Patrick's day, men for all del...
Daria Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #4858 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Surret meg i seng 01.15 i natt -pussig hvordan man aldri lærer... Gjorde ikke engang noe nyttig -hjernedødt spill i et vindu, youtube i et annet (og apropos -Hei cdon.com, hvor blir det av Josh Groban-cdene jeg bestilte i svakt øyeblikk en sen nattetime forrige helg da jeg bedrev liknende aktiviteter?). Ikke husket jeg å rydde bort godteri-skålen fra stuebordet heller, det blir en fin blanding salt lakris og smeltet sjokolade når jeg kommer hjem... Forøvrig fin uke på gang -to dager jobb og så ut på tur Pakke burde man sikkert... Endret 19. mars 2012 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå