Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Strengt tatt er saken fra Nordlys, ikke DB... ;) Joda, det handler om musikk, men det handler også om å lage et underholdningsprogram og tjene penger -å ikke tro at det ligger litt kynisk markesføring og plan om å treffe folks følelser bak er en smule naivt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart. Men det er vel det som er målet med det meste som sendes på komakassa, enten det er skiskyting eller "Mesternes Mester" på NRK, "QI" eller "Top Gear" på BBC, håndball eller "Hver gang vi møtes" på TV2.

Den kommentaren fra hvilken avis det nå var, var i grunnen bare surmaga oppgulp fra ende til annen.

Skrevet

Jeg synes det programmet er dritkjedelig faktisk (derfor ser jeg ikke på det), og ikke forstår jeg 'greia' med den fæle sommefuggelsangen heller. :glare:

Skrevet

Og jeg vet ikke hva dere snakker om en gang, så oppdatert er jeg :ler:

Kos deg på litteraturhuset i kveld! :nigo:

Skrevet (endret)

Mens jeg ELSKER det programmet :strix: (også ELSKER jeg Vinni :fnise: )

Endret av Rosalie
Skrevet

Jeg synes det programmet er dritkjedelig faktisk (derfor ser jeg ikke på det), og ikke forstår jeg 'greia' med den fæle sommefuggelsangen heller. :glare:

:5:

Jeg tok opp de første episodene og endte med å spole gjennom all pratinga og aktivitenene (lerskole for voksne?) og bare se sangene, de siste episodene har jeg ikke engang gjort det med. Noen versjoner var bra, en del var ganske uspennende -det er stadig originalene som er best, også her.

Kos deg på litteraturhuset i kveld! :nigo:

Det gjorde jeg :jepp: De kunne gjerne holdt på en stund til...

Skrevet

Takk for i går, det var veldig hyggelig! :klem: Gjentas snart. Programmet er sjekket, og flere arrangement frister. :)

Skrevet

Du får sende en liste -jeg er sjelden vanskelig å overtale... :fnise:

Skrevet
:rulle: Haha! Fantastisk!
Skrevet

:Gjesp:

Skikkelig i ørska i dag, til tross for/på grunn av (stryk det som ikke passer...) at jeg har sovet mer eller mindre i over ti timer... Hadde hodepine i hele går, som ikke ga seg hverken av vann, te, mat, søvn, frisk luft (stort sett er det en eller flere av overnevnte som skal til) eller Josh Groban (hjelper mot alt som er ugreit), så i 19-tiden la jeg meg for å sove en times tid eller så, før La Bohème på nrk2. 21.45 slepte jeg meg opp for å pusse tenner, så stupte jeg i seng igjen og sov til morgen...

Det var tilnærmet lyst da jeg gikk hjemmefra -deilig :strix:

Skrevet

Ikke greit med sånn hodepine.

Var uggen i hele kroppen i går selv og holdt med i sofaen med te og knekkebrød. Så ikke la boheme i går og glemte opptak... men har jo sett den to ganger før.

Skrevet

Satte på opptak for mange dager siden :fnise: Dessuten kommer det jo dvd :strix:

Skrevet

Skulle ønske de kom med dvd av den ordentlige versjonen også. :sukk:

:fnise:

Skrevet

Sjarmtrollet Zlatan flyr igjen... :rolleyes:

Men altså:

Etter at kameraene ble skrudd av skal Zlatan ha slengt mer eder og galle mot reporteren. Han skal blant annet ha slengt hårbåndet sitt etter henne og sagt:

- Gå hjem og lag mat.

Det var noe der som ødela machomann-sjåvinist-imaget en smule :rulle:

Skrevet

:fnise:

Godt han ikke kastet mascaraen.....

Skrevet

:rulle:

Takk for at dere forlenger livet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...