Daria Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #4782 Skrevet 27. februar 2012 Jepp Sto opp kl 01 og har vært våken siden...
loffen Skrevet 27. februar 2012 #4783 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Tøft! . Endret 27. februar 2012 av loffen
kamela Skrevet 27. februar 2012 #4784 Skrevet 27. februar 2012 På den tiden har enkelte andre knapt nok kommet seg i seng Litt lang dag i dag?
Daria Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4787 Skrevet 28. februar 2012 La meg litt over 22 og sovnet ganske fort Sov ganske godt på toget hjem fra jobb også...
Daria Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4789 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Får kjekft for å ikke ha takket Tatcher Hva skulle hun ha takket for? Takk for at du levde et interessant liv vi senere kunne lage en film av og som jeg kunne spille bra i? Endret 28. februar 2012 av Daria
loffen Skrevet 28. februar 2012 #4790 Skrevet 28. februar 2012 Nei, si det. Det hadde da bare blitt dumt!
Daria Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4792 Skrevet 29. februar 2012 Ikke akkurat blåmandag... Mandag 20. februar: Huseklepp sjekket nettbanken og fikk seg en solid overraskelse da han så at Bari hadde overført over en million kroner i utestående lønn.
Daria Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4793 Skrevet 29. februar 2012 Dagens twitter-underholdning kommer fra Jamie Cullum, som bilde-dokumenterer rydding under senga Hvorfor han hadde en lilla My Little Pony der, sier historien ingenting om 1
Daria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4794 Skrevet 1. mars 2012 Havnet på Lorry (middag, ikke nachspiel ) og kino etter jobb i går -sånt skjer Så Jernkvinnen -spennende og interessant, selv om jeg skjønner innvendingene som har kommet mot måten hun framstilles på i nåtid. Spesiell, sterk og tøff dame, på godt og vondt.
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2012 #4795 Skrevet 1. mars 2012 Den filmen så jeg i forrige uke. Og ja, den er verdt å se. For min del ble jeg nysjerrig etter å ha sett den. Jeg tror jeg snart må få lest en biografi om henne. Og jeg føler et behov for å lese meg opp litt mer på engelsk politikk igjen. Følte plutselig at en del av det jeg lærte på gymnaset og grunnfag samfunnsfag har forsvunnet et eller annet sted...
Daria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4796 Skrevet 1. mars 2012 Biografier av henne er -pussig nok -lett å få tak i for tiden, så to forskjellige i bokhandelen i går. Jeg tror også det kan bli lit lesing som følge av filmen -det er jo begrenset hva jeg husker av nyheter fra 80-tallet. IRA-bomber og Falklandskrigen var ikke de store diskusjonstemaene i barnehagen...
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2012 #4797 Skrevet 1. mars 2012 I all verden? Dikuterte dere ikke sånne ting i barnehagen? Jeg skal vel ikke skryte av å være ekstremt opptatt av IRA og Falklandsøyene jeg heller. Som tenåring hadde jeg vel andre ting å tenke på. Men jeg husker veldig godt nyhetene om at Prins Andrew var med i Falklandskrigen som soldat... Jeg tror ikke jeg gidder bruke penger på en biografi om henne. Det får vente til neste gang jeg er på biblioteket. Dama er ikke så interessant at jeg vil ha henne i bokhylla...
Daria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4798 Skrevet 1. mars 2012 Han må ha hatt en praktfull kropp før magen hans bestemte seg for en karriere på egen hånd. (Margaret Halsey) Skilsmissen er sannsynligvis like gammel som ekteskapet,skjønt jeg tror at ekteskapet er noen uker eldre. (Voltaire) Skjebnen, det var en herre som kunne lage puslespill! (Sigurd Hoel) En poet kan overleve alt, unntatt trykkfeil.(Oscar Wilde) *forvillet meg inn i en sitatbok*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå