Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det begynner å bli litt størrelse på bakken når man hopper 70 meter også, om det ikke er helt sliflygingsnivå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Johan Remen Evensen framhever Tom Hilde som den i laget som "aldri klarer å holde kjeft". Nei, nå ble jeg overrasket... :ler:

Skrevet

Anders Jacoben er jo søt da, der han står og snakker entusiastisk om å være i Vikersund som liten, både som storøyd tilskuer og ivrig hoppspire.

Skrevet

Nå må de få ut de seks siste hopperne da... Tekonsumet er høyt og naturen kaller, men jeg kan jo ikke gå nå...

Skrevet

Dette tar så lang tid at du rekker en dusj også..... :fnise:

Skrevet (endret)

Fikk både laget og spist middag før det kom noen avgjørelse... Bra for Romøren, Stock og Schlierenzauer, ikke så festlig for Velta. Blir tre omganger i morgen i stedet -bra vi allerede hadde beregnet å rekke prøveomgangen :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Gravde fram den lille sorte -frykten for at den hadde krympet i skapet viste seg å være helt ubegrunnet :nigo: Da er hvertfall antrekket til den store sort/hvitt-festmiddagen siste kveld i Skottland klart :sexy:

Skrevet

Kjekt at lille sorte er funnet. Ellers ville det jo vært en grunn til shopping i Skottland.....

Skrevet

Man trenger da ikke noen grunn til å shoppe i Skottland, utover at man er der...

Skrevet (endret)

Anders Bardal var den eneste av de norske hopperne som ikke fikk hoppet i dag, etter at rennet ble avlyst. Nå har juryen bestemt at det blir tre omganger i morgen.

Han åpnet pressekonferansen etter rennet med følgende ord:

- Det var en kjempedag i dag, jeg gjorde ingen feil, og alt gikk i rett retning fra i går!

:hoho:

Endret av Daria
Skrevet

Stadige gullkorn fra hoppgutta. :ler:

Kos deg i Vikersund i dag. :)

Skrevet

Mye gøy og stor stas i Vikersund :hoppe: Sliten i beina etter å ha stått hele dagen, og i halsen etter å skreket og hylt en smule... (Velta! Fannemel!) Dessuten passer det aldri å spise, så jeg var litt sulten da jeg kom hjem :fnise:

Skrevet

Haha, de var kommet til siste gruppe før jeg skjønte at det bare var prøveomgang, ikke selve rennet :fnise: *helt med*

Skrevet
:fnise: Ikke helt våken selv om du sto opp tidlig kanskje?
Skrevet
:fnise: Alternativt overdriver jeg multitaskingen en smule :ler:
Skrevet (endret)

Å stå opp kl 01 føles veldig naturstridig, men er det Oscar, så er det Oscar. Som vanlig har jeg ikke sett noen av filmene, men det er ikke så viktig :ler:

Og kanskje en norsk vinner -det hadde vært stas :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet

Fortsatt våken :opplyser:

Nå straks beste kortfilm :hoppe:

Skrevet

Skvatt litt da jeg kom ut i dag og fikk noe i ansiktet. Etter knallværet de siste dagene hadde jeg visst glemt at det egentlig er vinter fortsatt... :fnise::sno:

Skrevet

-We were in Greece, we danced, I was gay, we were happy. I quite possibly fathered your only child.

Colin Firth presenterte Meryl Streep før utdeling av Oscar for beste kvinnelige hovedrolle :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...