Daria Skrevet tirsdag kl. 17:33 Forfatter #41841 Skrevet tirsdag kl. 17:33 Ikke like upåklagelig timing fra naboen som begynte å borre i veggen midt i min seks minutter lange meditasjonsøkt. Effekten ble en smule forringet...
Daria Skrevet tirsdag kl. 19:47 Forfatter #41842 Skrevet tirsdag kl. 19:47 -Jeg er så fornøyd med medalje at du aner ikke. Det blir en tur i baren, ja - ikke tenk på det! Kristoffer Eriksen Sundal har en sølvmedalje å feire
Daria Skrevet onsdag kl. 11:48 Forfatter #41843 Skrevet onsdag kl. 11:48 Med en bok med hentefrist i dag og en med forfall i morgen, lå det i kortene at det måtte bli en tur på biblioteket i dag (jeg måtte bare få lest ut den som skulle leveres først...). Fretex fulgte naturlig etter, og sekken (som jeg kjøpte der for et par uker siden...) la på seg en bok (til drn voksende Bloomsbury-samlingen...) og en lilla portemoné. Lommeboken min er så slitt at det har gått hull på den (nei, det er ikke det pengene renner ut...), så akkurat var en ren nødvendighet.
Daria Skrevet onsdag kl. 13:32 Forfatter #41844 Skrevet onsdag kl. 13:32 Jens Lurås Oftebro tok OL-gull, jeg fullførte luen som bare har manglet dusk den siste uka. Vi har alle våre mål og triumfer...
Daria Skrevet onsdag kl. 18:35 Forfatter #41845 Skrevet onsdag kl. 18:35 Å miste sjansen til en OL-medalje du var kandidat til og har jobbet mot i fire år på grunn av egne feil, tabber og utilstrekkelighet må være surt. Når det skyldes andres feil og tabber er det sannsynligvis hele vanvittig bittert. Vekslingsfeil i to par på 1000 meter skøyter begynner å nærme seg skandale...
Daria Skrevet 17 timer siden Forfatter #41846 Skrevet 17 timer siden -Jeg vet ikke helt hvem jeg skulle tatt med meg. Min intimsone er ikke så stor, men jeg har skjønt at andres er det... Når kommentaren blir spurt om lag-aking er noe hun kunne prøvd...
Daria Skrevet 35 minutter siden Forfatter #41847 Skrevet 35 minutter siden Surkjerringa er i mailhumør igjen I dag til min lokale Kiwi, hvor det knapt er mulig å komme fram til hyllene fordi det står paller og esker overalt (dette var ikke første gang jeg gikk derfra uten alt jeg skulle ha), og de ansatte er for opptatt av sine private samtaler til å se at de står i veien for kundene. Særlig når det gjelder det siste er de i en klasse fot seg og har vært det lenge. Det er fint at de har et godt sosialt miljø på jobb, men jeg trenger ikke festhistoriene deres...
Daria Skrevet 28 minutter siden Forfatter #41848 Skrevet 28 minutter siden Jeg liker når det oppstår en overraskende sammenheng - først så jeg at damen på trikkestoppet hadde ryggsekk med logoen til Den Nationale Scene, så innså jeg at hun sto og snakket med Kåre Conradi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå