Sauen Shaun Skrevet 8. mai #40541 Skrevet 8. mai Daria skrev (1 time siden): Rosmarin- og sviskeiskrem. Årets særeste så langt - men det vil nok bli verre... Det er ikke alt i MC som frister… Roadrunner skrev (23 minutter siden): Fremdeles litt skuffa over at det ikke ble Pizzaballa... Takk, jeg finner veien ut selv #barnslig
Skravla Skrevet 8. mai #40542 Skrevet 8. mai Daria skrev (1 time siden): Han ble nevnt på Facebook også, så jeg, her er det tydeligvis noe(n) som har gått meg hus forbi. Jeg får tross alt min informasjon på området primært fra Vårt Land, de har et litt annet fokus... Dog ikke uten humor: Språknerden lo høyt ved frokostbordet...
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40543 Skrevet 9. mai Småuggen morgen = overraskende god fysioøkt. Jeg sier ikke at det er en regel, men det skjer oftere enn man skulle tro... Dessuten - skamløst selvskryt følger - ny pers i beinpress: 131 kg
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40544 Skrevet 9. mai Jeg griner ikke av Andy som trøster og snakker opp Alex under stresstesten. Neida.
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40545 Skrevet 9. mai Kan bli tidenes yngste stortingsrepresentant Og det er jo for så vidt fint og flott og noe jeg som gammel ungdomspolitiker er for. Dog synes jeg også, som mer fornuftig voksen og mangeårig skoleansatt, at det å hoppe av videregående på grunn av dette - ikke fordi du faktisk er valgt, men for å drive valgkamp i forkant - er innmari dumt og korttenkt, og så ufornuftige politikere vil jeg ikke ha. Dessuten er det skikkelig teit å posere i russedress (attpåtil i rikspressen) når du teknisk sett ikke er russ fordi du har droppet ut...
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40546 Skrevet 9. mai Jeg hadde med hell fullstendig fortrengt alle minner om MGP-"boybandet" som inkluderte Staysman, Rune Rudberg og Dag Ingebrigtsen, og kunne fint fortsatt med det. Ingen takk til Marius Neby for å rippe opp i de traumene på Adresse Basel...
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40547 Skrevet 9. mai Og så kom Italia og skapte nye, Michael Jackson-lookalike-taumer. Jeg liker forsåvidt sangen - den hadde gjort seg på radio hvis han hadde sunget litt renere - men ett blkk på ham og jeg kjente marerittene komme krypende...
Dallandra Skrevet 9. mai #40548 Skrevet 9. mai Jeg synes i grunnen sangen var ganske forglemmelig, og sang og image er ikke helt samstemt, vil jeg påstå.
Sauen Shaun Skrevet 9. mai #40549 Skrevet 9. mai Daria skrev (10 timer siden): Småuggen morgen = overraskende god fysioøkt. Jeg sier ikke at det er en regel, men det skjer oftere enn man skulle tro... Dessuten - skamløst selvskryt følger - ny pers i beinpress: 131 kg Gratulerer Daria skrev (2 timer siden): Jeg griner ikke av Andy som trøster og snakker opp Alex under stresstesten. Neida. Ikke jeg heller Daria skrev (2 minutter siden): Jeg hadde med hell fullstendig fortrengt alle minner om MGP-"boybandet" som inkluderte Staysman, Rune Rudberg og Dag Ingebrigtsen, og kunne fint fortsatt med det. Ingen takk til Marius Neby for å rippe opp i de traumene på Adresse Basel... Jeg har fortrengt det så godt at jeg faktisk ikke husker det. Enten er det glemt, eller så har jeg ikke sett/hørt det…
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40550 Skrevet 9. mai Jeg hørte ham før jeg så ham og var litt uforberedt på det som møtte meg, for å si det sånn...
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40551 Skrevet 9. mai Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Jeg har fortrengt det så godt at jeg faktisk ikke husker det. Enten er det glemt, eller så har jeg ikke sett/hørt det… Du lykkens pamfilius...
Sauen Shaun Skrevet 9. mai #40552 Skrevet 9. mai Daria skrev (Akkurat nå): Du lykkens pamfilius... Noe sier meg at jeg bør holde meg unna Google…
Dallandra Skrevet 9. mai #40554 Skrevet 9. mai Sauen Shaun skrev (2 minutter siden): Noe sier meg at jeg bør holde meg unna Google… Betyr dette at Daria ikke kjenner sin Oskar Braaten?
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40555 Skrevet 9. mai Det er unektelig noe ubehagelig ved at Israels bidrag heter A new day will rise - det er neppe ment forsonende og fredshåpende... Hun synger bra, men det er så vanskelig å se bort fra omstendighetene.
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40556 Skrevet 9. mai Dallandra skrev (3 minutter siden): Betyr dette at Daria ikke kjenner sin Oskar Braaten? Jeg er hvertfall litt usikker på sammenhengen her... (Men Ungen kan jeg - originalen og musikalversjonen).
Sauen Shaun Skrevet 9. mai #40557 Skrevet 9. mai Dallandra skrev (2 minutter siden): Betyr dette at Daria ikke kjenner sin Oskar Braaten? Daria kjenner nok sin Oskar Braaten. Men jeg kjenner tydeligvis ikke boyband-historien. Og jeg har sikkert bare godt av å ikke bli helt oppdatert der…
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40558 Skrevet 9. mai Jeg burde vel ikke bli overrasket over at en bergenser er i overkant pratsom
Daria Skrevet 9. mai Forfatter #40560 Skrevet 9. mai Polen er sint - det hadde jeg også vært hvis jeg måtte ikle meg svart lakk og synge surt i all offentlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå