Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er det Stian har på seg - og ikke på seg, først og fremst? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Men hva er det Stian har på seg - og ikke på seg, først og fremst? 

:fnise: Tanken slo meg også... Fargen og stoffet kan være interessant nok, men i en annen fasong (enten klassisk skjortefasong eller mer blazer), ikke omslagstopp...

Skrevet

Opera OG hiphop - dette kan bli vondt og vanskelig for alle involverte... Og en lang kveld, ikke minst - etter dette venter Adresse Basel, som hvis vi er heldige kan by på begge deler...

Men man stiller forberedt - her er te, eple og sjokolade, og ikke minst nybakte muffins. Hvis noen nå antar at jeg igen har priorter baking foran å gjøre nyttige og nødvendige ting, tar de helt feil - jeg har nemlig ryddet skap og skuffer for både speltmel (best før januar 2020), brunt sukker (godt å ikke vite) og julenøtter. Dessuten har jeg testet et bakeoff-trick - bruke iskremskjeen for å fylle muffinsformer. Genialt.

Skrevet
Roadrunner skrev (2 minutter siden):

:fnise: Tanken slo meg også... Fargen og stoffet kan være interessant nok, men i en annen fasong (enten klassisk skjortefasong eller mer blazer), ikke omslagstopp...

jeg trodde jo først det var en slåbrok, før jeg så buksene - det kunne jo vært en unnskyld for den manglende skjorten...

Skrevet

Det hadde hjulpet om han i større grad traff tonene...

Skrevet

Jeg mutet Depresno først mot slutten av arien. Akuvi ble mutet etter to toner på øvelsen... Hun har valgt en av de vakreste ariene, og det kan gå så fryktelig galt...

Skrevet (endret)

Dette gjør bare vondt... 

Hun så, hun hørte og hun stakk. :bond:

Endret av Roadrunner
Skrevet

En artist på landsdekkende tv i beste sendetid kan identifisere seg med følelsen av å være fanget og ikke få lov til å uttrykke seg...?

Skrevet

Jeg søkte trøst og terapi på YouTube...

Skrevet

Det er jo nesten litt dårlig gjort av Solveig Kringlebotten å demonstrere på den måten :fnise:  

Skrevet

Kims arie er er ukjent for meg - men jeg forventer uansett at han vil være mulig å høre på...

Skrevet

Rått parti - han både høres og ser overbevisende ut :pls: 

Skrevet

Jeg tror Depresno er litt nærmere egen komfortsone nå  - han er hvertfall mer overbevisende :ler: 

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvorfor, men det var noe i Depresnos låt som sendte 90-tallstenåringen hit. Det nærmeste jeg kommer å noensinne ha hatt noe særlig forhold til hiphop :fnise:

Skrevet

Dette er ikke min genre, men Depresno låt hadde likevel noe. Akuvis er jo bare irriterende og unteressant.

Skrevet

Kim er altfor pen gutt til å være helt overbevisende - det føles litt som et nummer fra fagottenes sommershow :fnise: Men musikalsk kan man jo ikke ta ham på noe.

Skrevet

-Det ser mer ut som om han følger etter deg hjem enn at han følger deg hjem...

:rulle: 

Skrevet

Ricky Martin og Jahn Teigen. Ikke de mest opplagte (eller nødvendigvis mest flatterende) sammenlikningene når man bedømmer hiphop :fnise: 

Skrevet

Akuvi bør jo ryke i dag hvis det er noe rettferdghet i verden (og det er det jo ikke, men likevel...).

Skrevet

Nå har jeg så mange ganger ønsket meg dommer som tør å være litt kritiske, men Leo Ajkic blir i overkant surmaget igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...