Daria Skrevet 21. april Forfatter #40401 Skrevet 21. april Mulig armeneren er en survivour, men en sanger er han definitivt ikke...
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40402 Skrevet 21. april Problemet til Irland (sånn bortsett fra at låta er slitsom og uoriginal - dette har jo Keiino gjort før) er jo at Russland har trykket låta til sitt bryst - du vil jo ikke glede Putin... Men den går til finale uten problemer og blir sannsynligvis Irlands beste plassering på en god stund.
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40403 Skrevet 21. april Å kalle seg Adonis var vel å overdrive så lekker var tsjekkeren ikke. Men hvos han synger like bra live, kan det bli bra
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40404 Skrevet 21. april Mannen til Ingeborg ikke klarte å finne pupper på nett. Det var det jeg fikk ut av historien hennes - og tenker mitt om hans kognitive evner
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40405 Skrevet 21. april Jeg tiltreder Danmarks planer om å endre både sceneshow og antrekk, det skal jo godt gjøres at det ikke blir til det bedre...
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40406 Skrevet 21. april Litaueren ser ut som om han har vondt i magen - han trenger ikke katarsis, han trenger svisker...
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40407 Skrevet 21. april -De har guf på isen sin! De får til så mye...
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40408 Skrevet 21. april Estland prøver seg på humor på Italias vegne - det kan jo ikke gå bra i denne settingen. Men jeg kom plutselig til å tenke på Prima Vera...
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40409 Skrevet 21. april Hellas får poeng for morsmål, etnisitet og Nana Mouskouri-look - det er jo et godt utgangspunkt...
Daria Skrevet 21. april Forfatter #40410 Skrevet 21. april Man blir jo litt nostalgisk for tiden da orkester i ESC var en selvfølge...
Daria Skrevet 22. april Forfatter #40411 Skrevet 22. april Og så var det hverdag igjen - trening og handling gjennomført på et tidspunkt hvor jeg de siste to ukene knapt hadde spist frokost... Jeg skal ikke påstå at gjensynet med sykkel og apparater var varmt og hjertelig, men samtidig er kroppen helt klar for retur til rutiner i alle former.
Roadrunner Skrevet 22. april #40412 Skrevet 22. april Daria skrev (53 minutter siden): Og så var det hverdag igjen - trening og handling gjennomført på et tidspunkt hvor jeg de siste to ukene knapt hadde spist frokost... Jeg skal ikke påstå at gjensynet med sykkel og apparater var varmt og hjertelig, men samtidig er kroppen helt klar for retur til rutiner i alle former. Retur til rutiner blir godt her også kjenner jeg. Har vært deilig med noen dager fri, men er visst godt å komme tilbake i vanlig gjenge igjen også.
Daria Skrevet 22. april Forfatter #40413 Skrevet 22. april Fordelen med hverdag og rutiner er at så mye går på automatikk og vane - det frigjør mer krefter og energi til andre ting. Skal jeg til fysio klokka 9, vet kroppen alt som skal gjøres i forkant av forberedelser og handlinger, det er minimalt med avgjørelser eller unødvendig tankevirksomhet involvert. Hvilket også er en medvirkende årsak til at jeg kommer meg til faste avtaler så å si uansett form - det er nesten mer krevende å ta og formidle avgjørelsen om å utebli enn å bare koble inn autopiloten og møte opp...
Daria Skrevet 22. april Forfatter #40414 Skrevet 22. april Min favoritt så langt på de aller fleste måter er den franske dommeren (som sikkert har et navn jeg vil lære meg etterhvert...). At han synes grapefrukt er et naturlig valg for dessert er dog en ripe i lakken, men det kan jo være han kunne overbevist meg i praksis...
Sauen Shaun Skrevet 22. april #40415 Skrevet 22. april Daria skrev (På 21.4.2025 den 17.54): Ny sesong av MasterChef Australia - ettermiddagsrutinene for de neste ukene er sikret. Men jeg vil jo savne Jock Jock er savnet ja. Også er Mel borte også. Det var jo helt unødvendig å bytte ut henne nå… Daria skrev (På 21.4.2025 den 18.15): Fire faste dommere, og i tillegg Jamie Oliver som gjestedommer de første to ukene. Mange kokker og mye søl er jo ord som umiddelbart renner meg i hu... Det ble veldig mange dommere ja… Og jeg sliter litt med å ha Poh med som dommer. Hun har aldri vært blant mine favoritter…
Daria Skrevet 22. april Forfatter #40416 Skrevet 22. april Mel ble vel erstattet etter eget ønske, så vidt jeg har fått med meg - og har ledet dessert-versjonen. Jeg tror det hadde holdt med en av damene - de blir litt like som typer, selv om de har forskjellig bakgrunn. Men i motsetning til i fjor er det ingen deltakere jeg umiddelbart misliker og det et jo et pluss
Sauen Shaun Skrevet 23. april #40417 Skrevet 23. april Ja, det hadde holdt med en av damene. De kunne klart seg uten Poh… Men franskmannen liker jeg. Så han er en god erstatter for Jock.
Daria Skrevet 23. april Forfatter #40418 Skrevet 23. april Det er den tiden på året hvor jeg må venne meg til å vise litt hud igjen - etter måneder pakket inn i vintertøy føles en utringning på mer enn et par centimeter avkledd og vågalt på grensen til uanstendig
Daria Skrevet 23. april Forfatter #40419 Skrevet 23. april Takk til naboen som begynte å borre i veggen omtrent fem sekunder etter at jeg åpnet meditasjonsappen. Jeg prøver igjen senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå