Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet til Irland (sånn bortsett fra at låta er slitsom og uoriginal - dette har jo Keiino gjort før) er jo at Russland har trykket låta til sitt bryst - du vil jo ikke glede Putin... Men den går til finale uten problemer og blir sannsynligvis Irlands beste plassering på en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle seg Adonis var vel å overdrive  så lekker var tsjekkeren ikke. Men hvos han synger like bra live, kan det bli bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til Ingeborg ikke klarte å finne pupper på nett. Det var det jeg fikk ut av historien hennes - og tenker mitt om hans kognitive evner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltreder Danmarks planer om å endre både sceneshow og antrekk, det skal jo godt gjøres at det ikke blir til det bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litaueren ser ut som om han har vondt i magen - han trenger ikke katarsis, han trenger svisker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Estland prøver seg på humor på Italias vegne - det kan jo ikke gå bra i denne settingen. Men jeg kom plutselig til å tenke på Prima Vera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas får poeng for morsmål, etnisitet og Nana Mouskouri-look - det er jo et godt utgangspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det hverdag igjen  - trening og handling gjennomført på et tidspunkt hvor jeg de siste to ukene knapt hadde spist frokost... Jeg skal ikke påstå at gjensynet med sykkel og apparater var varmt og hjertelig, men samtidig er kroppen helt klar for retur til rutiner i alle former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (53 minutter siden):

Og så var det hverdag igjen  - trening og handling gjennomført på et tidspunkt hvor jeg de siste to ukene knapt hadde spist frokost... Jeg skal ikke påstå at gjensynet med sykkel og apparater var varmt og hjertelig, men samtidig er kroppen helt klar for retur til rutiner i alle former.

Retur til rutiner blir godt her også kjenner jeg. Har vært deilig med noen dager fri, men er visst godt å komme tilbake i vanlig gjenge igjen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...