Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ordet eller betydningen du er skeptisk til?  :fnise: En diskenspringer var en ekspeditør - en som springer ved disken. Også kalt arbeiderklassesjarm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært en helt vanvittig fotballkveld :dåne:Bodø/Glimt har, etter ekstraomganger og straffer og tre timer som har svingt i alle retninger, slått ut Lazio og kjempet seg til Europacup-semifinale - som første norske herrelag noensinne. Jeg er utslitt - og jeg har fulgt det fra senga, på radio... For øvrig elsker jeg NRKs kommentatorer, som gir alt, snakker på inn- og utpust og neppe kommer ned i hvilepuls med det første. Når Carl Erik Torp går i uartikulert fistel, vet du at det er alvor :fnise:

Skrevet

Årets første russ er observert - bærende på polpose, ølbokser og campingstoler... :fnise: :rodruss:

Skrevet (endret)

Salmer og afterski - det er jo den ideelle påske-kombinasjonen :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

Jeg skal ikke si hva jeg tenker om Carina Dahls utseende, hverken når det gjelder anslått alder eller andre ting...

Skrevet

-Viktig at de ikke blander genre, sier Kristoffer. Jeg har vært på raveparty med Sigvart Dagsland (i sebrabukser :fnise: ) som hovedattraksjon og har i større grad et åpent sinn :ler: 

Skrevet

Jeg tror dette er første gang jeg faktisk har hørt hele Pinne for landet - men jeg er ganske overbevist om at Kim gruser Freddy Kalas når det gjelder å holde lange, rene toner :ler:   

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg tror dette er første gang jeg faktisk har hørt hele Pinne for landet - men jeg er ganske overbevist om at Kim gruser Freddy Kalas når det gjelder å holde lange, rene toner :ler:   

De fleste gruser Freddy Kalas når det kommer til rene toner..... :fnise:

Skrevet

Hun overbeviser ikke akkurat som afterski-sanger.... Jeg klarer ikke å tro på henne. 

Skrevet

Nå måtte jeg google hvor gammel Carina Dahl faktisk er - ikke på grunn av utseende, men jeg trodde de fleste vokste fra å være bekjent av å synge sånne tekster etter en viss alder. Mulig Stian blir rørt, jeg blir mer pinlig berørt...

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Hun overbeviser ikke akkurat som afterski-sanger.... Jeg klarer ikke å tro på henne. 

Hun tror ikke på seg selv heller, og det kan jeg forstå - hun ville vært atskillig mer hjemme på Sigvart-rave med meg :ler: 

Skrevet

Soppgirobygget? :klo: Aldri hørt om - men jeg kan visen de har basert seg på...

Skrevet

Helt ukjent for meg også - både sang og band. 

Skrevet

Låta til Akuvi ligger også utenfor min kunnskapssfære - for ikke å si interessesfære og komfortsone :ler: 

Skrevet

Kveldens mest slitsomme, helt klart.

Skrevet

Hun var faktisk den første i kveld jeg trodde helt på. 

Skrevet

Det er kanskje det mest formildende jeg har hørt i hele kveld - at låta er skrevet av gutter i tenårene. De har tross alt lov på en helt annen måte enn damer på snart 40...

Skrevet

Og så skal vi inn i min komfortsone :ler: Bortsett fra valget av gjestedommer, da - her er det overhengende mute-fare...

Skrevet

Oh my..... Han tror jeg i hvert fall ikke på. 

Skrevet

Jeg tror ikke engang på hårfargen hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...