Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Daria skrev (På 5.4.2025 den 17.58):

Mulig det ble for mye følelser for henne, jeg synes ikke det er så imponerende vokal. Og det antrekket skriker jo ikke akkurat country...

Ekspander  

Jeg har sett mer cowboy-stil enn det på Karl Johan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tekst og diksjon og rene toner og sånt er oppskrytt... Men fra et sjangersynspunkt gruser han jo Akuvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diksjon og rene toner er vel ikke det vi finner mest av i county-sjangeren generelt. Teksten derimot bør jo sitte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der avskiltet "eksperten " seg selv fra første setning. Jeg er mer på linje med Dagbladets anmelder som trillet terningkast 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man redd for å ha en mening, får man ha vett nok til å takke nei til et dommeroppdrag - det er jo det som er hele jobben din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, nå snakker vi! :nordvesta:Jeg har dessuten hørt en mann gjøre den låta - det lar seg gjøre. Den har jo også vært gjort på Stjernekamp før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke god kjennskap til musikalen - utenom at den har vært i Stjernekamp før. Men jeg synes Jonas kom godt ut av det. Slemt å bli sammenlignet med Kim, men sånn er livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er seriøst og oppriktig imponert, ikke minst med tanke på bakgrunn og utgangspunkt (og pluss for at han i motsetning til Vegard i en tidligere sesong hadde gipsen på riktig arm...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romsdalsk er kanskje den norske dialekten jeg har størst problemer med. Bablingen til Knut Marius gjør meg jo ikke mildere stemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo kommer, jo kommer, jo kommer - hvem er Jo...? Jeg sliter litt med denne som neddempet mannsmelankoli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...