Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Mulig det ble for mye følelser for henne, jeg synes ikke det er så imponerende vokal. Og det antrekket skriker jo ikke akkurat country...

Jeg har sett mer cowboy-stil enn det på Karl Johan....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne fint sett og hørt han på country-festival

Skrevet

Tekst og diksjon og rene toner og sånt er oppskrytt... Men fra et sjangersynspunkt gruser han jo Akuvi.

Skrevet

Diksjon og rene toner er vel ikke det vi finner mest av i county-sjangeren generelt. Teksten derimot bør jo sitte. 

Skrevet

Og der avskiltet "eksperten " seg selv fra første setning. Jeg er mer på linje med Dagbladets anmelder som trillet terningkast 2...

Skrevet

Er man redd for å ha en mening, får man ha vett nok til å takke nei til et dommeroppdrag - det er jo det som er hele jobben din.

Skrevet

Oooh, nå snakker vi! :nordvesta:Jeg har dessuten hørt en mann gjøre den låta - det lar seg gjøre. Den har jo også vært gjort på Stjernekamp før...

Skrevet

Gåsehud og høy armføring i sofaen - årets øyeblikk så langt :strix: 

Skrevet

Siden alle ikke er i mitt hode... :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke god kjennskap til musikalen - utenom at den har vært i Stjernekamp før. Men jeg synes Jonas kom godt ut av det. Slemt å bli sammenlignet med Kim, men sånn er livet. 

Skrevet

Jeg er seriøst og oppriktig imponert, ikke minst med tanke på bakgrunn og utgangspunkt (og pluss for at han i motsetning til Vegard i en tidligere sesong hadde gipsen på riktig arm...).

Skrevet

Romsdalsk er kanskje den norske dialekten jeg har størst problemer med. Bablingen til Knut Marius gjør meg jo ikke mildere stemt...

Skrevet

Du ver du er fra Østfold når... :fnise: 

Skrevet

Jo kommer, jo kommer, jo kommer - hvem er Jo...? Jeg sliter litt med denne som neddempet mannsmelankoli...

Skrevet

Hastverket i låten kommer jo ikke akkurat godt frem i hans fremføring. 

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Du ver du er fra Østfold når... :fnise: 

:ler:

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Hastverket i låten kommer jo ikke akkurat godt frem i hans fremføring. 

Han skal koma, men inkje så brått...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Han skal koma, men inkje så brått...

Det var litt Fosse over fremføringen. :fnise: 

Skrevet

:rulle: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...