Skravla Skrevet 5. april #40241 Skrevet 5. april Daria skrev (3 minutter siden): Mulig det ble for mye følelser for henne, jeg synes ikke det er så imponerende vokal. Og det antrekket skriker jo ikke akkurat country... Jeg har sett mer cowboy-stil enn det på Karl Johan....
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40243 Skrevet 5. april Tekst og diksjon og rene toner og sånt er oppskrytt... Men fra et sjangersynspunkt gruser han jo Akuvi.
Skravla Skrevet 5. april #40244 Skrevet 5. april Diksjon og rene toner er vel ikke det vi finner mest av i county-sjangeren generelt. Teksten derimot bør jo sitte.
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40245 Skrevet 5. april Og der avskiltet "eksperten " seg selv fra første setning. Jeg er mer på linje med Dagbladets anmelder som trillet terningkast 2...
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40246 Skrevet 5. april Er man redd for å ha en mening, får man ha vett nok til å takke nei til et dommeroppdrag - det er jo det som er hele jobben din.
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40247 Skrevet 5. april Oooh, nå snakker vi! Jeg har dessuten hørt en mann gjøre den låta - det lar seg gjøre. Den har jo også vært gjort på Stjernekamp før...
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40249 Skrevet 5. april Gåsehud og høy armføring i sofaen - årets øyeblikk så langt
Skravla Skrevet 5. april #40251 Skrevet 5. april Jeg har ikke god kjennskap til musikalen - utenom at den har vært i Stjernekamp før. Men jeg synes Jonas kom godt ut av det. Slemt å bli sammenlignet med Kim, men sånn er livet.
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40252 Skrevet 5. april Jeg er seriøst og oppriktig imponert, ikke minst med tanke på bakgrunn og utgangspunkt (og pluss for at han i motsetning til Vegard i en tidligere sesong hadde gipsen på riktig arm...).
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40253 Skrevet 5. april Romsdalsk er kanskje den norske dialekten jeg har størst problemer med. Bablingen til Knut Marius gjør meg jo ikke mildere stemt...
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40255 Skrevet 5. april Jo kommer, jo kommer, jo kommer - hvem er Jo...? Jeg sliter litt med denne som neddempet mannsmelankoli...
Skravla Skrevet 5. april #40256 Skrevet 5. april Hastverket i låten kommer jo ikke akkurat godt frem i hans fremføring.
Skravla Skrevet 5. april #40257 Skrevet 5. april Daria skrev (4 minutter siden): Du ver du er fra Østfold når...
Daria Skrevet 5. april Forfatter #40258 Skrevet 5. april Skravla skrev (2 minutter siden): Hastverket i låten kommer jo ikke akkurat godt frem i hans fremføring. Han skal koma, men inkje så brått...
Skravla Skrevet 5. april #40259 Skrevet 5. april Daria skrev (1 minutt siden): Han skal koma, men inkje så brått... Det var litt Fosse over fremføringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå