Dallandra Skrevet lørdag kl 19:26 #40161 Del Skrevet lørdag kl 19:26 Skjønner at jeg går glipp av noe her tv er avslått og en spilleliste fra Spotify med «vår» i navnet surrer og går. Jeg vet ikke helt hvor dagen har forsvunnet, men det har den. Både brevskriving, strikking, lesing (på verandaen, til og med bare i singlet en liten stund, ja, selvfølgelig med bukser osv da), mathandling og -laging, litt rydding og rådslagning har foregått. Mannen har revet og sakte men sikkert begynt å bygge opp igjen gangen vår, hvilket betyr at kaoset en kort stund er synkende, og ikke stigende eller permanent. Det er da framgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:28 Forfatter #40162 Del Skrevet lørdag kl 19:28 Jeg har hørt og sett Sindre Postholm steppe seg gjennom Puttin' on the Ritz på hovescenen i Malmø Opera. Depresno har tapt før start... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:45 Forfatter #40163 Del Skrevet lørdag kl 19:45 Kim har det hvertfall gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 19:48 Forfatter #40164 Del Skrevet lørdag kl 19:48 (endret) Tja, hvem tror man ryker i kveld, da... Det er vanskelig så tidlig, men jeg tror både Sofie og Lisa kan ligge tynt an. Endret lørdag kl 20:04 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:01 Forfatter #40165 Del Skrevet lørdag kl 20:01 Jeg er ikke overbevist om at muligheten for å få en sjekkelysten Stian på fanget er et argument for å være publikum i salen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:10 Forfatter #40166 Del Skrevet lørdag kl 20:10 Daria skrev (20 minutter siden): Tja, hvem tror man ryker i kveld, da... Det er vanskelig så tidlig, men jeg tror både Sofie og Lisa kan ligge tynt an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 20:15 Forfatter #40167 Del Skrevet lørdag kl 20:15 Dallandra skrev (47 minutter siden): Mannen har revet og sakte men sikkert begynt å bygge opp igjen gangen vår, hvilket betyr at kaoset en kort stund er synkende, og ikke stigende eller permanent. Det er da framgang. At kaoset ikke er permanent høres jo ut som en god ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 19 timer siden #40168 Del Skrevet 19 timer siden Ser behovet for en presisering: gårsdagens nivå av kaos er ikke stigende eller permanent. En viss grad av kaos er det jo alltid. Jeg er for lite glad i husarbeid og for mye glad i ting til det. Men akkurat oppussingskaos, det er litt krevende i lengden. Ikke for det. I store deler av vårt 25-årige samliv så har stativet til kappsaga vært en mer eller mindre «permanent fixture» i eller like utenfor boligen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16 timer siden Forfatter #40169 Del Skrevet 16 timer siden Mannen er av de som har mest ro i sjela hvis han har litt oppussingskaos å ha fingrene i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16 timer siden Forfatter #40170 Del Skrevet 16 timer siden Daria skrev (På 18.3.2025 den 15.24): Jeg har sådd årets balkongblomster - sukkererter (jeg ser for meg at de kan slynge seg langs rekkverket) og blomkarse. Inspirert av at jeg for tiden broderer erteblomster, og at jeg så blomkarsen i frøstativet på Kiwi og tenkte på farmor. Totalt sådde jeg 6 av hver - hvis alt kommer må jeg dele ut til naboene Jeg har to ertespirer 🌱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 14 timer siden #40171 Del Skrevet 14 timer siden Daria skrev (2 timer siden): Mannen er av de som har mest ro i sjela hvis han har litt oppussingskaos å ha fingrene i? Ja, vi har ulike hobbyer, for å si det sånn. Daria skrev (2 timer siden): Jeg har to ertespirer 🌱 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11 timer siden Forfatter #40172 Del Skrevet 11 timer siden Dagen så langt kort oppsummert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #40173 Del Skrevet 6 timer siden Resten av dagen: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå