Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min leseopplevelse siste døgn er i den motsatte kategorien. Etter 14 sider (teksten startet på side 9) tenkte jeg DETTE ER GRUSOMT OG GRUSOMT DÅRLIG. Heldigvis tenkte jeg også «men har ikke jeg lest dette før?». Jeg koblet på sekretær og arkivar i lesesirkelen jeg flyttet fra, og hun kunne bekrefte at jeg hadde lest boka før, og slått til med terningkast 2. Hurra! Nå har jeg lagt den vekk og funnet en annen bok til å passe lesebingoens «utgitt på lite/eget forlag». Skulle dog meget gjerne visst hva det var som gjorde at jeg ga et såpass høyt terningkast. Medlidenhet, kanskje? Eller kudos til forfatteren til vilje og evne til å få utgitt sitt verk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket fantastisk mesterverk er dette? Name and shame... :fnise:

Generelt er "utgitt på lite/eget forlag" sjelden et kvalitetsstempel når det gjelder skjønnlitteratur. Det finnes unntak, for all del, men ofte betyr det "ingen skikkelige forlag ville gi meg ut" og/eller "her er det gjort lite redaktør- og forarbeid", i tillegg til at det ofte er  nokså åpenbart rent visuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal ta det her. Det finnes knapt googletreff, og jeg vil ikke gjøre dette til et. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...