Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her forberedes julen, og jeg har fått det for meg at jeg i juleutstillingen skal ha med On the twelth Day of Christmas -med illustrasjoner for hvert vers. Billedsøk i google er min venn, er her er det mye festlige å finne...

Three French Hens #1

Three French Hens #2

Mulig jeg skal overveie noe litt mer tradisjonelt... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Four calling birds gir mye fugler med :mobil::ler:

Mye nyttig overskriter i magasinet i dag...

Dette gjør dagen bedre -en helgetur til Stockholm? Ikke noe galt om hverken helgeturer eller Stockholm, men det hjelper lite en vanlig mandag...

Slank til festen -hvilken fest? Nyttårsaften neste år? Kan du bli slank på en uke, er du det allrerde :opplyser:

Bli gravid nå -må jeg? Og i så fall med hvem?

:rolleyes:

Skrevet

Innom med en mandags :klemmer: Siden jeg føler jeg gikk glipp av helga, så kan jeg nesten ikke vente på fredag! Phu..

Fortsatt god mandag :kaffekopp:

Skrevet

Four calling birds gir mye fugler med :mobil::ler:

Mye nyttig overskriter i magasinet i dag...

Dette gjør dagen bedre -en helgetur til Stockholm? Ikke noe galt om hverken helgeturer eller Stockholm, men det hjelper lite en vanlig mandag...

Slank til festen -hvilken fest? Nyttårsaften neste år? Kan du bli slank på en uke, er du det allrerde :opplyser:

Bli gravid nå -må jeg? Og i så fall med hvem?

:rolleyes:

Tenkte på det samme jeg også... :plystre:

Skrevet

Jeg er fortsatt litt sjokkskadet over at Ylvis fikk inn 75 000 til et skilt i havgapet et sted de færreste egentlig bryr seg om. TV og kjendiser har litt for stor påvirkningskraft...

Skrevet

Jeg har ikke vært inne og sett på salgssidene til ellos. Jeg har hvertfall ikke bestilt hverken et rutete ullskjørt, en kjole eller en jakke med blondekant. Så vet dere det. :opplyser:

:plystre:

Skrevet

Jeg har ikke vært inne og sett på salgssidene til ellos. Jeg har hvertfall ikke bestilt hverken et rutete ullskjørt, en kjole eller en jakke med blondekant. Så vet dere det. :opplyser:

:plystre:

Godt å høre. :fnise:

Skrevet

Veldig godt å høre!

Jeg har IKKE falt for fristelsen til å kjøpe sjokolade i kantina... :plystre:

Jeg er heller ikke smått kvalm etter å ha dyttet innpå forbudt sjokolade...

Skrevet

Og NEI, jeg trenger ikke overskriften "Derfor går vekten opp" akkurat nå!! :opplyser:

:kjefte:

(hersens "magasin" :sukk: )

Skrevet

Veldig godt å høre!

Jeg har IKKE falt for fristelsen til å kjøpe sjokolade i kantina... :plystre:

Jeg er heller ikke smått kvalm etter å ha dyttet innpå forbudt sjokolade...

Men da er jo alt i orden :Nikke:

Tror de som skriver vekt-, kosthold- og treningsartikler, både her og andre steder, at folk er dumme? At grunnen til at man spiser sjokolade og ikke trenger er mangelen på informasjon?

Til tross for råd om hvordan de skulle opprettholde vekten, gikk deltakerne opp et gjennomsnitt på 5,4 kilo i løpet av ett år. De hadde dog en lavere kroppsvekt enn før de begynte med vekttap-programmet.

:murvegg:

Til opplysning -jeg er ikke dum, jeg er bare lat -og glad i sjokolade...

Skrevet

Etter FBI i går så gikk det litt diskusjoner på twitter. Mye gikk på å spise mindre og trene mer...... Jeg motsto fristelsen til å gi dem 100 kg overvekt og spiseforstyrrelser og be dem slanke seg.... :roll:

Skrevet

Antyder du at det er forskjell på teori og praksis?! :daane:

Skrevet

Antyder du at det er forskjell på teori og praksis?! :daane:

Næsj.......

Skrevet (endret)

Synes det er så mye mas om alt man skal og bør gjøre hele tiden jeg. Enten det er trening, mat, julegardiner, festantrekk,sminke eller samma hva.

Det er som om alle må være like og gjøre akkurat det samme. Alle skal ha hårtopp og kle seg i kilhæler og miniskjørt. :roll: Blir helt oppgitt, og har nesten sluttet å lese aviser (særlig VG, Dagbladet) fordi jeg blir så irritert. :fnise:

Også har jeg begynt å slå av lyden når det er reklame på TV. *sur gammelkjærring*

edit: sminke, ikke smine..

Endret av loffen
Skrevet

Nettavisene blir mindre og mindre aviser...

Det er her jeg begynner å bli glad i twitter -masse lenker til de interssante tingene jeg eller kanskje ville gått glipp av. Hørte noen omtale twitter som "ferdigtygde nyheter", men fordelen er jo at man slipper unna mye av rælet.

Skrevet

Jeg har jo skjønt at jeg kanskje må begi meg ut på twitter etterhvert, skal bare først... :sjenert::fnise:

Skrevet

Jeg har vært der lenge, men jeg skjønner det ikke helt. :sjenert:

Skrevet

Jeg har brukt litt tid på å skjønne twitter, men det går seg til. Det hjalp da jeg begynte å følge flere som sa interessante og/eller morsomme ting relativt ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...