Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3961 Skrevet 9. november 2011 Høres ut som en god kombinasjon... I går var jeg i seng kl 22, men er jeg mer våken enn vanlig i dag? Næh... Med andre ord kan jeg like gjerne sitte oppe til halv tolv uansett
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #3962 Skrevet 9. november 2011 Jeg ble litt senere enn "anbefalt" i går, og kan skrive under på at jeg føler meg noe trøttere enn "anbefalt". Og i morra må jeg opp enda tidligere Koko...
Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3963 Skrevet 9. november 2011 Se -en gjøk Utrolig hva man vender seg til -før sommeren syntes jeg det var tidlig å stå opp 7, nå kommer jeg meg relativt greit opp 5.30...
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #3964 Skrevet 9. november 2011 Se -en gjøk Utrolig hva man vender seg til -før sommeren syntes jeg det var tidlig å stå opp 7, nå kommer jeg meg relativt greit opp 5.30... Jeg kommer meg relativt greit opp 0545, men har brukt Snooze-funksjonen litt mer aktivt i det siste... Er tungt å stå opp "på natta", men så er jeg veldig glad for det når ettermiddagen kommer og jeg kan dra hjemover kl 15. Hadde ikke vært like kult å stå på jobb til nærmere kl 17 feks...
Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3965 Skrevet 9. november 2011 Derfor er alle på flyttefot Beklager, men jeg synes dette bare er teit. Og hvordan tror man at det skal hjelpe mot noe som helst?
Skravla Skrevet 9. november 2011 #3966 Skrevet 9. november 2011 Jeg kommer meg sjelden hjem før etter 16 så jeg bruker aktivt snooze om morgenen. I dag sov jeg til 7.30 og var på jobb litt over 8.30. Og jeg MÅ gå litt før 15 så dette gir reduksjon i fleksitiden.
Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3967 Skrevet 9. november 2011 Jeg må opp når klokka skrur seg på -snooze and you loose
Skravla Skrevet 9. november 2011 #3968 Skrevet 9. november 2011 Derfor er alle på flyttefot Beklager, men jeg synes dette bare er teit. Og hvordan tror man at det skal hjelpe mot noe som helst? Men om ergrelse kurerer brystkreft så slipper vi unna.... Tidligere gikk det noe med antall uker på vei også......... Likte godt dette jeg da.... Lo rett ut. I det siste har det spredd seg en farsott på Facebook, med samme hastighet som clamydia i vennekretsen rundt Petter Pilgård.
Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3969 Skrevet 9. november 2011 Jeg kjenner at kjønnssykdommene til Pilgaard & co kommer i samme kategori som sexdebuten til Kristian Valen...
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #3970 Skrevet 9. november 2011 Har ergret meg grønn over antall uker på vei + hva man fyser på, samt nå hvor man skal flytte og for hvor lenge. Selvfølgelig går noen rett på, og det blir bare masse usakelige ting og tang av det. Men som nevnt - hvis ergrelse kan kurere (gjerne både det ene og det andre), så er vi jo på god vei
Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3971 Skrevet 9. november 2011 Juleplatene kommer! Vet ikke om noen av disse egentlig fristet så veldig... Om utgivelsen «Julero» av vokalsekstetten Pust heter det at den lar lytterne synke inn i en fredfull og harmonisk verden av idyll og ettertenksomhet. Hvordan ta fra meg all lyst på en plate...
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #3972 Skrevet 9. november 2011 (endret) Juleplatene kommer! Vet ikke om noen av disse egentlig fristet så veldig... Hvordan ta fra meg all lyst på en plate... Og hvorfor ikke kalle en spade for en spade, en "vokalsekstett" er da vitterlig en gruppe? Hallo!! En, to, MANGE *stuper inn i "tyll og tosomhet"* (eller var det noe annet? ) Endret 9. november 2011 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #3974 Skrevet 9. november 2011 Tyll og tosomhet Men fredfull og harmonisk?
Skravla Skrevet 9. november 2011 #3975 Skrevet 9. november 2011 Juleplatene kommer! Vet ikke om noen av disse egentlig fristet så veldig... Hvordan ta fra meg all lyst på en plate... De tre tenorer kunne man jo tenkt seg på plate... men så var det dette vedhenget da....
Daria Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3976 Skrevet 9. november 2011 Men fredfull og harmonisk? Tja, harmonien er vel avhengig av hvem jeg skal være tosom i tyllet med... De tre tenorer kunne man jo tenkt seg på plate... men så var det dette vedhenget da.... Jepp -kanskje det må bli tre andre tenorer istedet...
Daria Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3978 Skrevet 14. november 2011 I går følte jeg meg sprek -jeg la ut på søndagstur og startet med en times tur i jevnt tempo og stort sett kontinuerlig stigning, gjennom bygater og parker. Det blinket selvfølgelig et mål i det fjerne, det er grenser for hvor mye jeg anstrenger meg uten grunn... Lions årlige boksalg ble avsluttet i går, og siden jeg allerede har forsynt meg såpass ubeskjedent av bokutvalget ved ymse loppemarkeder i høst, fant jeg ut at skulle jeg ha enda flere bøker, måtte jeg gjøre meg fortjent til dem -ved å gå dit. Selvmotivering er tingen Jeg gikk til og med hjem igjen også -bærende på seks bøker og julecden til Josh Groban, som jeg nesten hadde bestemt meg for å bestille fra cdon i nærmste fremtid
Roadrunner Skrevet 14. november 2011 #3979 Skrevet 14. november 2011 Ikke verst med sånt som er selvfortjent og selvmotivert!
Daria Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3980 Skrevet 14. november 2011 Synes jeg var ganske flink -særlig siden jeg egentlig hadde tenkt at jeg kunne ta t-banen hjem, men gikk (omveier!) istedet Konklusjonen er at boklsyten er større enn latskapen... Var på jentekveld fredag, hvor alle plutselig snakket om hvor mye og hardt de trente. Jeg annonserte høyt at sånt drev jeg ikke med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå