Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går brukte jeg en time ekstra hjem. Først slet toget med å stoppe, så ville det ikke starte og til slitt måtte vi ta bussen istedet... Men trosds alt var jeg godt fornøyd med at det skjedde i går, når jeg uansett bare skulle hjem, og ikke tirsdag, da jeg skulle i operaen. Nå var det bare å finne fram bok og zen og smøre seg med tålmodighet, ingen grunn til å stresse.

Men det blir ikke mye igjen av kvelden til nyttige ting når jeg ikke er hjemme før nærmere 19 og det er nattemørkt, sofaen har så sterk tiltrekningskraft på mørke kvelder...

Skrevet

Anne-Kat Hærland kommer med nytt show :hoppe: Det må jeg nok...

"Jeg er så lei av godt voksne new age fanatikere som via kvinnekanalen Fem snakker om å om å finne nirvana. Herregud, ta en titt på dem, de klarer jo ikke å finne en skikkelig frisør engang.

Jeg er så lei av unge metroseksuelle menn som flyr vestkanten rundt i champagnerus med buddhistiske symboler dinglende fra håndleddene, kort beskjed til dere: Ereksjon regnes IKKE som personlig vekst!

At en sort katt går over veien betyr bare en eneste ting: Den skal et sted.

Skal vi si at det holder med å juge nå?"

Skrevet

Dagens mann med selvironi... Oppdaget forrige uke at SVT har begynte å sende talkshowet til Jonathan Ross. Underholdende program og spennende gjesten (Noel Gallagher var morsom -hvem hadde trodd...), men jeg hang meg litt opp i en liten talefeil -han sier w i stedet for r. Og hva kaller mannen seg på twitte? Wossy... :rulle:

Skrevet

Bokklubben har sendt meg mail om manglende betaling -på en bestilling som er over et år gammel. :daane: Jeg er ganske sikker på at jeg har mitt på det tørre og at det var noe gavekort/bytting involvert, men det er jo ikke så lett å finne ut av det -og bevise noe -så lenge etterpå. Hvorfor kan de ikke purre etter noen uker som normale bedrifter?

Skrevet

Kjære Dagbladet, jeg trenger virkelig ikke å vite noe som helst om sexdebuten til Kristian Valen, eller om hans forhold til kondomer. *prippen*

Skrevet

Overskrift på nye innlegg: Hvor mange bh-er har du?

Umiddelbar reaksjon: Nok -hvis ikke kjøper jeg flere.

*praktisk anlagt*

Skrevet

Overskrift på nye innlegg: Hvor mange bh-er har du?

Umiddelbar reaksjon: Nok -hvis ikke kjøper jeg flere.

*praktisk anlagt*

:jepp:

Skrevet

Kjære Dagbladet, jeg trenger virkelig ikke å vite noe som helst om sexdebuten til Kristian Valen, eller om hans forhold til kondomer. *prippen*

Jeg trenger strengt tatt ikke å vite noe som helst om den mannen. :opplyser:

Skrevet

Gikk fra jobb kl 17.... Litt lei av å ha (altfor) mye å gjøre og samtidig ha "press" på å ta ut fleksitid og ferie.....

Skrevet

Du bør helst stå i null du også ja Skravla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...