Daria Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3921 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg liker Graham Norton, intet nytt der. At han kan se lenger enn eget lommebok, er jo heller ikke noe aber. And the funnyman is prepared to take a pay cut, just as he did in 2009. He laughs: “I assume the negotiations are all fine, as the chat show is in the schedules after Christmas and I’ve got a radio show on New Year’s Eve! “Will I take a pay cut? Absolutely. God yes. There should be no special cases. The cutbacks at the BBC are across the board, which is how it should be. “OK, I’m not thrilled at the prospect of a cut. I won’t open a bottle of Cava to celebrate. But I’m realistic about the future of the BBC and how things have to be. I just have to keep going until my wages get to a level where I kind of go, ‘I’m not going to do that any more’.” Metropol TV hadde ingen lang levetid, men de rakk å introdusere meg for både Graham Norton og Daria -så helt bortkastet var ikke dens eksistens... Endret 28. oktober 2011 av Daria
Daria Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3922 Skrevet 28. oktober 2011 Da er det årlige juleplateslippet i gang Justin Bieber blir neppe årets tilskudd hos meg...
Dallandra Skrevet 28. oktober 2011 #3923 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har notehefte En kopi kan sendes din vei. Andre du vil ha samtidig? For lenge siden jeg har hørt på Les Mis, så jeg vet ikke helt... Hvilket minner meg på at jeg må endevende huset for å finne arkene med originaltekstene, som jeg fikk av deg en gang før. Da burde kanskje noen ta en prat med henne om bier og blomster og sånt... Leste en gag om et tysk ektepar fra en sær sekt som oppsøkte lege fordi de ikke fikk barn. Det viste seg at de virkelig ikke visste hvordan det skjedde -lt de hadde hørt var at når man var gift, fikk man barn... Og jeg har hørt at de var japanske.
Daria Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #3925 Skrevet 29. oktober 2011 For lenge siden jeg har hørt på Les Mis, så jeg vet ikke helt... Hvilket minner meg på at jeg må endevende huset for å finne arkene med originaltekstene, som jeg fikk av deg en gang før. Hvis de ikke dukker opp, kan jeg ordne ny kopi av dem også. Og jeg har hørt at de var japanske. Detaljer, detaljer Forøvrig har jeg også hørt en historie om et japansk par som var gift i x antall år før de hadde se, og da de endelig tok sjansen døde begge av slag under akten... *ser på Graham Norton* <3 Her også *lo høyt og mye* Den nye sesongen begynte i England i dag, med blant annet James McAvoy (). Neste uke kommer Johnny Depp og Ed Byrne -håper TVNorge ikke har tenkt å vente så lenge med å sende den...
Daria Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3929 Skrevet 31. oktober 2011 Tenke er oppskrytt Halloween Ikke mye som tyder på det (tidligere år har elevene gjerne hatt temadag og kledt seg ut), men tåken ligger hvertfall tung... Kanskje jeg burde kjøpte inn litt snop for sikkerhets skyld -det er en del unger i gården. Det verste som kan skje er jo at jeg må spise det selv
Daria Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3931 Skrevet 31. oktober 2011 Man kan gjøre så mangt... Men uansett blir det jo jeg som spiser det
loffen Skrevet 31. oktober 2011 #3932 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har kjøpt en hel kilo med godis.. Det kan jo være det kommer mange?
Daria Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3933 Skrevet 1. november 2011 Jeg kjøpte en 6-pakning med kindersjokolader -den er fortsatt hel Det er stille dager på jobben, så jeg har bladd litt i gamle mailer. Hadde helt glemt at en venninne og jeg hadde nesten daglige mailsamtaler en periode vi begge hadde kjedelige kontorrotte-jobbe (dette var før vi fikk facebook og forum og annet tidsfordriv...) og (gjen)oppdager mye morsomt. Dessuten lurer jeg på hvor det ble av Legolas-plakaten jeg hadde på kontoret...
Daria Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3936 Skrevet 1. november 2011 Sånn apropos mimring... Dette blir gøy Det slo meg akkurat at det faktisk er ganske nøyaktig 20 år siden konsertene her -mener det var tidlig i november, 1991. Da var det skikkelig stort -masse avisskriverier, innslag på Dagsrevyen osv -det var vel ikke så vanlig da at så store og populære artister hadde konsert i Norge. Takk og lov at det har endret seg
loffen Skrevet 1. november 2011 #3937 Skrevet 1. november 2011 Det kom bare to barn på døra her, så det er vel ca 900 gram godis igjen.
Daria Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3938 Skrevet 2. november 2011 Slakt og slikt Takk til Ingvar Ambjørnsen, som setter fokus på en av grunnet til at jeg nesten har sluttet å lese krim -så mye av det blir så usannsynlig og likte troverdig.
Daria Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3940 Skrevet 2. november 2011 Jeg glemte fine sommerfugl-paraplyen min dra Dublin på toget i går Har sendt mail til hittegodskontoret og etterlyst den, men man skal vel ikke håpe på for mye...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå