Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir spennende å se hvor mange ekstatiske (eks)-fjortiser som kaster seg over telefonen :fnise: *venter til neste lønning*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se hvor mange ekstatiske (eks)-fjortiser som kaster seg over telefonen :fnise: *venter til neste lønning*

Forøvrig kjenner jeg at jeg ikke er så fjortis at jeg vil ha ståplass *bedagelig*

Skrevet

Men altså...

- Det sender feil signaler til ungdom når du kan gjøre suksess hvis du har datet riktig dame, har riktig etternavn, får silikon i puppene eller melder deg på et realityprogram, sier Khan til Dagbladet

Adil Khan har selv jobbet hardt for å etablere seg som skuespiller og en av Norges mest profilerte dansere. I 2006 ble han rikskjendis etter å ha vunnet talentshowet «Dansefeber». Deretter sikret han seg flere teaterroller og en Hedda-nominasjon for beste skuespiller i rollen som «Mowgli».

Her knaste det vel en smule i knust glass...

Skrevet

Forøvrig kjenner jeg at jeg ikke er så fjortis at jeg vil ha ståplass *bedagelig*

Enig med du!

*gammel og skrøpelig til beins*

Skrevet

Shit for noen priser! :daane:

Skrevet

Er vel omtrent det samme som vi betalte for Josh Groban? :vetikke: Sånn sett får du jo 10 for prisen av en... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er vel omtrent det samme som vi betalte for Josh Groban? :vetikke: Sånn sett får du jo 10 for prisen av en... :fnise:

Du fikk jo minst kinderegg med Josh også da.....

Dessuten var det litt fordommer der.... hvem gidder å betale for fjortisband lizm.... :skratte:

Neida... jeg er villig til å betale ganske mye når noe er verdt det.

*går avsted for å klø litt på fordommene mine*

Skrevet

Fordomsfull, gammel... :vetikke: Men jeg vet jo hvem av dem jeg synes er verdt mest :ler:

Skrevet

Fordomsfull, gammel... :vetikke: Men jeg vet jo hvem av dem jeg synes er verdt mest :ler:

Gammel vet jeg ingenting om....... :riste:

Skrevet

Åh, dæven, så dyrt! :daane:

Uff, jeg ser jeg trodde det stod 1,570kr osv. :sjenert:

Skrevet

:ler:

*funderer veldig på å bestille, men avventer litt*

Skrevet

:ler:

*funderer veldig på å bestille, men avventer litt*

:sjenert:

Skrevet

Traff en kollega i kantina (jeg trodde jeg hadde ferdig skivet brød i fryseren, så jeg gadd i handle i går. I fryseren lå det bare en lusen skalk. Egro kantine-baguett-lunsj. Trist, men leit), hun spurte hvordan det gikk med meg i så omsorgsfulle toner at jeg ble rent bekymret -hva hadde jeg gått glipp av nå? Hun hadde hørt noe om en visdomstann, og da forventer visst alle historier om blod, smerte og traumer. Det er jo nesten flaut å si at det gikk helt problemfritt, 10 minutter i stolen og praktisk talt smertefritt (bill.mrk. smertestillende selges bill.. -nei, det er ikke lov :nei:) -det føles som om jeg har jukset :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...