Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ogsåvardetjammenmandagigjen :Gjesp:

En ikke veldig aktiv helg er gjennomført... Lørdag gjorde jeg ingenting (dvs jeg kledte på meg (*flink*), leste avisen, spiste frokost og skulle bare oppdatere meg en smule på kg/fb/twitter osv...) før i 14-tiden, da jeg la ut på en lang krevende ekspedisjon til - *trommevirvel* - butikken! Sagflis til dyret og laken til meg (jeg hadde overnattingsgjest forrige uke og hadde -viste det seg samme kveld -ingen rene laken :sjenert: Sånn går det når man er flink og kaster utslitt uten å kjøpe nytt, og ikke har vasket på en stund...) og ut på ny ekspedisjon -til pappa for middag og babykos. Lille nevøs barnevaktdebut (jeg var ikke barnevakten *ansvarsløs*). Han er veldig søt når han pludrer og ler, ikke like sjarmerende når han illskriker...

Søndag startet veldig likt lørdag, til det punktet hvor jeg ikke skrudde på pcen og heller gikk på kjøkkenet og tok oppvasken og gjorde andre nyttige ting. Søndagsturen gikk til et loppemarked i nærheten, hvor det var så mye folk på boksalget at jeg ganske snart var klar for å si meg fornøyd med de to engelske pocketbøkene (Simon Mawer - The Glass Room og Colm Tóibín - Brooklyn og bunken med Alle kvinners blad fra 1945 og 1946 jeg hadde funnet og la det bli med det. Så annonserte de posesalgets start, og da hadde jeg det ikke så travelt lenger :plystre:

Resten av søndagen var :ball: -preget, begredelige saker... :sukk:

Skrevet (endret)

Regis & Kelly (amerikansk morgen-tv-show) i dag -Josh Groban er gjesteprogramleder, Orlando Bloom gjest. Dette må jo komme på youtube? :pls:

Selvfølgelig gjorde det det -

leverer alltid :strix: Endret av Daria
Skrevet (endret)

Ny kollega -som faktisk er yngre enn meg. Jeg har vært i arbeidslivet i 8 år, men jeg er fortsatt barnet på jobb... :fnise: At en del av de kollegaene jeg omgås daglig har barn omntrent på min alder og at de få som faktisk er yngre enn meg er veldig voksenetablert med partner og barn og sånt hjelper sikkert heller ikke på voksenimaget mitt :babysmokk:

Endret av Daria
Skrevet

Hei, har du noter til Les Mis? Jeg har fått dilla på C'est une poupee dans la vitrine, alternativt Castle on a cloud. Evt link til? Jeg leter og finner ikke noe som er fint å printe.

Skrevet

(husker knapt noen av sangene til NKOTB - enten har jeg fortrengt eller så hørte jeg ikke så mye på den kassetten :sjenert: )

Skrevet

Hei, har du noter til Les Mis? Jeg har fått dilla på C'est une poupee dans la vitrine, alternativt Castle on a cloud. Evt link til? Jeg leter og finner ikke noe som er fint å printe.

Jeg har notehefte :jepp: En kopi kan sendes din vei. Andre du vil ha samtidig?

(husker knapt noen av sangene til NKOTB - enten har jeg fortrengt eller så hørte jeg ikke så mye på den kassetten :sjenert: )

:fnise: Ikke sikkert det er noe stort tap ;)

Skrevet

Startet dagen hos tannlegen, nå har jeg en visdomstann mindre... Kjapt og effektivt, tror ikke det tok mange minuttene -det kjentes hvertfall ikke sånn. Egentlig er det helt greit å gå til tannlegen -det er vel det stedet jeg får mest ufortjent ros :fnise:

Hvis du får tre uplanlagte unger på tre år -da er du kanskje litt... kort? *ser Unge mødre*

Skrevet

:ler:

Er ikke sikkert hun/de har skjønt hvordan disse ungene kommer til *ref Unge Mødre* :plystre:

Skrevet

Er ikke sikkert hun/de har skjønt hvordan disse ungene kommer til *ref Unge Mødre* :plystre:

Minner meg om ei "Rutetider"-stripe. eit par har ein solid ungeflokk, og er til legen. Dei skjønner ikkje kvifor ungane berre kjem og kjem, fr han tek jo p-piller kvar dag og ho bruker kondom som hårnett når dei har sex. :ler:

Skrevet

Eller, der hvor tanna en gang var.. :gjeiper:

Skrevet

Da burde kanskje noen ta en prat med henne om bier og blomster og sånt... Leste en gag om et tysk ektepar fra en sær sekt som oppsøkte lege fordi de ikke fikk barn. Det viste seg at de virkelig ikke visste hvordan det skjedde -lt de hadde hørt var at når man var gift, fikk man barn...

Eller, der hvor tanna en gang var.. :gjeiper:

:fnise:

Så langt, alt vel... Jeg kjenner jo at det har skjedd noe der, men har ikke hatt behov for smertestillende.

Skrevet

Du får spise masse :is: nå da. Det hjelper mot hevelser. Dessuten smaker det godt... :jepp:

Skrevet

Rosalie, RR og andre (u)interesserte:

14. mai 2012 er den magiske datoen :danser:

Atomic Soul starter forslaget om 18 minutter :daane:

(eller kanskje heller :veslejenta: ?? :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...