Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det NKOTB reunion? Skal DE spille live igjen? :daane:

Jepp -og de kommer vissnok hit :fnise:

Jeg blåser forøvrig støvet av NKOTBs julekassett hver desember... :sjenert::fnise:

eg trur eg slår deg, for vi spelte NKOTB-potpourri i korpset. "Best of NKOTB", liksom. :gjeiper:

*bunnløs angst*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorerer kommentar om korps og angst. :jolie:

Det hadde vore dritkult å faktisk dra på NKOTB-konsert 20 år etter! :hoppe:

Skrevet

Ignorerer kommentar om korps og angst. :jolie:

En del musikk er bare ikke for korps, åkkesom...

Det hadde vore dritkult å faktisk dra på NKOTB-konsert 20 år etter! :hoppe:

:5:

Skrevet
-Jeg vet at dette er et ormebol, men jeg gidder ikke være politisk korrekt. Vi må da prøve å være litt ærlige mot oss selv og stille oss det viktigste spørsmålet: «Har man tid til å få barn? Har man råd?» Slik jeg spør potensielle hundeeiere. Barn skal jo vokse opp med sin mamma og pappa, og det krever tid og prioriteringer. Hvis kvinner ikke har tid til å være hjemme hos barna sine når de er små, bør de kanskje la det være. I disse dager kan man faktisk velge.

...sa dama som i samme intervju forteller at hun har og har hatt au pair i mange år -en au pair som tar med babyen på tur fordi mamma og pappa må ha fred for å intervjues... :rolleyes:

Skrevet

...sa dama som i samme intervju forteller at hun har og har hatt au pair i mange år -en au pair som tar med babyen på tur fordi mamma og pappa må ha fred for å intervjues... :rolleyes:

Ja, er det ikkje herleg? Trur det er pleksiglas i huset hennar til 17 millioner...

Eg lurer forresten på kor bra det er for ungane å bli rykka opp med rota og flytte så langt frå faren sin som super-mor Mostue valde å gjere med dei tre yngste. for dei har neppe hatt det ein her til lands kallar minimumssamvêr annakvar helg og ein dag i veka med far sin...

Skrevet

:fnise:

Hadde faktisk vært ganske festlig med en NKOTBBSB-konsert. Må jo bli skikkelig fjollefjortis-gryte (les: fjolletrettis/førtis-gryte) av sånt :skratte:

Skrevet

Det er jo lett å sette seg på sin høye hest når man har drømmekarrieren, fleksibilitet og økonomi til å ta akkurat de valgene man vil -om det så er å sende ungene med fly til pappa annenhver uke -og rakke ned på alle som faktisk må ta valg de ikke nødvendigvis synes er ideelle for at ting skal gå rundt.

:fnise:

Hadde faktisk vært ganske festlig med en NKOTBBSB-konsert. Må jo bli skikkelig fjollefjortis-gryte (les: fjolletrettis/førtis-gryte) av sånt :skratte:

Vil du være med så heng på :fnise:

Skrevet

Hvis jeg skulle vært på NKOTB konsert, så måtte det vært Rosalies korpsversjon gitt. :jepp:

Skrevet

Hvis jeg skulle vært på NKOTB konsert, så måtte det vært Rosalies korpsversjon gitt. :jepp:

eg har sett opptak av det, Sauen, og det er verkeleg heilt jævleg... *heldigvis før Youtube og digitale kamera si tid, finst berre på VHS*

Skrevet

eg har sett opptak av det, Sauen, og det er verkeleg heilt jævleg... *heldigvis før Youtube og digitale kamera si tid, finst berre på VHS*

:ler: Kanskje like greit at jeg har gått glipp av det da...

Skrevet

Regis & Kelly (amerikansk morgen-tv-show) i dag -Josh Groban er gjesteprogramleder, Orlando Bloom gjest. Dette må jo komme på youtube? :pls:

Skrevet

:ler:

Mostue.. :roll:

Synes synd på den første mannen hennes jeg! Som hun bare tok ungene fra og flyttet til et annet land.

Skrevet

Takk og pris at youtube ikke fantes da vi var små ja. Det er ikke alt man trenger å bevare for ettertiden...

Skrevet

:ler:

Mostue.. :roll:

Synes synd på den første mannen hennes jeg! Som hun bare tok ungene fra og flyttet til et annet land.

Hun skal vel være litt forsiktig med å heve "Barn skal jo vokse opp med mamma og pappa"-fanen for høyt...

Skrevet
Mer boyband-nytt -noen kommer, noen går... De har jo holdt det gående siden jeg gikk på vgs -det må da være ny boyband-rekord?
Skrevet

Mer boyband-nytt -noen kommer, noen går... De har jo holdt det gående siden jeg gikk på vgs -det må da være ny boyband-rekord?

:trist:

*hulker hysterisk* :ironi:

Altså, hvilke boyband var det egentlig som herjet på de tider?

NKOTB

Backstreet Boys

Boyzone

Westlife

Take That

Eller blander jeg ørten tidsepoker nå? :klo:

NKOTB og mulig BSB var mer 90-tall, det er jeg klar over...

*mimre*

Skrevet

Skal vi se... kronologisk rekkefølge blir vel

NKOTB

Take That

Boyzone

Backstreet Boys

Westlife

Litt usikker på BSB og Boyzone, de kom vel nokså samtidig, litt avhenging av hvilken side av Atlanteren man legger vekt på. Neida, jeg hadde på ingen måte boyband-dilla :fnise: *har vært på konsert med både Boyzone, Westlife og Backstreet Boys*

Skrevet

Boyband er søte. :gjeiper:

Jeg likte denne så godt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...