Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nokre eg kjenner var på NOKTB-konsert i NY for eit par år sia. Heilt frelste att. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aslak Nore skriver om vestkantkulturen sett i sammenheng med 22. juli. Jeg har vokst opp der, jeg gikk til og med på samme skole som Anders Behring Breivik (jeg vet det pågår en nevn-ikke-navnet-hans-kampanje, jeg synes det er tull. Om noe, så vil det å la være å kalle ting ved dets rette navn bidra til økt frykt og mytebygging. Navnet hans vil aldri bli glemt, å konsekvent unngå å bruke det vil bare virke mot sin hensikt.) i flere år, og kjenner meg ikke igjen. Men Nore vet sikkert mer enn meg :vetikke:

Jeg får litt følelsen av at de som kjører den kampanjen faktisk har lest litt for mange HP-bøker eller sett for mye på filmene.....

Skrevet

Nokre eg kjenner var på NOKTB-konsert i NY for eit par år sia. Heilt frelste att. :ler:

:ler: Man skal ikke undervurdere nostalgi-effekten.

Hmmmmm Kos deg... :fnise:

Jeg hadde ikke tenkt å spørre om du ville være med :fnise:

Jeg får litt følelsen av at de som kjører den kampanjen faktisk har lest litt for mange HP-bøker eller sett for mye på filmene.....

Jeg får også den assosiasjonen -og tenker at de burde lese de avsnittene hvor Dumbledore snakker om hvorfor man bør kalle Voldemort Voldemort og ikke You-Know-Who litt nøyere...

Skrevet

Løver, tigre, bjørner og geparder på rømmen -vennligst hold dere innendørs...

Min irrasjonelle barndomsfrykt -nå som ekte nyhetssak...

Slapp av, dei har sikkert ikkje rukke å komme seg heilt til der du er enda. Men eg ville tatt ein ekstra kikk over skuldera på veg til toget etter jobb i ettermiddag, ja.

:sjarmor::engel:

Skrevet (endret)

Ein av dei andre store maredraumane dine vil vel vere å kvitte seg med boksamlinga. Ho i det paret eg kjenner som skal flytte til andre sida av verda driv med det no. Det gjer visst veldig vondt... Men er ingen problem å få omsetning på bøkene, sia halve FB-lista hennar er andre lingvistar...

Endret av Rosalie
Skrevet

Jeg føler med henne...

Skrevet (endret)

Og ho har, etter meklar si anbefaling, sortert alle bøkene etter -hald deg fast- farge. For det gjer visst bileta penere og leiligheita meir attraktiv. :ler:

Endret av Rosalie
Skrevet

Det kommer helt an på hvem målgruppen er :filer:

Skrevet

Utenforstående har kontaktet biblioteket via facebooksiden vår, jeg fant bloggen min sitert på en forlagsside og mitt nye bli-venn-med-Twitter-prosjekt bringer meg mye interessant viten -som at Jason Orange og Catherine Tate er det nyeste kjendisparet på de britiske øyer. :fnise: Kort sagt -en god sosiale medier-dag :jepp:

Skrevet

En sur Reka er jo aldri å forakte :nigo:

Travle dager... Torsdag ettermiddag kom en venninne til byen, jeg møtte henne på toget, vi hev i oss litt mat og dro på konsert for å høre koret til en annen venninne opptre. Etter kpnserten var det te og skravling hos koristen, så jeg var ikke hjemme før etter midnatt. Opp tidlig fredag for å dra på jobbseminar, rett derfra til middg ute og teater (forøvrig en rekord-forestilling -første gang jeg har sett samme oppsetning 7 ganger...). Lørdag foriddag brukte vi på en loppemarked-trippel (jeg fikk to sesonger Gilmore Girls til 150 kr -det kalles et kupp... :hoppe:), lørdg etteriddag til middag på restauranten på Det Norske (de roter litt her og bruker litt lng tid der ennå, men de har så blide og servicennstilte kelnere at det er lett å tilgi) og Queenshow med Åge Sten Nilsen på Edderkoppen. Jeg tror det blir en rolig søndg...

Kan ikke noe for det :sjenert:

Men ble litt fasinert av ymse skrivefeil her, og kom meg liksom ikke helt videre fra dette innlegget :ler:

Sorry!

:flau:

Skrevet

Sånn, da kom jeg meg videre fra forrige siterte innlegg :ler:

NKOTB - Oh my! Det var en tid det også ja :daane:

Skrevet

Kan ikke noe for det :sjenert:

Men ble litt fasinert av ymse skrivefeil her, og kom meg liksom ikke helt videre fra dette innlegget :ler:

Sorry!

:flau:

:ler: Tastaturet på hjemme-pcen min er litt for fullt av smuler, så det er stadig noen taster som ikke virker helt som de skal :plystre:

Sånn, da kom jeg meg videre fra forrige siterte innlegg :ler:

NKOTB - Oh my! Det var en tid det også ja :daane:

Være med på konsert ja? :jepp:

Skrevet

Være med på konsert ja? :jepp:

Er det NKOTB reunion? Skal DE spille live igjen? :daane:

Husker jeg hadde NKOTB kassett :sjenert:

Skrevet

Er det NKOTB reunion? Skal DE spille live igjen? :daane:

Husker jeg hadde NKOTB kassett :sjenert:

eg trur eg slår deg, for vi spelte NKOTB-potpourri i korpset. "Best of NKOTB", liksom. :gjeiper:

Skrevet

eg trur eg slår deg, for vi spelte NKOTB-potpourri i korpset. "Best of NKOTB", liksom. :gjeiper:

:pls:

You rock! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...