Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kjære "Nye Facebook",

når jeg krysser av på at jeg ikke vil abonnere hverken på musikk og videoer eller såkalt anna aktivitet fra noen, da trodde jeg i min uvitenhet at poenget var at jeg skulle slippe å få musikkvideoer og quiz-resultater fra dette mennesket i nyhetsstrømmen min, men det var tydeligvis feil? Hva var da poenget?

mvh

Daria

P.S. Hvem poster dessuten julesanger i oktober? :kjefte: (Ok, jeg vet jo hvem. Men altså...)

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære "Nye Facebook",

når jeg krysser av på at jeg ikke vil abonnere hverken på musikk og videoer eller såkalt anna aktivitet fra noen, da trodde jeg i min uvitenhet at poenget var at jeg skulle slippe å få musikkvideoer og quiz-resultater fra dette mennesket i nyhetsstrømmen min, men det var tydeligvis feil? Hva var da poenget?

mvh

Daria

P.S. Hvem poster dessuten julesanger i oktober? :kjefte: (Ok, jeg vet jo hvem. Men altså...)

Litt nerdete off topic: "Kva gjer du i straumen min?"

Skrevet

:fnise:

*opplyser om at jeg hverken hallusinerer eller er tilkoblet strømnettet*

Skrevet

Det ser ut til at vi har nådd et nytt lavmål i tvilsom journalistikk -og jeg er jo ikke overrasket over hvor det kommer fra.

Skrevet (endret)

Det er unektelig noe ironisk i at siktede i en sak om tvangsklipping heter Mullet...

Endret av Daria
Skrevet

:fnise:

*opplyser om at jeg hverken hallusinerer eller er tilkoblet strømnettet*

Naaa... Kva er den ledninga som du heile tida dreg på, då? Trudde det var ladestasjonen, eg, men kan hende er det huldrehalen?

Det ser ut til at vi har nådd et nytt lavmål i tvilsom journalistikk -og jeg er jo ikke overrasket over hvor det kommer fra.

:murvegg:

Det er unektelig noe ironisk i at siktede i en sak om tvangsklipping heter Mullet...

:gjeiper:

Skrevet

Naaa... Kva er den ledninga som du heile tida dreg på, då? Trudde det var ladestasjonen, eg, men kan hende er det huldrehalen?

Hvorfor tror du jeg sverger til lange skjørt...?

Skrevet

Hvorfor tror du jeg sverger til lange skjørt...?

Sving litt på svansen, Rapunzel!

Skrevet

:vinke:

Jeg leser alt du skriver, men fryktelig dårlig på å legge igjen spor..

Håper søndagen blir fin (med en sur Reka sånn i 22-tida..)

:klemmer:

Skrevet

En sur Reka er jo aldri å forakte :nigo:

Travle dager... Torsdag ettermiddag kom en venninne til byen, jeg møtte henne på toget, vi hev i oss litt mat og dro på konsert for å høre koret til en annen venninne opptre. Etter kpnserten var det te og skravling hos koristen, så jeg var ikke hjemme før etter midnatt. Opp tidlig fredag for å dra på jobbseminar, rett derfra til middg ute og teater (forøvrig en rekord-forestilling -første gang jeg har sett samme oppsetning 7 ganger...). Lørdag foriddag brukte vi på en loppemarked-trippel (jeg fikk to sesonger Gilmore Girls til 150 kr -det kalles et kupp... :hoppe:), lørdg etteriddag til middag på restauranten på Det Norske (de roter litt her og bruker litt lng tid der ennå, men de har så blide og servicennstilte kelnere at det er lett å tilgi) og Queenshow med Åge Sten Nilsen på Edderkoppen. Jeg tror det blir en rolig søndg...

Skrevet

Jeg fikk plutselig ånden over meg og gikk en times tur -det var jo så fint høstvær, nesten ikke kaldt en gang. *føler meg sprek* :nigo:

Nå blir det :ball: og :kaffekopp: resten av kvelden, tenker jeg...

Skrevet

Å snakke med munnen full av mat er en av de mest frastøtende uvaner jeg vet om, men jeg kan vel ikke begynne å oppdra eldre kollegaer...

Skrevet

Nettopp. Urk. Det krever litt selvdisiplin å ikke si noe, jeg har en litt lei uvane når det gjelder å komme med "oppdragende" kommentarer om sånt (jeg er jo tross alt storesøster...). Når folk spiser med kniven, prøver å tilkalle kelneren på udiskret, på (over) grensen til det høflige måter osv. En del av meg tenker etterpå at "Oi, det skulle jeg ikke sagt.", en annen del at jeg gjør dem jo egentlig en tjeneste... :sjenert::fnise:

Skrevet

Aslak Nore skriver om vestkantkulturen sett i sammenheng med 22. juli. Jeg har vokst opp der, jeg gikk til og med på samme skole som Anders Behring Breivik (jeg vet det pågår en nevn-ikke-navnet-hans-kampanje, jeg synes det er tull. Om noe, så vil det å la være å kalle ting ved dets rette navn bidra til økt frykt og mytebygging. Navnet hans vil aldri bli glemt, å konsekvent unngå å bruke det vil bare virke mot sin hensikt.) i flere år, og kjenner meg ikke igjen. Men Nore vet sikkert mer enn meg :vetikke:

Skrevet

Egentlig skulle jeg jo finne en NKOTB-sang til ære for nyheten, men alle youtube-veier i denne maskinen fører visst til Josh Groban -tror det er en bivirkning av høstferien :fnise: Så da blir det denne istedet -kvalitetsmessig et godt bytte :hjerte:

*lete*

Didn't I (blow your mind) *kan fortsatt teksten* :ler: Ikke verdens beste live-artister, når sant skal sies :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...