Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han hadde hvertfall ikke stelt pent med den :fy_fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BokprogrammetDeler denne statusen fra kollega Gunhild Dahlberg, som oppsummerer Knausgårds bind 6 av Min Kamp slik. /Siss:

æh satte mæh ned ved tastaturet. Tente en røyk og begynte å grine for oppdaga at det var den siste røyken. Æh tok et magadrag og oppdaga at jeg hadde en heil kartong med røyk aligavel. Æh blei så glad at æh varmrøyka, brant leppan og det gjorde så vondt at æh begynte å grine igjen. Vanskelig å hikstegrine og røyke samtidig. Æh stumpe røyken og slutter å grine. Siden æh ikkje griner lengre kan æh røyke. Tenner 3 røyk og kaller det frokost. Puff puff puff! Vips der hadde æh første kapittel alt! Må feire med en røyk!!! Osv

:skratte:

Skrevet

Lurt på facebook

Jeg synes Facebook burde gjøre sitt for å ikke utsette meg for slike dåsemikler. Det at en annonse legges ut på Facebook, er faktisk et visst kvalitetsstempel, mener hun.

For det første -at en annonse ligger på facebook er da virkelig ikke noe kvalitetsstempel. For det andre -hvis man bestiller Uggs til 700 kroner fra en ukjent internett-aktør og tror de er ekte, er det vel litt stein i glasshus å kalle andre for dåsemikler...? Jeg ser ikke helt at facebook har så mye ansvar her -om noen skulle beskytte henne burde det kanskje være Aftenposten som skulle beskyttet henne mot å fremstå som en idiot? :vetikke:

Skrevet

Lurt på facebook

For det første -at en annonse ligger på facebook er da virkelig ikke noe kvalitetsstempel. For det andre -hvis man bestiller Uggs til 700 kroner fra en ukjent internett-aktør og tror de er ekte, er det vel litt stein i glasshus å kalle andre for dåsemikler...? Jeg ser ikke helt at facebook har så mye ansvar her -om noen skulle beskytte henne burde det kanskje være Aftenposten som skulle beskyttet henne mot å fremstå som en idiot? :vetikke:

:skratte:

Det er ikke mulig???

Huff...

Skal ikke si noe, har selv kastet ut 2500 kroner den siste uka, fordi jeg gjorde for dårlig research. :kjefte: Meeeeen, jeg skjønner i det minste at det er min feil :idesmil:

Og var jeg henne ville jeg kanskje bare slettet FB-profilen og sagt opp internett-linja. For det er MYE skummelt i den store stygge verdensveven....

Skrevet

Det er mye skummelt her i verden -og hvem hadde trodd at det ikke alltid er "noen" som tar ansvar for å beskytte oss mot dette skumle? For å tenke selv er jo det skumleste som fins...

Skrevet

Jeg regner det som en selvfølge at "noen" tar regninga mi, og at "noen" også gir meg erstatning for tort og svie. Jeg har tapte renteinntekter, varige psykiske skader, dårlig nattesøvn, har følt meg dum og som en taper... Listen er LANG! 500.000 i erstatning burde vel være et minimum? :klo:

Skrevet

Det synes jeg absolutt :jepp: Det må jo finnes en ansvarlig syndebukk et sted?

Skrevet (endret)

Hun måtte jo skjønne at de var fake når de kostet 700 kr? :hoho:

Endret av loffen
Skrevet

Man skulle jo tro det, men det er visst ikke så greit...

Skrevet

Jeg tenkte det samme, herregud- man får ikke ekte uggs til 700 kr :hoho:

Jaja, hun har vel lært :fnise:

Skrevet (endret)

Lysekronen min er på plass :strix: Og spisebord, badeskap, vegghylle og gardinstenger -det begynner å se presentabelt ut... Fint dørskilt -spesiallaget av en hyggelig keramiker som pleide å holde til i nærheten -har dessuten erstattet papirlapp-og-rosa-markeringstusj-skiltet som ble slengt opp i all hast da jeg flyttet inn.

Snart bare knagger og bilDer som gjenstår...

Endret av Daria
Skrevet

Lysekronen min er på plass :strix: Og spisebord, badeskap, vegghylle og gardinstenger -det begynner å se presentabelt ut... Fint dørskilt -spesiallaget av en hyggelig keramiker som pleide å holde til i nærheten -har dessuten erstattet papirlapp-og-rosa-markeringstusj-skiltet som ble slengt opp i all hast da jeg flyttet inn.

Snart bare knagger og biler som gjenstår...

Jasså... mini-biler, då, eller?

Skrevet

I natt har eg hatt ei natt full av draumar (så eg er langt frå utkvilt), verdt å nemne er togstasjonen i New York, som var gigantisk og 7-kanta, og om ein klarte å orintere seg til rett utgang gjekk ein rett ut på Manhattan, som ikkje var ein bydel, men ei gigantisk handlegate. Ellers kan óg vere verdt å nemne at "Smågodt" plutseleg var blitt like maksulin som Stig Henrik Hoff. Dei draumane mine er altså så realistiske! :hoho:

Skrevet

Jasså... mini-biler, då, eller?

Mas på deg :tunge1:

*rettet*

I natt har eg hatt ei natt full av draumar (så eg er langt frå utkvilt), verdt å nemne er togstasjonen i New York, som var gigantisk og 7-kanta, og om ein klarte å orintere seg til rett utgang gjekk ein rett ut på Manhattan, som ikkje var ein bydel, men ei gigantisk handlegate. Ellers kan óg vere verdt å nemne at "Smågodt" plutseleg var blitt like maksulin som Stig Henrik Hoff. Dei draumane mine er altså så realistiske! :hoho:

:rulle:

Kan jo komme godt med når han skal spille bokser -må tilstå at jeg er litt spent på hvordan han skal overbevise der :fnise:

Skrevet

Jeg prøvde å åpne en skikkelig sladder-artikkel på dagbladet og nettleseren låste seg -tror det var moral-filteret som slo inn :ler:

Skrevet

Jeg prøvde å åpne en skikkelig sladder-artikkel på dagbladet og nettleseren låste seg -tror det var moral-filteret som slo inn :ler:

Hoho, spørs det, ja. :ler:

Skrevet

Klare ord frå Mettemor:

AB funksjonen er en funksjon som er kommet for å bli i forumet, vi ønsker å tilby brukerne en mulighet for å kunne poste anonymt enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Mange bruker funksjonen for å ivareta sin anonymitet på nettet og dette aksepterer vi.

Til nå har vi slått hard ned på de som har missbrukt AB funksjonen, med å gi de en pause fra forumet.

Til tider er det mye hets ang AB og nå er det verre enn noen gang, nesten daglig dukker det opp tråder der AB hetes, dette må vi få slutt på. Så fra nå av, kommer de som hetser AB til å få samme behandling som de som missbruker funksjonen til tull og vas, de vil få seg en velfortjent pause fra forumet.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597194&pid=9857915&st=0&#entry9857915

På tide, synst eg. For du store alpakka, så mykje drit enkelte klarer å lire ut av seg berre fordi den som har posta vel å vere anonym.

Helsing Anonyma

Skrevet

Ja, det burde jo gå begge veier! :jepp:

Skrevet

Jeg hang meg mest opp i alle grammatikk- og stavefeilene i innlegget til Mette... :sjenert:

Men forøvrig -AB-funksjonen er en god ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...