Daria Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3781 Skrevet 9. oktober 2011 Pavel Karelin er død Så mange år som jeg har fulgt hoppsporten, får man på sett og vis et forhold til utøverne etterhvert. Og uansett er det jo tragisk når en 21-åring dør.
Daria Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3783 Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor må de ødelegge alle gode sykehusserier med for mye intriger og mellommenneskelige forhold? House sitter barnevakt for barnet til Cuddy, som han nå har et forhold til? Det er feil på så mange måter...
Daria Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3784 Skrevet 10. oktober 2011 Dagens (første) spørsmål: Når man kjenner hverandre, sitter på samme tog og vil prate sammen, hvorfor setter man seg ikke da sammen, i stedet for å sitte på hver sin vindusplass på hver sin side av midtgangen så man må snakke ekstra høyt?
Skravla Skrevet 10. oktober 2011 #3785 Skrevet 10. oktober 2011 Dagens (første) spørsmål: Når man kjenner hverandre, sitter på samme tog og vil prate sammen, hvorfor setter man seg ikke da sammen, i stedet for å sitte på hver sin vindusplass på hver sin side av midtgangen så man må snakke ekstra høyt? Fordi man vil ha vindusplass.... Dooooh!
Daria Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3786 Skrevet 10. oktober 2011 Derfor finnes det 4-grupper hvor man kan sitte sammen og likevel ha vindusplass begge to -de satt på hver sin sånn gruppe...
Skravla Skrevet 10. oktober 2011 #3787 Skrevet 10. oktober 2011 Derfor finnes det 4-grupper hvor man kan sitte sammen og likevel ha vindusplass begge to -de satt på hver sin sånn gruppe... Personal space?
Daria Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3788 Skrevet 10. oktober 2011 Hva med mitt behov for personal space? Klokka 7 om morgenen er det lydmessig ganske stort...
Skravla Skrevet 10. oktober 2011 #3789 Skrevet 10. oktober 2011 Nå må du ikke være så egoistisk da. (Jeg hadde frest temmelig aktivt inne i meg) - var 3 jenter på bussen i dag som hvinte av fryd hver gang de passerte en holdeplass de kjente seg igjen på. Og de skulle lengre enn meg og kjente igjen omtrent annenhver holdeplass. Dessuten kunne de ikke forstå at Nidarosdomen var så spesiell og at del liksom var hovedkirken i Norge. Sagene var da mye penere......
Daria Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3790 Skrevet 10. oktober 2011 Hvor gamle var de? Skal man bli så entusiastisk over å kjenne seg igjen, bør man være liten eller turist...
Skravla Skrevet 10. oktober 2011 #3791 Skrevet 10. oktober 2011 De var rundt 17-20 år Det varierte litt mellom videregående og høyskolesnakk, så mulig de begynte på høyskole i høst
vimse Skrevet 10. oktober 2011 #3795 Skrevet 10. oktober 2011 Hadde noen bråket sånn klokken syv om morgen hadde jeg ikke klart å holde kjeft gitt...
Daria Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3796 Skrevet 11. oktober 2011 Fra facebook: BokprogrammetDeler denne statusen fra kollega Gunhild Dahlberg, som oppsummerer Knausgårds bind 6 av Min Kamp slik. /Siss: æh satte mæh ned ved tastaturet. Tente en røyk og begynte å grine for oppdaga at det var den siste røyken. Æh tok et magadrag og oppdaga at jeg hadde en heil kartong med røyk aligavel. Æh blei så glad at æh varmrøyka, brant leppan og det gjorde så vondt at æh begynte å grine igjen. Vanskelig å hikstegrine og røyke samtidig. Æh stumpe røyken og slutter å grine. Siden æh ikkje griner lengre kan æh røyke. Tenner 3 røyk og kaller det frokost. Puff puff puff! Vips der hadde æh første kapittel alt! Må feire med en røyk!!! Osv Næh, Knausgård frister fortsatt ikke...
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2011 #3797 Skrevet 11. oktober 2011 Greit å få en påminnelse om at Knausgård ikke er verdt å bruke tid på...
Skravla Skrevet 11. oktober 2011 #3798 Skrevet 11. oktober 2011 Men Knausgård var anbefalt sa Lotte til Werther... i hvertfall bind 2.
Daria Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3799 Skrevet 11. oktober 2011 Men hva vet vi egentlig om litteratursmaken til Lotte? *skeptisk*
Skravla Skrevet 11. oktober 2011 #3800 Skrevet 11. oktober 2011 Men hva vet vi egentlig om litteratursmaken til Lotte? *skeptisk* Den er vel ikke helt i vår gate.... for å si det enkelt. Men lurer litt på hvilken bok Guten i Namnet leste...... Nysgjerrig....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå