Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte du ikke med på søndag kveld? :ler: Også i Stockholm og København. :ler:

Jeg lytter da ikke på andres samteler :fnise:

Forøvrig har jeg sjekket, og synes det er i overkant dyrt, men mindre de kliner til med noen fristende navn...

Ellers er det mulig for omvisning lørdag.... avtaler tid på fredag kveld.

:hoppe: Tidlig er en fin ting, jeg skal jo flyttehjelpe etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint det er delte meninger om hvorvidt det er best i byen eller på landet, å slipper jeg få så mange naboer :fnise:

Skrevet (endret)

:ler:

I dag tror jeg det blir en sløv ettermiddag med sofa og fotball og tidlig kveld :Gjesp: Men stor stas med tv-opptak, i går fikk vi en dose raske Menn -aldri feil -og det som må være et av Beat for beat-historiens største høydepunkt -Perlefiskerduetten av Bizet, framført av Marius Roth Christensen (tidligere gitarist i Seigmen, nå operatenor -snakk om å være allsidig!) og Yngve Søberg. Lykke :strix:

Endret av Daria
Skrevet

Vi ble forresten gjenkjent av den ene vekteren -"Dere var da her i går også?" Joda... :fnise:

Skrevet

Dagbladet.nos store, dramatiske hovedoppslag nå er "Jonas og Daniels krisemøte i natt -Prinsessekjærestene støtter hverandre". Nattlig krisemøte og støttegruppe, faktisk -jeg skjønner jo at det er en viktigere "nyhet" en jordskjelvet i Kina, for eksempel... :rolleyes:

Skrevet

INGENTING er bedre på landet.

Veeeeeeeel, det er vel delte meninger om det... :ler:

Dagbladet.nos store, dramatiske hovedoppslag nå er "Jonas og Daniels krisemøte i natt -Prinsessekjærestene støtter hverandre". Nattlig krisemøte og støttegruppe, faktisk -jeg skjønner jo at det er en viktigere "nyhet" en jordskjelvet i Kina, for eksempel... :rolleyes:

Du må da skjønne hva som er viktig her i verden. Kinesere er jo ikke noe å bry seg om, i forhold til noen kommende kongelige i nabolandet...

Skrevet (endret)

Jammen, nattlig krisemøte? Greit nok at det er kongelige involvert, men det får da være grenser for dramaqueen-opplegg...

Endret av Daria
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke krisemøter mellom Daniel og Jonas er noe å skrive om i det hele tatt. Det er noe som absolutt ikke interesserer meg. Det holder vel å fortelle om det blir bryllup eller ikke...

Skrevet

Og jeg som trodde dette var noe som opptok deg veldig :fnise:

Skrevet

Ja, jeg har jo ikke annet å foreta meg om dagene. Så jeg bruker all tid på å lese viktige nyheter om kongelig kjærlighet. :roll:

Skrevet

Tuuuusen takk for koselig post. :klemmer:

Skrevet (endret)

Hm..jeg skulle sitere noe og kommentere det, men det får jeg ikke til og nå glemte jeg helt hva det var. :rolleyes:

:ball:

Endret av loffen
Skrevet

:fnise:

:ball: Tabelltopp! :nigo:

Skrevet

Men altså...

Det klages blandt flypassasjeren over lite informasjon om hva som skjer og når de kan komme videre -det kan jo ha noe med å gjøre at det er avhengig av relativt uforutsigbare faktorer som været og vulkanutbruddet, og at ingen faktisk vet hvordan det vil utvikle seg? Heller ikke Avinor-ansatte er synske...

Og for de som lurer -derfor står flyene på bakken...

Skrevet

Det er merkelig hvor lite folk får med seg. Her har det vært flere som har ment at flygeledere er i streik... og at det selvfølgelig er helt teit. :klaske:

Skrevet

Leste akkurat en kommentar på fb fra ei som sitter fast i Alta. Hun regnet med at hun kom hjem med hurtigruta på søndag. :fnise:

Skrevet

Herregud, folk er så teite. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...