Daria Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3761 Skrevet 6. oktober 2011 I dag sto jeg opp tidlig -i åtte-tiden. Etter 9 hadde jeg hverken vann eller avløp, og enkelte ting er greit å få gjort om morgenen... Tuslet ut en tur med vage planer om Høstutstillingen, men før jeg kom halvveis ringte søster. Hun jobber rett i nærheten og ville komme innom en tur, så da var det bare å snu. Hun kom og spiste lunsj (medbringende vann til te i en flaske fra kontoret ), og da hun dro gjorde jeg et nytt forsøk på å nå Kunstnernes Hus. Denne gangen lyktes det Som vanlig mye sært og noe fint og en del "Er dette virkelig kunst?!"... Etterpå havnet jeg på Ibsen-museet (sånt skjer...). Det var ikke veldig folksomt der, så jeg fikk en svært eksklusiv omvisning i Ibsens leilighet Jeg nevnte at jeg hadde sett leiligheten da jeg gikk på ungdomsskolen, men da var ikke resten av museet der. -"Det var før 2003, det da?" kommenterte guiden. Eh ja, ti år før omtrent -stikkordet var "ungdomsskole"... I morgen er jeg også vann- og avløpsløs store deler av dagen, så jeg får vel planlegge nye utflukter -til et sted med toalett tilgjengelig...
Daria Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3763 Skrevet 6. oktober 2011 Jepp -og skikkelig flott høstvær også, det var nydelig i Slottsparken Blir det like bra i morgen, tror jeg det blir tur i Frognerparken, og en tur innom Bymuseet.
Daria Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3765 Skrevet 6. oktober 2011 Liker Frognerparken Jeg har fått vinterkataloger fra Gudrun Sjödén -vil ha, vil ha... Men skapet er fullt og kontoen slunken -det burde jo vært omvendt...
Daria Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3766 Skrevet 6. oktober 2011 Er "De er blomstrede" egentlig et godt nok argument for å kjøpe nye vinterstøvler...?
vimse Skrevet 6. oktober 2011 #3767 Skrevet 6. oktober 2011 Så vittig, jeg tittet på de skoene og tenkte på deg Ja, jeg synes du skal kjøpe de!! Og hvis du venter til etter 13.oktober kan du jo få 40%
Daria Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3768 Skrevet 6. oktober 2011 Så vittig, jeg tittet på de skoene og tenkte på deg Skjønner ikke... Ja, jeg synes du skal kjøpe de!! Og hvis du venter til etter 13.oktober kan du jo få 40% Før 13, i følge mitt tilbud
vimse Skrevet 7. oktober 2011 #3769 Skrevet 7. oktober 2011 Og på min står det nå til og med 10/10... Jeg har drømt, igjen
Daria Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3770 Skrevet 8. oktober 2011 Aftenposten melder at Next to normal (nypremiere i kveld ) skal settes opp i Karlstad til våren, med regissør og musikalsk ansvarlig fra den norske oppsetningen. Det burde jo være en overkommelig helgetur
Skravla Skrevet 8. oktober 2011 #3771 Skrevet 8. oktober 2011 Aftenposten melder at Next to normal (nypremiere i kveld ) skal settes opp i Karlstad til våren, med regissør og musikalsk ansvarlig fra den norske oppsetningen. Det burde jo være en overkommelig helgetur Karlstad-tøserna....... Karlstad er bare halvveis til Stockholm....
Daria Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3772 Skrevet 8. oktober 2011 3 timer med toget *har sjekket*
Skravla Skrevet 8. oktober 2011 #3773 Skrevet 8. oktober 2011 3 timer med toget *har sjekket* Blir både N2N og Kristina til våren da.....
Daria Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3775 Skrevet 8. oktober 2011 Fornavneriet Jeg vil gjerne uttrykke min fulle støtte til artikkelforfatteren. Mulig det gjør meg gammel før tida, men i så fall har jeg vært gammel i mange år allerede... Jeg gikk på vgs da det ringte en dame "Hei, dette er Grete fra TV2, snakker jeg med Daria?". Jeg kjente ingen Grete fra TV2 og husker jeg reagerte på både at hun ikke presentere seg skikkelig og at hum som den selvfølgeligste ting i verden spurte etter meg ved kun fornavn. Den kommentaren jegt egentlig var på jakt etter for å lenke til, fant jeg ikke -Kjetil Østli skriver i morgenavisen i dag litt undrende om den kollektive offentlige sorgen over Steve Jobs, og setter fingeren på mye av det jeg har undret meg over.
loffen Skrevet 8. oktober 2011 #3776 Skrevet 8. oktober 2011 Karlstad er en fin by! Jeg blir sur når telefonselgere ringer meg og presenterer seg med bare fornavn. Elelr.. jeg blir sur når telefonselgere ringer meg. Ha en fin helg!
Rosalie Skrevet 8. oktober 2011 #3777 Skrevet 8. oktober 2011 Aftenposten melder at Next to normal (nypremiere i kveld ) skal settes opp i Karlstad til våren, med regissør og musikalsk ansvarlig fra den norske oppsetningen. Det burde jo være en overkommelig helgetur
Daria Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3778 Skrevet 8. oktober 2011 Hovednyheten på Dagbladet.no nå er at Rune Larsen er uten av Skal vi danse Gjenta etter meg: Reality-tv er ikke nyheter. Reality-tv er ikke nyheter. Gjenta til det sitter...
Daria Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3779 Skrevet 9. oktober 2011 Himmel -ser på program på svensk tv hvor de intervjuer lederen for en spermbank i Danmark. De har ingen begrensning på hvor ofte en donor kan donere, og de vet med sikkerthet at en av donorene deres er biologisk far til over 100 barn Nå leverer de sperm til mange land, men det er da likevel ganske problematisk. I Norge er det klare grenser, tror det er maks fem barn pr donor. Nevnte spermbank-leder er identisk med ham som intervjues i A-magasinet denne uka. Jeg blir mer og mer glad for at dette er strengt regulert i Norge...
Daria Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3780 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Høstferiens siste dag. Jeg har sett tre teaterstykker, vært på tre museer og vært sosial med både familie ogt venner, men skulle jeg ikke egentlig ha brukt uka til å fullføre det store flytteryddeprosjektet? Jaja, shit -og youtube -happens... Endret 9. oktober 2011 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå