Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag sto jeg opp tidlig -i åtte-tiden. Etter 9 hadde jeg hverken vann eller avløp, og enkelte ting er greit å få gjort om morgenen... Tuslet ut en tur med vage planer om Høstutstillingen, men før jeg kom halvveis ringte søster. Hun jobber rett i nærheten og ville komme innom en tur, så da var det bare å snu. Hun kom og spiste lunsj (medbringende vann til te i en flaske fra kontoret :fnise: ), og da hun dro gjorde jeg et nytt forsøk på å nå Kunstnernes Hus. Denne gangen lyktes det :tommelopp: Som vanlig mye sært og noe fint og en del "Er dette virkelig kunst?!"...

Etterpå havnet jeg på Ibsen-museet (sånt skjer...). Det var ikke veldig folksomt der, så jeg fikk en svært eksklusiv omvisning i Ibsens leilighet :ler: Jeg nevnte at jeg hadde sett leiligheten da jeg gikk på ungdomsskolen, men da var ikke resten av museet der. -"Det var før 2003, det da?" kommenterte guiden. Eh ja, ti år før omtrent -stikkordet var "ungdomsskole"...

I morgen er jeg også vann- og avløpsløs store deler av dagen, så jeg får vel planlegge nye utflukter -til et sted med toalett tilgjengelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp -og skikkelig flott høstvær også, det var nydelig i Slottsparken :sol: Blir det like bra i morgen, tror jeg det blir tur i Frognerparken, og en tur innom Bymuseet.

Skrevet

Liker Frognerparken :jepp:

Jeg har fått vinterkataloger fra Gudrun Sjödén -vil ha, vil ha... Men skapet er fullt og kontoen slunken -det burde jo vært omvendt...

Skrevet

Så vittig, jeg tittet på de skoene og tenkte på deg :fnise:

Ja, jeg synes du skal kjøpe de!! Og hvis du venter til etter 13.oktober kan du jo få 40% :nigo:

Skrevet

Så vittig, jeg tittet på de skoene og tenkte på deg :fnise:

Skjønner ikke... :fnise:

Ja, jeg synes du skal kjøpe de!! Og hvis du venter til etter 13.oktober kan du jo få 40% :nigo:

Før 13, i følge mitt tilbud :vetikke:

Skrevet

Og på min står det nå til og med 10/10...

Jeg har drømt, igjen :fnise:

Skrevet

Aftenposten melder at Next to normal (nypremiere i kveld :strix: ) skal settes opp i Karlstad til våren, med regissør og musikalsk ansvarlig fra den norske oppsetningen. Det burde jo være en overkommelig helgetur :nigo:

Skrevet

Aftenposten melder at Next to normal (nypremiere i kveld :strix: ) skal settes opp i Karlstad til våren, med regissør og musikalsk ansvarlig fra den norske oppsetningen. Det burde jo være en overkommelig helgetur :nigo:

Karlstad-tøserna....... Karlstad er bare halvveis til Stockholm....

Skrevet

3 timer med toget *har sjekket* :fnise:

Skrevet

3 timer med toget *har sjekket* :fnise:

Blir både N2N og Kristina til våren da..... :ler:

Skrevet

*må begynne å spare*

Skrevet

Fornavneriet

Jeg vil gjerne uttrykke min fulle støtte til artikkelforfatteren. Mulig det gjør meg gammel før tida, men i så fall har jeg vært gammel i mange år allerede... Jeg gikk på vgs da det ringte en dame "Hei, dette er Grete fra TV2, snakker jeg med Daria?". Jeg kjente ingen Grete fra TV2 og husker jeg reagerte på både at hun ikke presentere seg skikkelig og at hum som den selvfølgeligste ting i verden spurte etter meg ved kun fornavn.

Den kommentaren jegt egentlig var på jakt etter for å lenke til, fant jeg ikke -Kjetil Østli skriver i morgenavisen i dag litt undrende om den kollektive offentlige sorgen over Steve Jobs, og setter fingeren på mye av det jeg har undret meg over.

Skrevet

Karlstad er en fin by! :jepp:

Jeg blir sur når telefonselgere ringer meg og presenterer seg med bare fornavn.

Elelr.. jeg blir sur når telefonselgere ringer meg. :fnise:

Ha en fin helg! :klem:

Skrevet

:strix:

Skrevet

Hovednyheten på Dagbladet.no nå er at Rune Larsen er uten av Skal vi danse :rolleyes: Gjenta etter meg: Reality-tv er ikke nyheter. Reality-tv er ikke nyheter. Gjenta til det sitter...

Skrevet

Himmel -ser på program på svensk tv hvor de intervjuer lederen for en spermbank i Danmark. De har ingen begrensning på hvor ofte en donor kan donere, og de vet med sikkerthet at en av donorene deres er biologisk far til over 100 barn :daane: Nå leverer de sperm til mange land, men det er da likevel ganske problematisk. I Norge er det klare grenser, tror det er maks fem barn pr donor.

Nevnte spermbank-leder er identisk med ham som intervjues i A-magasinet denne uka. Jeg blir mer og mer glad for at dette er strengt regulert i Norge...

Skrevet (endret)

Høstferiens siste dag. Jeg har sett tre teaterstykker, vært på tre museer og vært sosial med både familie ogt venner, men skulle jeg ikke egentlig ha brukt uka til å fullføre det store flytteryddeprosjektet? Jaja, shit -og youtube -happens... :filer:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...