Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Himmel, for et nek som er hos Graham Norton i kveld. Men med en fortid i Pussycat Dolls og en nåtid i X-factor, skal man vel ikke forvente for mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orket ikke høre på det hun sa jeg. Jeg har sett episoden før, og visste det ikke var verdt det. :fnise:

For en herlig video Nevyn! :hoho:

Skrevet (endret)

En effektiv handlerunde på formiddagen - dikt-og reglebok til morgendagens dåpsbarn, strømper til morgendagens antrekk (jeg har ikke bestemt hva jeg skal ha på meg, men at jeg skal ha strømper er svært sannsynlig...), høy til tøffelen, maling og pensler og lange skruer, så jeg endelig kan få satt knotter på alle skapdørene mine. Fikk kyndig hjelp til å finne de riktige skruene på Jernia -av en gutt som så ut som om han gikk på ungdomsskolen...

Dessuten kjøpe jeg altfor mye smågodt -det bør vare en stund. Legger all skyld på Rosalie -det var hun som minnet meg om hvor mye godt de faktisk har i den butikken...

Endret av Daria
Skrevet

Svake menn'ske... *dubidubidu*

Skrevet

For ikke å snakke om menneske uten øyemål... :ler:

Skrevet (endret)

Det blir jo veldig feil når man legger om rytme og tempo på en sang for å få den til å passe til dansen -da får de jo heller velge en annen sang. Fångad av en stormvind høres jo ut som om den snublet i en sirupsbøtte og ble halt... *zappet innom Skal vi danse*

Endret av Daria
Skrevet

Barnedåp vel overstått -barnet gråt da han ble døpt, gulpet høylydt utover sin fars dress i kirken og sov seg så gjennom det meste :ler:

Skrevet

Barnet oppførte seg som et dåpsbarn skal da. :)

Skrevet

Denne var fiiin :hjerte: *havesyk* Men sannsynligheten for at jeg kommer inn i et plagg fra Bikbok -selv en cape -er nokså minimal... Faktisk enda mindre enn sannsynligheten for at jeg på noen som helst måte kan forsvare å kjøpe enda et ytterplagg til vinterbruk... :plystre:

Edit: Linken gikk visst ikke rett til riktig bilde, nei...Her

Den falt jeg for også. Den var fin.

Skrevet

Tenkte på deg da jeg så

:klappe:

De hadde jeg sansen for.

Skrevet (endret)

Den falt jeg for også. Den var fin.

Ja, lekker. Men finn ein noko slikt i storleik sjøhest, då..? Vil sååå ha!

Endret av Rosalie
Skrevet

Ja, lekker. Men finn ein noko slikt i storleik sjøhest, då..? Vil sååå ha!

Vel med tanke på hvor liten sjøhesten er så er det vel mer sannsynlig å finne en som passer den, heller enn en blåhval. :nigo:

Skrevet

Sheldon i ballbingen!:hoppe: Bazinga!

Skrevet

Sheldon i ballbingen!:hoppe: Bazinga!

Den er så kul......

Skrevet

Himmel -ser på program på svensk tv hvor de intervjuer lederen for en spermbank i Danmark. De har ingen begrensning på hvor ofte en donor kan donere, og de vet med sikkerthet at en av donorene deres er biologisk far til over 100 barn :daane: Nå leverer de sperm til mange land, men det er da likevel ganske problematisk. I Norge er det klare grenser, tror det er maks fem barn pr donor.

Skrevet

100 barn :daane:

Selv om man i praksis ikke er far, så er man donor til biologisk materiale. Og i et mer internasjonalt miljø så hjelper det ikke å selge sperm til andre land. Man kan risikere å gifte seg og få barn med halvsøsken...... snart er vi en jord befolket med innavl...

Skrevet

Jepp -er jo det som er hovedgrunnen til at en del land har begrensninger. Men spermsjefen så ikke problemet -han tok i det hele tatt veldig lett på alle innvendinger.

Skrevet

Døde fredag -tildelt Nobelprisen i dag.

Bill. mrk. dårlig timing -og litt pinlig for Nobelkomiteen som ikke hadde fått med seg at han døde. Prinsen kan egentlig ikke gis posthumt...

Prinsen kan jo være kjekt for fruen :nigo:

Men noen har tydeligvis ikke fulgt med.

Skrevet

-Kondolerer med din mann -her er en prins til trøst...

:rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...