Daria Skrevet 25. november 2023 Forfatter #37281 Del Skrevet 25. november 2023 Syke mennesker. Jeg vet ikke hvilke ambisjoner @loffen har på dette området i år...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. november 2023 Forfatter #37282 Del Skrevet 25. november 2023 Det gjøres et stort poeng i flere kanaler av at sønnen til Janne Ahonen debuterer i verdenscupen i hopp i dag - men jeg har da sett ham hoppe internasjonale renn før Det kan selvfølgelig ha vært en tv-sendt kvalifisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. november 2023 Forfatter #37283 Del Skrevet 25. november 2023 Simon Ammann, bare året yngre enn meg og v-cup-debutant flere år før Mico Ahonen ble født, holder fortsatt koken - det står det respekt av. (Men vi må smakke om den barten. Igjen. 🪒) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. november 2023 Forfatter #37284 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg har sett naboen naken igjen, bare sånn til allmenn opplysning... En følge av at de beskjærer trærne så kraftig, er at alt som begrenser innsynet til blokkene over veien (og vise versa, får man anta...) forsvinner. Når jeg da står og ser ut i mørket mens jeg steker rislapper, er det helt naturlig at blikket trekkes til det vinduet der lyset plutselig kommer på - og det viste seg å komme på fordi en naken mann skulle finne klær i klesskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. november 2023 #37285 Del Skrevet 25. november 2023 Daria skrev (1 time siden): Jeg har sett naboen naken igjen, bare sånn til allmenn opplysning... En følge av at de beskjærer trærne så kraftig, er at alt som begrenser innsynet til blokkene over veien (og vise versa, får man anta...) forsvinner. Når jeg da står og ser ut i mørket mens jeg steker rislapper, er det helt naturlig at blikket trekkes til det vinduet der lyset plutselig kommer på - og det viste seg å komme på fordi en naken mann skulle finne klær i klesskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. november 2023 #37286 Del Skrevet 25. november 2023 Daria skrev (5 timer siden): Syke mennesker. Jeg vet ikke hvilke ambisjoner @loffen har på dette området i år...? Jeg har faktisk en avtale om å dra ut og bade i morgen tidlig klokka 0900! Litt kaldt nå, så jeg har lagt frem badedrakt i stedet for bikini. Lover å snappe. Daria skrev (1 time siden): Jeg har sett naboen naken igjen, bare sånn til allmenn opplysning... En følge av at de beskjærer trærne så kraftig, er at alt som begrenser innsynet til blokkene over veien (og vise versa, får man anta...) forsvinner. Når jeg da står og ser ut i mørket mens jeg steker rislapper, er det helt naturlig at blikket trekkes til det vinduet der lyset plutselig kommer på - og det viste seg å komme på fordi en naken mann skulle finne klær i klesskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. november 2023 Forfatter #37287 Del Skrevet 25. november 2023 loffen skrev (1 minutt siden): Jeg har faktisk en avtale om å dra ut og bade i morgen tidlig klokka 0900! Litt kaldt nå, så jeg har lagt frem badedrakt i stedet for bikini. Lover å snappe. Kos deg - jeg skal sende deg en varm og vennlig tanke fra dypet av dyna når jeg våkner Jeg stusset for øvrig litt på at Christina Vukicevic valgte bikini heller enn badedrakt da hun skulle issvømme, jeg ville tenkt at hver kvadratcentimeter med tøy teller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. november 2023 #37288 Del Skrevet 25. november 2023 🥰Takk! Tror ikke det spiller noen rolle, pleier jo alltid å bruke bikini selv. 🤪 Får teste nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. november 2023 Forfatter #37289 Del Skrevet 26. november 2023 Rent instinktivt føler jeg at alt som beskytter min bare mage mot iskaldt vann er svært ønskelig Jeg våknet under min store, varme dyne, tenke Nå skal loffen ut og bade - og så krøllet jeg meg sammen i varmen og var godt fornøyd med at det ikke var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. november 2023 #37290 Del Skrevet 26. november 2023 Daria skrev (16 timer siden): Jeg har sett naboen naken igjen, bare sånn til allmenn opplysning... "Ufrivillig kikker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. november 2023 Forfatter #37291 Del Skrevet 26. november 2023 Ufrivillig kikker, tilfeldig blotter Jeg snudde meg raskt bort, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. november 2023 #37292 Del Skrevet 26. november 2023 Det var kaldt. Like kaldt med badedrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. november 2023 #37293 Del Skrevet 26. november 2023 Men.. der Christina bader med Nicolay Ramm, har hun jo badedrakt på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. november 2023 Forfatter #37294 Del Skrevet 27. november 2023 Men da hun svømte senere i programmet, var det i bikini. Hun skulle jo konkurrere - det var vel det som lå nærmest hennes vanlige konkurranseantrekk Jeg har vært ute i kulda og snøværet (det driver jo en og annen snøfille i lufta) i kåpe, skjerf og votter - kaldt nok for meg... I går tok jeg toget En gang en daglig nødvendighet, nå en sjelden begivenhet. Og i andre ende ventet en hval - eller hvertfall utvalgte deler av den... 🐋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. november 2023 Forfatter #37295 Del Skrevet 29. november 2023 Tog søndag, t-bane i dag - uken for en-gang-dagligdagse transportmidler. Samt bil på søndag, det kan jo også gå uker og måneder mellom hver gang det skjer. Dagens t-banetur gikk fra praksis til teori - fra ukas økt hos vestlendingen til biblioteket for å hente en psykoterapibok. Jeg var ikke helt forberedt på at den var på over 600 sider, men noe skal jeg jo bruke juleferien til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. november 2023 Forfatter #37296 Del Skrevet 29. november 2023 Daria skrev (På 21.11.2023 den 13.33): 21.11: 11 lest, ingen kjøpt. 27.11: 12 lest, ingen kjøpt. Tone Myklebusts Rutine ved varsling er en novellesamling som tidvis gir meg følelsen av å være på et godt vorspiel, men ikke bli invitert med på selve festen. Gode anslag, jeg begynner å engasjere meg i historien og personene - og så er det slutt og jeg føler meg litt snytt. Jammen, og så da...? Interessant nok synes jeg den korteste - både i sideantall og tidsrom - er den beste og den som føles mest avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. november 2023 Forfatter #37297 Del Skrevet 29. november 2023 En av skiskytterne som akkurat nå går verdenscupstaffett fikk barn - som i gikk gjennom en fødsel - 18.oktober. I år. Jeg er litt usikker på om jeg er mest imponert, sjokkert eller bekymret, og jeg tror kommentatorene kjente på noe av den samme ambivalensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. november 2023 #37298 Del Skrevet 30. november 2023 Daria skrev (15 timer siden): En av skiskytterne som akkurat nå går verdenscupstaffett fikk barn - som i gikk gjennom en fødsel - 18.oktober. I år. Jeg er litt usikker på om jeg er mest imponert, sjokkert eller bekymret, og jeg tror kommentatorene kjente på noe av den samme ambivalensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2023 Forfatter #37299 Del Skrevet 30. november 2023 Mårrån 🍵 Jeg skal ikke påstå at jeg har sovet i over 11 timer i natt - jeg hadde våkne perioder mellom 6 og 8 - men jeg sluknet omtrent i det jeg skrudde av lyset i ti-tiden i går og avsluttet siste søvnperiode rundt halv ti... Avtalefri dag uten de store ambisjonene, selv om butikktur på snøføre og kjellertur uten heis kan være utfordrede nok... Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Jeg mistenker sterkt at en norsk løper som ville prøve seg på noe liknende hadde blitt nektet av laglege og støtteapparat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2023 Forfatter #37300 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg fortsetter å se (halv)nakne menn i huset over veien - i dag på den nyåpnede salongen i første etasje. De har frostet vinduet i behandlingsrommet for å hindre innsyn fra gaten, men tydeligvis ikke tenkt på at feltet uten frosting øverst (sikkert for å få mer dagslys) betyr at vi som befinner oss litt i høyden på motsatt side kan se en hel del... Som det vennlige mennesket jeg er, har jeg sendt dem en mail og påpekt dette - som kunde skal man jo være trygg på at man kan kle av seg uten å være på utstilling. Årets første ladning av pepperkaker, romkuler og sylte er i hus - nå begynner førjulstiden Jeg har faktisk ikke kjøpt meg julekalender i år - jeg har kikket litt, men ingenting har fristet så voldsomt, og det er jo ikke sånn at jeg ikke får i meg nok te og sjokolade i desember uansett... Men jeg kjøpte vel forresten et kalenderlys tidligere i høst, det burde jeg jo finne fram før jeg glemmer det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå