Daria Skrevet 27. september 2011 Forfatter #3701 Skrevet 27. september 2011 Ydmykhet er en fin bil... Vandrer du rundt i Oslo sentrum med ledninger og hva-vet-jeg stikkende ut av frakken så folk blir redde og ringer politiet, da er det faktisk du som har gjort noe dumt, ikke politiet. "Det er kunst" er ingen universalunskyldning... -Jo mer jeg tenker over det, desto mer føles det som et overgrep å bli kriminalisert for å oppleve kunst i det offentlige rom. Nå venter vi på tilbakemelding fra politiet om det blir avhør eller bot. Det virker som at politiet er innstilt på å straffe oss uansett, sier Stenslie. Jeg vil faktisk påstå at de som trodde de så en selvmordsbomber på åpen gate i en tid hvor vi vet at mange fortsatt er redde og sliter med ettervirkninger etter 22.7, ble utsatt for et større overgrep.
Skravla Skrevet 27. september 2011 #3702 Skrevet 27. september 2011 Hans beste kunst var nok IDIOTI! Skremt av soldater i hagenSånne ting bør også varsles i disse tider.
Daria Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3703 Skrevet 28. september 2011 Et langt steg mot en noenlunde ordnet leilighet i går -skap og hyller fra Ikea inn, esker (hjelpes, så mange esker) ut i sameiets container. Containerdager er tydeligvis stedet å treffe naboene -hele tiden traff jeg folk i gangen, vi hilste og pratet og holdt dører for hverandre Gleder meg til å ha en uke fri nå og få litt tid til å få unna det siste og få opp bilder og lamper og gardiner.
Daria Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3704 Skrevet 28. september 2011 Skremt av soldater i hagen Sånne ting bør også varsles i disse tider. Antagelig ligger vel mye av forklaringer her: Men reglene sier at soldatene ikke skal være nærmere bolighus og private eiendommer enn 50 meter under øvelse. – Det kan nok tyde på at det er noe slitne soldater her som ente har glemt bort reglene eller har gått på akkord med bestemmelsene, sier Linqvist til NRK. Husker vi var med klassen (5. klasse) og fadderbarnklassen (1. klasse) på skogstur en gang. På vei opp en sti kommer det brasende et par soldater i full krigsmaling og gevær ut foran oss. Vi bodde jo rett ved en militærleir, så vi hadde sett sånt før -ingen -ikke engang 7-åringene -reagerte
Skravla Skrevet 28. september 2011 #3705 Skrevet 28. september 2011 Vi hadde stadig soldater rundt hushjørnene da jeg vokste opp. Vi bodde jo midt i skogsområde mellom to leirer.....
Daria Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3706 Skrevet 28. september 2011 Jeg må vel tilstå å ha vært litt enspora i musikkvalget den siste uka Men denne var jo ganske festlig Legg merke til løping i sakte film til Baywatch
Daria Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3707 Skrevet 28. september 2011 Disse to skulle jo dratt på turne sammen Der skulle vi ha vøri...
Roadrunner Skrevet 29. september 2011 #3708 Skrevet 29. september 2011 Jeg må vel tilstå å ha vært litt enspora i musikkvalget den siste uka Men denne var jo ganske festlig Legg merke til løping i sakte film til Baywatch Overgangen fra Muppet Show til X-Files var jo også genial da
Daria Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3710 Skrevet 29. september 2011 (endret) Det er så mange fine navn på t-banestasjonene i Stockholm -hvem vil vel ikke på Midsommarkransen, Hallonbergen eller Näckrosen? Vällingby frister kanskje ikke like mye... Endret 29. september 2011 av Daria
Skravla Skrevet 29. september 2011 #3711 Skrevet 29. september 2011 Det er så mange fine navn på t-banestasjonene i Stockholm -hvem vil vel ikke på Midsommarkransen, Hallonbergen eller Näckrosen? Vällingby frister kanskje ikke like mye... Skal du på t-banetur?
Daria Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3712 Skrevet 29. september 2011 Jeg holder på med en diktutstilling, og kom over et dikt som blant annet lister opp alle stasjonene alfabetisk
Skravla Skrevet 29. september 2011 #3713 Skrevet 29. september 2011 Jeg holder på med en diktutstilling, og kom over et dikt som blant annet lister opp alle stasjonene alfabetisk Så stilig.
Daria Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3714 Skrevet 30. september 2011 Det var visst personalfotografering i dag -det hadde ingen fortalt meg (=elevspråk for "jeg har ikke fått med meg informasjonen som har blitt gitt")... Godt man alltid ser smashing ut At jeg har på meg samme antrekk som i fjor (eller var det forfjor) er det neppe noen andre enn meg som tenker på 1
Daria Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3715 Skrevet 30. september 2011 (endret) Denne var fiiin *havesyk* Men sannsynligheten for at jeg kommer inn i et plagg fra Bikbok -selv en cape -er nokså minimal... Faktisk enda mindre enn sannsynligheten for at jeg på noen som helst måte kan forsvare å kjøpe enda et ytterplagg til vinterbruk... Edit: Linken gikk visst ikke rett til riktig bilde, nei...Her Endret 30. september 2011 av Daria
Roadrunner Skrevet 30. september 2011 #3716 Skrevet 30. september 2011 Ahh! Likte Duffel'n fra BikBok!
Dallandra Skrevet 30. september 2011 #3719 Skrevet 30. september 2011 Tenkte meg du ville like den ja.
Daria Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3720 Skrevet 30. september 2011 Et eksempel til etterfølgelse I enkelte tilfeller er jeg stor tilhenger av mobbing og offentlig gapestokk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå