Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville hun sagt det om hun syntes finalistene var uverdige...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Mona har røyket sokkene sine igjen...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Og Mona har røyket sokkene sine igjen...

Hun er gjennomrøyket av mer enn egne sokker....... Hun henter nok fra hele nabolaget. 

Skrevet

De gamle er fortsatt eldst...Han har vært konsekvent vest i det som er Stjernekamps egentlige og eneste genre - sjarmerende og passe lettbeint lørdagsunderholdning for massene.

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Hun er gjennomrøyket av mer enn egne sokker....... Hun henter nok fra hele nabolaget. 

Den lokale idrettsklubben bidrar etter trening?

Skrevet

De gamle er fortsatt eldst...Han har vært konsekvent vest i det som er Stjernekamps egentlige og eneste genre - sjarmerende og passe lettbeint lørdagsunderholdning for massene.

Han har vært "mainstream" og det er jo et lørdagskvelden er til for. 

Skrevet

Den lokale idrettsklubben bidrar etter trening?

Sannsynligvis.... :fnise:

Skrevet

Men hvordan kan de oppsummere uten årets beste og mest upassende spontanreplikk - Maria Menas om godteposene til Kåre Magnus... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Men hvordan kan de oppsummere uten årets beste og mest upassende spontanreplikk - Maria Menas om godteposene til Kåre Magnus... :fnise: 

Kanskje Kåre Magnus har "redigert" litt.... 

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Han har vært "mainstream" og det er jo et lørdagskvelden er til for. 

Det er det dommerne glemmer (eller velger å ikke forholde seg til) når de maser om vanskelige valg og forutsetninger og sånne forbehold - det har ingenting å si i en sammenheng som dette. Vi skal underholdes, det er det som teller.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Kanskje Kåre Magnus har "redigert" litt.... 

Han vil ikke har mer oppmerksomhet om dem? :ler: 

Skrevet

Han vil ikke har mer oppmerksomhet om dem? :ler: 

Han er jo en beskjeden hedmarking.....

Skrevet

Det var sånn det var :ler: Men han begynner å bli dreven nå, det skal han ha.

Skrevet

Jeg fikk ny termokanne tidligere i høst - den er helt ubrukelig å helle av, men den er i en klasse for seg når det gjelder å holde på varmen. Tevann kokt i 3-tiden i natt (jeg fikk ikke sove, jeg trengte kamillete...) er fortsatt rykende varmt til frokost klokka 10. Hjemmelivets små gleder... 🍵

Senere i dag venter utelivets gleder - en bistro i nærheten har en lunsjreservasjon i mitt navn... :sikle:

Skrevet

Kroppen synes den har hatt en slitsom dag - hodet innvender at dagens aktivitet har vært å sitte fire timer ved et restaurantbord tre kvartaler hjemmefra og spise coq au vin og sjokoladenemesis, drikke te og skravle. Det trenger ikke være så stor motsetning mellom de to vinklingene som man skulle tro...

Skrevet

Denne eliteseriesesongen har ikke vært noen höjdare, men en seier over Molde er alltid en sann glede :nigo: :ball: 

Skrevet

Jeg sprutet nettopp te over meg selv i anledning Reiulf og Gros replikkutveksling om det potensielt pirrende ved å snakke om skattepolitikk... *ser Makta*

Skrevet

Jeg hørte plutselig en nabo gaule på Everyone needs a friend sometimes - noen har sett på Stjernekamp... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (13 timer siden):

Denne eliteseriesesongen har ikke vært noen höjdare, men en seier over Molde er alltid en sann glede :nigo: :ball: 

:nigo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...