Daria Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #37081 Skrevet 28. oktober 2023 -En klok mann sa en gang... sier Kristoffer Olsen og siterer seg selv fra forrige runde
Daria Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #37082 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har faktisk hørt om Bendik - ene og alene fordi hun var med på et av pre-ESC-programmene for et par år siden og kranglet med Jan Thomas
Daria Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #37083 Skrevet 28. oktober 2023 To stemmer til Odd René, en til Aleksander - men jeg tror nok Mari går til finale.
Daria Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #37084 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg sliter fortsatt med å ta jodling seriøst...
Daria Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #37085 Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Hvorfor kan de ikke få velvalgte ord fra famiie og venner privat...? Endret 28. oktober 2023 av Daria
Daria Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #37086 Skrevet 28. oktober 2023 Finale som forventet - men jeg må jo si at ut fra det inntrykket, eventuelt de fordommene, jeg hadde på forhånd, er Aleksander likevel den som har imponert meg mest i år.
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2023 #37087 Skrevet 29. oktober 2023 Daria skrev (14 timer siden): Sett deg på ham og kom med trusler Spørs hvem som vinner den kampen… Daria skrev (12 timer siden): Finale som forventet - men jeg må jo si at ut fra det inntrykket, eventuelt de fordommene, jeg hadde på forhånd, er Aleksander likevel den som har imponert meg mest i år. Skulle gjerne hatt ren guttefinale i år. Det blir så altfor mye skriking av Mari… Det blir ihvertfall tre stemmer til Odd Rene fra meg i finalen. Det har jeg bestemt før de har sunget en eneste sang.
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37088 Skrevet 29. oktober 2023 I år har jeg fått med meg på forhånd at det var klokkestilling og lot meg ikke forvirre av diskrepansen mellom husets digitale og analoge klokker. Ikke at det hadde noen innvirkning på oppstandelsestidspunktet...
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37089 Skrevet 29. oktober 2023 Vennegjengen er ikke lenger komplett...
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2023 #37090 Skrevet 29. oktober 2023 Daria skrev (1 time siden): Vennegjengen er ikke lenger komplett... Bare trist!
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37091 Skrevet 29. oktober 2023 90-tallsheltene kan godt holde en stund til... Den varslede knallsola uteble, så planene om utendørsaktivitet ble redusert til en te- og bokløs tur, fulgt av en treningsøkt inne - og tilbake i sofaen i tide til annen alpinomgang. Kommende ukes værvarsel endrer seg hver gang jeg sjekker, men kaldt, surt og nedbør i varierende former ser ut til å være gjennomgangstemaet - det er bare å stålsette seg (og få pakket ut det vintertøyet...).
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37092 Skrevet 29. oktober 2023 ...bortsett fra at annen omgang var avlyst...
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2023 #37093 Skrevet 29. oktober 2023 Daria skrev (1 time siden): Kommende ukes værvarsel endrer seg hver gang jeg sjekker, men kaldt, surt og nedbør i varierende former ser ut til å være gjennomgangstemaet - det er bare å stålsette seg (og få pakket ut det vintertøyet...). Velkommen etter...
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2023 #37094 Skrevet 29. oktober 2023 Her har man luftet vinterjakka i dag
Skravla Skrevet 29. oktober 2023 #37095 Skrevet 29. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (16 minutter siden): Her har man luftet vinterjakka i dag Det har jeg også... jeg hentet dem i kjelleren og hengte dem på verandaen til lufting.
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2023 #37096 Skrevet 29. oktober 2023 Skravla skrev (4 minutter siden): Det har jeg også... jeg hentet dem i kjelleren og hengte dem på verandaen til lufting.
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37097 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg har hengt på plass mine og pakket vekk sommervariantene. Samt fundert litt over at det nesten er litt uanstendig, når man ser på mengden av både kåper og støvler at jeg insisterer på at jeg trenger nytt av begge deler i år. Men det er de jeg bruker mest til hverdags som trenger erstatninger og som helt genuint er ganske slitt (støvlene eksisterer ikke lenger - der stakk jeg plutselig fingrene gjennom i mars...).
Skravla Skrevet 29. oktober 2023 #37098 Skrevet 29. oktober 2023 Daria skrev (11 minutter siden): Jeg har hengt på plass mine og pakket vekk sommervariantene. Samt fundert litt over at det nesten er litt uanstendig, når man ser på mengden av både kåper og støvler at jeg insisterer på at jeg trenger nytt av begge deler i år. Men det er de jeg bruker mest til hverdags som trenger erstatninger og som helt genuint er ganske slitt (støvlene eksisterer ikke lenger - der stakk jeg plutselig fingrene gjennom i mars...). Her er også vintertøyet på plass og sommertøy i kjelleren. Jeg kjøpte meg ny kåpe av boblekåpe-typen tidligere i høst. Den jeg bruker mest til vanlig hadde lite fyll igjen. Men ellers tror jeg at jeg skal klare meg gjennom vinteren. Savner et par overgangssko, men det er mulig de ble kastet i vår. Jeg vet det var hull i de.
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37099 Skrevet 29. oktober 2023 Altså, jeg hadde vel ikke gått kald, våt eller dårlig kledd gjennom vinteren med det jeg har i skapet, men det var dette med jåla og antrekk og anledninger og alternative behov og den slags... Sko med hull er det som regel en god løsning å kaste, med mindre det er noe en god skomaker kan gjøre noe med. Foreløbig står eskene med sommertøy midt på stuegulvet, men de kommer seg nok ned i kjelleren etter hvert...
Daria Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #37100 Skrevet 29. oktober 2023 Når jeg i løpet av et døgn plutselig får fire likes på et enkeltbilde fra en ukegammel fb-pot, mistenker jeg at facebook av ukjente årsaker fant det for godt å framheve det i andres fededer akkurat nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå