Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (På 26.10.2022 den 13.00):

Jeg har mistet KG-tittelen min! :grine: Min selvvalgte tittel jeg har hatt med siden supermedlemskap-perioden er spist av oppgraderingen! :sur: Det var jo mye mer stil over hippienerd enn rubinmedlem :jolie:

Cata skrev (9 minutter siden):

What? Jeg synes da nettopp jeg så den hos deg? 🤯

Eller for ganske nøyaktig et år siden. Jeg vet heller ikke hvor det året har blitt av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (22 timer siden):

Det hender jeg åpner en nettavis og tenker det er da ikke 1. april i dag...? Som når Lucas Braathen, dagen før sesongåpningen, i en alder av 23, annonserer at han legger opp. :trist: Forferdelig trist for sporten, men man får jo ha tiltro til at han har tatt den beste avgjørelsen for seg selv.

Kjempetrist :trist: 

Skrevet

Vinterklærne er oppe fra kjelleren (riktignok fortsatt i bokser, men det er en bagatell) og juletrærne er  oppe på  Tjuvholmen. Det ene var på tide, det andre kunne godt ventet en måned til...

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Kjempetrist :trist: 

Jeg hører at det nå spekuleres i at han vil komme tilbake og konkurrere for Brasil neste år, han er jo halvt brasiliansk. Selv om denne løsningen var mer kreativ

– Dette er ikke til å tro. Hvis det handler om forbundet, så kan jeg gifte meg med deg. Så kan du kjøre for Tyskland. Kona mi synes det er helt greit, skriver tidligere toppalpinist Felix Neureuther.

:fnise: 

Skrevet
Daria skrev (13 minutter siden):

Jeg hører at det nå spekuleres i at han vil komme tilbake og konkurrere for Brasil neste år, han er jo halvt brasiliansk. Selv om denne løsningen var mer kreativ

– Dette er ikke til å tro. Hvis det handler om forbundet, så kan jeg gifte meg med deg. Så kan du kjøre for Tyskland. Kona mi synes det er helt greit, skriver tidligere toppalpinist Felix Neureuther.

:fnise: 

Kanskje det ligger an til et trekantdrama :hoho:

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva Tysklands bigamilovgivning vil ha å si om dette... Men jeg ser også på insta at konemor lanserer  en alternativ løsning om han ikke er giftevillig - de kan jo adoptere ham. De har allerede tre, så en til eller fra... :ler: 

Tørr klesvask er hentet fra vaskekjelleren, og jeg kan si meg godt fornøyd med dagens innsats allerede. Fikk selskap av en ukjent nabo i heisen - det er alltid litt anspent. Sier man noe - og i så fall om hva? Været? Den nye vaskemaskinen?

Skrevet

Jeg spår at Kristoffer Olsen blir et av kveldens høydepunkt :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Jeg spår at Kristoffer Olsen blir et av kveldens høydepunkt :fnise: 

Her har eselet rappet fjernkontrollen…  Så jeg må nok se Stjernekamp i opptak denne helga… :sur: 

Skrevet

You'll never walk alone er veldig fin, men også veldig ihjelsunget...

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Her har eselet rappet fjernkontrollen…  Så jeg må nok se Stjernekamp i opptak denne helga… :sur: 

Sett deg på ham og kom med trusler :ler: 

Skrevet

Modulasjon og kor i siste refreng - da kom gåsehuden, gitt...

Skrevet

Au da, Aleksander. Her satt jeg og planla å skryte av deg, og så kommer du så feil ut i refrenget...

Skrevet (endret)

Egebtlig er det litt imonerende å oppsummere Wicked  som en musikal om trollmenn og hekser uten å nevne at den er basert på Trollmannen fra Oz-universet...

Endret av Daria
Skrevet
Sauen Shaun skrev (22 minutter siden):

Er det fotballkamp på TV? :fnise: 

Skrevet

Mari er som vanlig flink, men i overkant hektisk og skrikete (låta legger jo opp til det, den var en gang Idina Menzels...).

Skrevet

Jeg tror Aleksander skal jobbe hardt nå i siste runde for å redde den finaleplassen...

Skrevet

Odd René er ikke alene om å ikke kjenne til låta han fikk tildelt...

Skrevet

Kristoffer Olsen er jo den beste mentoren de har hatt i muskal på lenge, også rent faglig - det må være lov å si at der har det være mye rart *ĥost*Marion Ravn*host*

Skrevet (endret)

Når Aleksander sier at han har "bange aner" - prøver han å være morsom, eller vet han faktisk ikke hva utrykket er...? For øvrig kjente jeg ikke til hverken artisten eller låta han har fått tildelt - Sigrid hadde jeg hvertfall hørt om...

Endret av Daria
Skrevet
Daria skrev (16 minutter siden):

Jeg tror Aleksander skal jobbe hardt nå i siste runde for å redde den finaleplassen...

Og det gjorde han absolutt - jeg ble overraskende imponert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...