Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har Odd René mer cowboy-skjorte? 

Fordi han definitivt er turist i denne settning, ikke innfødt :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Fordi han definitivt er turist i denne settning, ikke innfødt :ler: 

:fnise: 

Skrevet

Kona er streng, men har alltid rett :ler: 

Skrevet

Jeg tror damene ligger tynnest an i dag - basert på innsats burde det være Tone, men jeg tror hun har større fanbase enn Mari...

Skrevet

Her gikk det to stemmer til Odd Rene og en til Aleksander. :opplyser:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Her gikk det to stemmer til Odd Rene og en til Aleksander. :opplyser:

Samme her! 

Skrevet

Jeg gikk for hat trick til Odd René.

Skrevet

Da blir det vel Tone likevel, da...?

Skrevet

Og nå er jeg glad jeg ga en stemme til Aleksander… 

Skrevet

Hun åpner med å si at det har vært en reise, og da fant jeg av-knappen...

Skrevet

Svippet til Tv2 Play her - litt Disney-dans før senga

Skrevet

Et sted i huset er det noe som durer i regelmessige intervaller -25 sek av,15 på - og sånn  har det vært siden i går kveld. Jeg har ingen anelse om hva det er, men jeg satser på at det gir seg snart...

Skrevet

En snau time til jeg må komme meg opp og ut - da  er det vel snart på tide å skrive ut billetter, tenke på antrekk og den slags. 60-årsjubilant Sigvart Dagsland skal feires i konserthuset - noe TenSing-mimring og tilhørende fjortishormoner må påregnes...

Skrevet (endret)

Er det feiring, så er det - jeg  var ikke helt forberedt på at konserten i går skulle vare i 2t20min (nettsiden  antydet 1t45min), men det var stas. Mye kjent og kjært og gamle minner, og noe nyere og ikke fullt så kjent (som i jeg kunne ikke hele teksten... :fnise:) Trond-Viggo Torgersen var konferansier og både Bjørn Eidsvåg og Kari Bremnes var overraskelsesgjester. Et av de nyere høydepunktene og den jeg sang på da jeg gikk hjem (på konserten framført sammen med Karoline Krüger, hun var selvfølgelig også der - det var ingen overraskelse...):

Endret av Daria
Skrevet

Høres ut som en finfin kveld! :jepp:

Skrevet

Jeg hadde gåsehud og tårer i øynene allerede under første sang, så da var stemningen satt...

Skrevet

Det er noe med de gode gamle heltene :rodmer:

Skrevet

Jeg innså at det er nesten 30 år siden jeg var på min første konsert med ham - han holder seg godt. Og  den stemmen er faktisk eksepsjonell, det slår meg hver gang  jeg hører  ham live.

Skrevet

Det er mulig Meny tror de yter ekstraservice når de ubedt gir meg oppskåret brød, men jeg synes det er en uting. Det holder seg bedre helt, og jeg er i stand til å bruke en brødkniv... Jeg er også ganske lei av at de alltid er forsinket, og minner om at "stor pågang" egentlig betyr "vi er dårlige på logistikk". Jeg synes de er bedre enn Oda på varer, men Oda er så mye bedre på det praktiske rundt levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...