Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

...bortsett fra at den ikke var på lager og at frakten ville kommet på nesten200kr...

Det var ganske mye i porto. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJærlighetsvisa på trøndersk kan bli vondt. 

Skrevet

Jeg er litt overrasket over at Tone ikke valgte Olav Stedje.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

KJærlighetsvisa på trøndersk kan bli vondt. 

Men det kunne vært verre - det kunne vært  stavangersk...

Skrevet

Men det kunne vært verre - det kunne vært  stavangersk...

Sant..... Og det var ikke så mye trøndersk som det unne vært. 

Skrevet

Den kunne med fordel ligget et par hakk  lavere -det høres litt anstrengt ut.

Skrevet

Den kunne med fordel ligget et par hakk  lavere -det høres litt anstrengt ut.

Han ser fremdeles plaget ut..... 

Skrevet

Damien er vel den som fikset begge sjangre i kveld  - selv om rap var bedre enn vise, så klarer han dette ganske bra. 

Skrevet

Dette var ikke behagelig for mine ører, Damien… Det blir alle tre stemmene til Odd Rene i kveld. :opplyser: 

Skrevet

Det blir litt for surt fra Damien. Jeg aner at  Odd René får alle mine tre stemmer i dag...

Skrevet

Jeg vil gjette på at Odd René og Aleksander går rett videre, og at Damien, eventuelt Mari, ryker...

Skrevet

-Jeg har vært fornøyd for lenge siden er jo et utsagn som kan tolkes på flere måter... :fnise: 

Skrevet

Dagens første, relativt klare tanke, fra under en dyne hvor det ble sovet litt  for lite i natt: Er egentlig hunder så viktige i det store økologiske kretsløpet? Og da primært  små gneldrebikkjer som lever livet sitt i små byleiligheter og bjeffer utenfor søndagsåpne butikker i tidlige morgenstunder - vil det være et så stort tap for verden om vi kvittet oss med dem...?

Skrevet

Ny dag hvor hodet og kroppen ikke er helt på bølgelengde og dagsplanene må rekalibreres og omprioriteres (og tastaturet  er delvis i streik - skylda for alle manglende og overflødige bokstaver og mellomrom ligger  der...). Vintertøyet kan ligge i  kjelleren en stund til, det haster ikke så voldsomt, men den oppvasken begynner å bli stor... Jeg har allerede tømt en teboks i dag, da, så noe har jeg jo oppnådd...

Skrevet

Jeg hørte på Andrew Sisters og kom på denne versjonen - den gang de var unge og lovende (og jeg skjønner fortsatt ikke at ikke den luggen er vanvittig irriterende, uansett hvor kledelig den var :fnise: )

Oppvasken er tatt, et par liter te er drukket (og nytt påfyll bestilt) og kvalitetststid er tilbragt med Jon Fosse. Nå er det fotballandslagets tur - hvor mye kvalitet det blir gjenstår å se... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...