Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aftenposten hevder å ha sikre kilder på at Huitfeldt må gå. Det antydes at dette er taktisk av Ap for å ha det moralske overtaket og være først ute - mer press på Solberg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en gang gjorde jeg tabben å tro at fordi jeg har hatt noen gode dager, kan jeg anta at neste dag vil bli noenlunde lik... Men jeg koblet om ambisjoner og aktivitetsnivå og fikk gjort litt -  en tur i butikken, litt søm, finne fram vinterdynen. Resten blir i morgen - eller en annen dag...

Skrevet

Hiphop - kategorien som virkelig kan bli puteflau...

Skrevet
Daria skrev (10 minutter siden):

Hiphop - kategorien som virkelig kan bli puteflau...

Og en kategori jeg har et tynt grunnlag til å uttale meg om… Kan ikke fordra hiphop… 

Skrevet

Jeg blir hverken veldig engasjert eller meningsfull... Så langt synes jeg det mest er slitsomt og masete.

Skrevet

Og kveldens coach hadde hatt nytte av et kurs for å utvide ordforrådet sitt. 

Skrevet

Noen sukket nettopp på twitter om voksne menn som sa fette i annenhver setning, og jeg er jo ikke uenig...

Skrevet

Jeg beklager, men Tone ser jo ut som en middelaldrende tante som prøver hardt å se ungdommelig ut og mislykkes totalt...

Skrevet

Og hun har jo valgt en enkel sang (i hvert fall høres det slik ut for meg) sammenlignet med de andre to - særlig Mari. 

Skrevet

Grensen mellom å være feig og være smart er hårfin i sånne sammenhenger :ler: Jeg holder fortsatt på at det aller beste låtvalget noensinne i hiphop var Tor Endresen som fant en bergensk raplåt...

Skrevet

Det var jo fint de sa at Alexander rapper på norsk, for det var ikke så lett å høre. Diksjon et fremmedord... 

Skrevet

Til tider hørtes det mer ut som nynning enn rapping. 

Skrevet

Jeg er så uinteressert i denne sjangeren at jeg glemmer å følge med - jeg ble distrahert med å surfe på julekalendere...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg er så uinteressert i denne sjangeren at jeg glemmer å følge med - jeg ble distrahert med å surfe på julekalendere...

:ler: Fort gjort…

Damien tilhører ihvertfall en annen klasse enn de andre i hiphop.

Skrevet

Han er ikke vettskremt - det er et godt utgangspunkt :ler: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Han er ikke vettskremt - det er et godt utgangspunkt :ler: 

Jepp :ler: 

Skrevet

Men ingen får stemme av meg så langt. Så får vi se om det blir bedre med viser…

Skrevet

Noen spennende julekalendre på gang? Jeg skal bytte en kalender, men vurderer litt andre. 

Skrevet

I viser har jeg både meninger og følelser - her kan de både vinne og tape stemmer...

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Noen spennende julekalendre på gang? Jeg skal bytte en kalender, men vurderer litt andre. 

Jeg er veldig usikker - egentlig har jeg ikke vært helt forøyd med noen av tekalenderene jeg har hatt de siste årene, så det er mulig jeg holder meg til sjokolade i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...