Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er han sminket som Hank von Helvete når han synger en Robbie Williams-låt? Det han primært oppnår med denne framførelsen er å demonstrere at Robbie faktisk har en ganske god stemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er han sminket som Hank von Helvete når han synger en Robbie Williams-låt? Det han primært oppnår med denne framførelsen er å demonstrere at Robbie faktisk har en ganske god stemme...

Enig!

Dette var litt skuffende for min del.

Skrevet

Også enig i at jeg bør kjenne godt til alle kveldens bidrag. 

Men dette imponerer meg heller ikke. Fremdeles problemer med stemmen? 

Skrevet

90-tallet var tiåret hvor det tok av med kvinnelige artister og grupper - men hun går for å leke boyband i stedet. Igjen blir det demonstrert at boybandgutta tross alt hadde litt stemme...

Skrevet

Den stemmen høres absolutt ikke bra ut nei… 

90-tallet var ikke mitt tiår, men burde vel kjenne til de fleste låtene likevel. Kan jo ikke ha vært bevisstløs hele tiåret :fnise: 

Skrevet

Jeg antar at @Skravla også er full av Evig ung-assosiasjoner nå :ler: 

Adrian har rappet før, det er det ingen tvil om. Han er jo best så langt i dag, nesten på walk-over...

Skrevet

Adrian funka! Og artig show :ler:

Skrevet

VG om Adrian: Dette er mye bedre enn det burde vært.

:ler: 

Skrevet

Men altså, Alexander, den Hanson-låta der er så nydelig at jeg har antydninger til gåsehud allerede. Får du den til, lover jeg å stemme på deg, men fallhøyden her er stor...

Skrevet

Nå detaljnerder Christine Dancke på svært høyt nivå - men jeg ser jo poenget hennes :rulle: Men dette var absolutt godkjent og litt til - minst en av mine stemmer i kveld er reservert...

Skrevet

Han ligger an til en fra meg og :jepp: 

Skrevet

Jeg ble så distrahert av at de spilte denne i bakgrunnen  mens Tone snakket, så jeg trengte et gjensyn. I hodet mitt er den relatert til Dawson's Creek, men det er visst She's all that den har vært en del av sountracket til (sånn apropos 90-tallet :ler: ).

Skrevet

No Doubt krever mer trøkk enn dette, særlig i refrenget. Gwen Stefani hadde ganske heftig stemme...

Skrevet

Ingen stemme på Tone fra meg :opplyser:

Skrevet

Det blir veldig åpenbart at Christine og jeg var tenåringer omtrent samtidig :ler: 

David burde egentlig bare holde munn nå...

Skrevet
Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Ingen stemme på Tone fra meg :opplyser:

Så langt har Aleksander en, jeg regner med at Odd René gjør seg fortjent til minst en, og så spørs det med den siste...

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Så langt har Aleksander en, jeg regner med at Odd René gjør seg fortjent til minst en, og så spørs det med den siste...

Samme her :jepp:

Skrevet

Mari Bella har hvertfall det sceneshowet som visuelt gir mest 90-tallsfølelse. Om sangen passer henne vokalmessig er jo en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...