Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36781 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg får litt karaoke-følelse av henne (og ikke bare i dag) - hun er flink, hun har øvd, men det er skuespill og en oppgave hun utfører. Det skorter både på troverdighet og glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. september 2023 #36782 Del Skrevet 30. september 2023 Apropos kvinnelige vokalister. Kanskje det er på grunn av 90-tallets store utvalg av GODE kvinnelige artister at jeg har slitt litt med å finne noen i senere tid? De fleste når liksom ikke helt opp hos meg, eller jeg mister kjapt interessen. En lang periode var det mye hviske-synging, sukkersøtt og intetsigende og jeg ramlet helt av. Da er det bedre med en mer kraftfull mannlig vokalist. 90-tallet hadde jo flere kvinnelige vokalister med god trøkk, kanskje lista hos meg derfor ligger litt vel høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. september 2023 #36783 Del Skrevet 30. september 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Jeg får litt karaoke-følelse av henne (og ikke bare i dag) - hun er flink, hun har øvd, men det er skuespill og en oppgave hun utfører. Det skorter både på troverdighet og glede. Signerer! Søtt og pent, men intetsigende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2023 #36784 Del Skrevet 30. september 2023 Men sammenlignet med Damien og Elle var jo dette en opptur… Så langt en stemme til Aleksander… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36785 Del Skrevet 30. september 2023 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Apropos kvinnelige vokalister. Kanskje det er på grunn av 90-tallets store utvalg av GODE kvinnelige artister at jeg har slitt litt med å finne noen i senere tid? De fleste når liksom ikke helt opp hos meg, eller jeg mister kjapt interessen. En lang periode var det mye hviske-synging, sukkersøtt og intetsigende og jeg ramlet helt av. Da er det bedre med en mer kraftfull mannlig vokalist. 90-tallet hadde jo flere kvinnelige vokalister med god trøkk, kanskje lista hos meg derfor ligger litt vel høyt? Musikken er best når man er tenåring, sånn er det bare Men vi hadde Christina Aguilera, Mariah Carey, Whitney Houston - det var noen store stemmer i omløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2023 #36786 Del Skrevet 30. september 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Musikken er best når man er tenåring, sånn er det bare Men vi hadde Christina Aguilera, Mariah Carey, Whitney Houston - det var noen store stemmer i omløp. Og noen av oss hadde Tina Turner og Bonnie Tyler på full guffe i ungdommen… *gammel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36787 Del Skrevet 30. september 2023 Ooh, Odd René har jo også gjort et lovende låtvalg med stor fallhøyde og hvor jeg kan hvert ord... For øvrig husker jeg popstjernen René Andersen fra 90-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36788 Del Skrevet 30. september 2023 Sauen Shaun skrev (Akkurat nå): Og noen av oss hadde Tina Turner og Bonnie Tyler på full guffe i ungdommen… *gammel* Jeg hadde Bonnie Tyler på vinyl-singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36789 Del Skrevet 30. september 2023 Stemningen og engasjementet i sofaen (luft-trommer forekom...) tilser at Odd René sikret seg de to siste stemmene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. september 2023 #36790 Del Skrevet 30. september 2023 Celine Dion, Shania Twain, Mariah Carey, Madonna, Gwen Stefani, Whitney Houston, Christina Aguilera, Tina Turner, Bonnie Tyler +++ Det var MYE å velge i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. september 2023 #36791 Del Skrevet 30. september 2023 Odd René leverer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36792 Del Skrevet 30. september 2023 ...en kakao-preget røst man har lyst til å bo i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2023 #36793 Del Skrevet 30. september 2023 En stemme til Odd René og to til Aleksander fra meg. Daria skrev (6 minutter siden): Jeg hadde Bonnie Tyler på vinyl-singel Hos meg var Bitterblue på kassett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36794 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg synes Elle Maija burde ryke i dag, selv om jeg realistisk tror mer på Damien eller Adrian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2023 #36795 Del Skrevet 30. september 2023 Elle Maija var helt klart den dårligste i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36796 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg er jo enig med Christine når det gjelder denne høye tonen Odd René droppet - det er en forløsning man blir litt snytt for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. september 2023 #36797 Del Skrevet 30. september 2023 Elle Maija må ut i dag... Jeg sendte en liten stemme til Adrian, i håp om at det blir Elle Maija i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36798 Del Skrevet 30. september 2023 Nasse Nøff, Ole Brumm og Tigergutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36799 Del Skrevet 30. september 2023 Hvis David mener at mange av dem presterte over forventning, sier det jo en del om hvor lave forventningene hans var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. september 2023 Forfatter #36800 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg burde ikke få forhøyet puls av dette, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå