Skravla Skrevet 20. september 2011 #3661 Skrevet 20. september 2011 Ja, han er vel draumemannen til alle litt eldre kvinner. Tror han er drømmemannen for flere yngre kvinner også..... Men jo færre å konkurrere mot - dess bedre.
Daria Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3662 Skrevet 20. september 2011 Jeg er ikke med i den konkurransen -synes det er litt for tidlig å legge meg etter de gråhårede...
Rosalie Skrevet 20. september 2011 #3664 Skrevet 20. september 2011 Jeg er ikke med i den konkurransen -synes det er litt for tidlig å legge meg etter de gråhårede... Ikkje alle gråhåra er så gamle, då. Håvard Tjora, til dømes!
Rosalie Skrevet 20. september 2011 #3665 Skrevet 20. september 2011 Eg må innrømme at eg har ein ting for Håvard Tjora, altså. Kan hende eg har ein lærar-fetish? :gjeiper: Flott intervju med blanke ark-mannen: http://www.dagbladet.no/2010/01/29/magasinet/pa_tomannshand/skole/havard_tjora/10160071/
Daria Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3666 Skrevet 20. september 2011 Lærer-fetisj... Fjasejentene i Elle plasserte Håvard Tjora på lista over Norges mest sexy menn. Selv syns han det er så flaut at han nesten ikke klarer å snakke om det. Jeg skjønner at han synes det er en smule flaut Jeg synes derimot det er tvilsomt av Dagbladet å omtale journalist-kollegaer som "fjasejenter"...
Skravla Skrevet 20. september 2011 #3667 Skrevet 20. september 2011 (endret) Mindre konkurranse Endret 20. september 2011 av Skravla
Skravla Skrevet 20. september 2011 #3668 Skrevet 20. september 2011 Eg må innrømme at eg har ein ting for Håvard Tjora, altså. Kan hende eg har ein lærar-fetish? :gjeiper: Flott intervju med blanke ark-mannen: http://www.dagbladet.no/2010/01/29/magasinet/pa_tomannshand/skole/havard_tjora/10160071/ Mye tyder vel på det. Han var med på Puls i går kveld også. Puls handlet om skolens behandling av lærevansker.
Rosalie Skrevet 20. september 2011 #3669 Skrevet 20. september 2011 Og her kjem eit seriøst innlegg midt i fjaset. :gjeiper: Eg trur mykje av fråfallet i skulen kjem av den auka teoretiseringa av yrkesfaga. Høgre er ikkje mitt parti, men eg er einig med Erna Solberg når ho stiller spørsmål med kvifor ein som skal bli mekaniker skal måtte analysere engelske dikt eller lese engelsk skjønnlitteratur for å oppfylle læreplanen. Eg ønsker at ein fekk tilbake den gode gamle yrkesskulen, med fokus på yrkesfaget, ikkje allmennfaga, slik det er i dag. Det her kom med Reform 94 og vart endå verre med Kunnskapsløftet. Og det går på bekostning av yrkesutdanninga, dei teorisvake, men praktisk anlagte og samfunnet generelt. Det blir jo som om ein skulle innføre søm og sløyd på som obligatoriske fag på allmennfag. Det hadde blitt ramaskrik, det. For dei som går på allmennfag har jo vald bort praktisk utdanning. Eg hugsar eg fnøys inni meg då eg satt på landsmøtet til NSU der ein diskuterte nettopp slike ting, og den eine Blindernstudenten etter den andre var på talestolen og forsvarte dei humboldske tradisjonane, og påsto at ein bilmekanikar med ex. phil. ville vere ein lykkeligare bilmekanikar enn bilmekanikaren utan ex. phil.
Daria Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3670 Skrevet 20. september 2011 Eg trur mykje av fråfallet i skulen kjem av den auka teoretiseringa av yrkesfaga. Jepp. Det er en utbredt teori blant mange av lærerne her også... Eg hugsar eg fnøys inni meg då eg satt på landsmøtet til NSU der ein diskuterte nettopp slike ting, og den eine Blindernstudenten etter den andre var på talestolen og forsvarte dei humboldske tradisjonane, og påsto at ein bilmekanikar med ex. phil. ville vere ein lykkeligare bilmekanikar enn bilmekanikaren utan ex. phil. Ja jøss *lykkelig uten ex phil*
Daria Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3672 Skrevet 22. september 2011 (endret) Fine konserten Josh Groban nærmer seg jo et kinderegg -synger fantastisk, skravler og flørter konstant fra scenen og er morsom i tillegg. Men norskkunnskapene er ikke så mye å skryte av -det er begrenset hvor langt man kommer med "Takk", "Jeg elsker du" (Was that right? No? Told you I wasn't good) og "Hvem prompa?"... Endret 22. september 2011 av Daria
Daria Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3673 Skrevet 22. september 2011 Man kan jo lure på hvorfor FrP aldri lærer... Er en politiker ute å kjøre moralsk/etisk/legalt, er det lureste man gjør å legge seg flat og beklage, og så ta en oppvask internt. Det første man gjør er ikke å bagatelisere hendelsen, angripe media, skylde på alle andre og/eller fremstille seg selv som det egentlige offeret. Dagens lynkurs i krisehåndtering...
loffen Skrevet 22. september 2011 #3674 Skrevet 22. september 2011 Æsj, jeg blir kvalm av sånne som han!
Daria Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3675 Skrevet 23. september 2011 13 16-åringer klarer ikke svare på spørsmålet "Hva er et leksikon?". Behold the future...
Skravla Skrevet 23. september 2011 #3676 Skrevet 23. september 2011 Alle hadde visst hva wikipedia er.......
Daria Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3677 Skrevet 23. september 2011 Jeg hadde rett -den sommerfuglen jeg så et glimt av i går kveld var ny
Daria Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3679 Skrevet 23. september 2011 Fatastisk -vil også ha sånn...
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 #3680 Skrevet 23. september 2011 Jeg hadde rett -den sommerfuglen jeg så et glimt av i går kveld var ny Flotte! Men tror det blir en tur til varmere strøk fremfor en Hirst altså... *trolig klein prioritering, men...*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå