Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, han er vel draumemannen til alle litt eldre kvinner. :engel:

Tror han er drømmemannen for flere yngre kvinner også..... Men jo færre å konkurrere mot - dess bedre. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke med i den konkurransen -synes det er litt for tidlig å legge meg etter de gråhårede... :filer:

Skrevet

Jeg er ikke med i den konkurransen -synes det er litt for tidlig å legge meg etter de gråhårede... :filer:

Ikkje alle gråhåra er så gamle, då. Håvard Tjora, til dømes! :wow:

tjora.jpg?size=160x300

Skrevet

Lærer-fetisj... :fnise:

Fjasejentene i Elle plasserte Håvard Tjora på lista over Norges mest sexy menn. Selv syns han det er så flaut at han nesten ikke klarer å snakke om det.

Jeg skjønner at han synes det er en smule flaut :ler: Jeg synes derimot det er tvilsomt av Dagbladet å omtale journalist-kollegaer som "fjasejenter"...

Skrevet (endret)

Mindre konkurranse :filer:

Endret av Skravla
Skrevet

Og her kjem eit seriøst innlegg midt i fjaset. :gjeiper:

Eg trur mykje av fråfallet i skulen kjem av den auka teoretiseringa av yrkesfaga. Høgre er ikkje mitt parti, men eg er einig med Erna Solberg når ho stiller spørsmål med kvifor ein som skal bli mekaniker skal måtte analysere engelske dikt eller lese engelsk skjønnlitteratur for å oppfylle læreplanen. Eg ønsker at ein fekk tilbake den gode gamle yrkesskulen, med fokus på yrkesfaget, ikkje allmennfaga, slik det er i dag. Det her kom med Reform 94 og vart endå verre med Kunnskapsløftet. Og det går på bekostning av yrkesutdanninga, dei teorisvake, men praktisk anlagte og samfunnet generelt. Det blir jo som om ein skulle innføre søm og sløyd på som obligatoriske fag på allmennfag. Det hadde blitt ramaskrik, det. For dei som går på allmennfag har jo vald bort praktisk utdanning.

Eg hugsar eg fnøys inni meg då eg satt på landsmøtet til NSU der ein diskuterte nettopp slike ting, og den eine Blindernstudenten etter den andre var på talestolen og forsvarte dei humboldske tradisjonane, og påsto at ein bilmekanikar med ex. phil. ville vere ein lykkeligare bilmekanikar enn bilmekanikaren utan ex. phil.

Skrevet

Eg trur mykje av fråfallet i skulen kjem av den auka teoretiseringa av yrkesfaga.

Jepp. Det er en utbredt teori blant mange av lærerne her også...

Eg hugsar eg fnøys inni meg då eg satt på landsmøtet til NSU der ein diskuterte nettopp slike ting, og den eine Blindernstudenten etter den andre var på talestolen og forsvarte dei humboldske tradisjonane, og påsto at ein bilmekanikar med ex. phil. ville vere ein lykkeligare bilmekanikar enn bilmekanikaren utan ex. phil.

Ja jøss :rolleyes: *lykkelig uten ex phil*

Skrevet (endret)

Fine konserten :strix: Josh Groban nærmer seg jo et kinderegg -synger fantastisk, skravler og flørter konstant fra scenen og er morsom i tillegg. Men norskkunnskapene er ikke så mye å skryte av -det er begrenset hvor langt man kommer med "Takk", "Jeg elsker du" (Was that right? No? Told you I wasn't good) og "Hvem prompa?"... :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Man kan jo lure på hvorfor FrP aldri lærer... Er en politiker ute å kjøre moralsk/etisk/legalt, er det lureste man gjør å legge seg flat og beklage, og så ta en oppvask internt. Det første man gjør er ikke å bagatelisere hendelsen, angripe media, skylde på alle andre og/eller fremstille seg selv som det egentlige offeret.

Dagens lynkurs i krisehåndtering...

Skrevet

Æsj, jeg blir kvalm av sånne som han! :spy:

Skrevet

13 16-åringer klarer ikke svare på spørsmålet "Hva er et leksikon?". Behold the future... :rolleyes:

Skrevet

Alle hadde visst hva wikipedia er.......

Skrevet

Jeg hadde rett -den sommerfuglen jeg så et glimt av i går kveld var ny :jepp:

Flotte!

Men tror det blir en tur til varmere strøk fremfor en Hirst altså... *trolig klein prioritering, men...*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...