Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Men hvis Christine Dancke gikk på Ski vgs og i klasse med to kommende store operasangere - da vil jeg anta vi snakker om Ina Kringlebotten og Mari Eriksmoen. Det må da være litt grenser for hvor mange operasangere den skolen kan ha fostret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppgaven blir ikke lettere av at ariene som regel synges på originalspråket, ofte italiensk. [...] det blir både Verdi, Rossini, Bizet, Mozart og mere til når de åtte deltakerne settes på prøve.

Bizet, representert med to arier i kveld, synges på fransk (hvertfall i teorien - det er ikke veldig åpenbart at det er det Tone driver med nå). Tryllefløyten, som er kveldens Mozart, synges på tysk. Men bortsett fra det, Dagbladet...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katteduetten framført som faktisk duett med samspillet mellom to personer kan være veldig morsom - framført av en person blir den litt for statisk og monoton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Jeg stemmer for å avskilte Rein Alexander som dommer...

Jeg kan også gi en stemme på det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg tror jeg hørte én tone med et snev av operatendenser hos Adrian - men han får jo noen sjarmpoeng :ler:  Men det aller beste med nummeret hans er jo Kåre Magnus' reaksjon :rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg tror jeg hørte én tone med et snev av operatendenser hos Adrian - men han får jo noen sjarmpoeng :ler:  Men det aller beste med nummeret hans er jo Kåre Magnus' reaksjon :rulle: 

Kåre Magnus' reaksjon var herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

Fuglefangeren sprer latter igjen… :rulle: 

Jeg vil påstå at Adrian var en smule mindre stiv og konsentrert - men Vidar Johansen vinner jo overlegent musikalsk...

Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Kåre Magnus' reaksjon var herlig!

Kveldens øyeblikk :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...