Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen sa ...been around the world... på tv, og hva er vel mer naturlig enn at jeg umiddelbart nynner på en gammel boyband-låt jeg ikke har hørt på årevis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste de 6 første ordene i innlegget ditt... og begynte å nynne på en helt annen sang :fnise:

Skrevet

Den hadde jeg fortrengt så fullstendig at jeg umiddelbart tenkte at den har jeg nok gått glipp av - helt til jeg hørte den første linjen... Takk for den påminnelsen :ler: 

Skrevet

Mail mottatt:

You are receiving this email because you are a valued Sheet Music Plus customer,

En svært valued costumer, som handlet der et par ganger for mer enn 15 år siden... :fnise: 

Skrevet

Høstens første kakaodag :kaffekopp:Riktignok rett-i-koppen-varianten, men den er ikke så verst. På tide å sette spraykrem på handlelista...

Jeg er generøs med de misantropiske kaktusene i dag og deler ut i fleng - til mannen som syntes det var hel naturlig å fullføre telefonsamtalen sin inne i treningssalen heller enn i garderoben (vel å merke ikke fordi han snakket mens han trente - han satte seg på en stol der inne og gikk ut igjen med tingene sine før han begynte økten), til alle som ikke finner ut at de skal av trikken før jeg har begynt å gå på og ikke minst til småbarnsfamilien i naboleiligheten, som har som morgenrutine å gjøre minstemann ferdig først og sette ham i vogna ute i korridoren mens de voksne gjør seg selv og storebror klare. Minsten synes ikke dette er så stas og gir uttrykk for det, en lyd som bærer godt. Helt inn på soverommet mitt, faktisk, gjennom to lukkede dører.

Men tenåringsguttene som flyttet på, kjeftet og og beklaget på vegne av hverandre da de sto i en stor klynge på busstoppet og jeg prøvde å komme forbi, var jo søte... :fnise: 

Skrevet

Noen på lageret hos Oda forvekslet cherrytomater og basilikum (fort gjort - begge deler er jo essensielt i en bruschetta...) da de plukket varene mine i går. Kundeservice beklager, krediterer de manglende tomatene og håper at varen du fikk feil kan komme til nytte. :fnise: 

Skrevet

Det er jo et stykke fra Tour de France til Beat for beat, men førsteinntrykket av Marius Skjelbek i nye omgivelser var bedre enn ventet - ikke minst på tekst.

Skrevet

Når Atle sier Hva vet vel jeg?, er det så mye jeg har lyst til å svare... :fnise: 

Skrevet

En ting er at jeg drømmer at jeg er tilbake på ungdomsskolen (som elev, selv om jeg tror jeg var voksen), men hvor dypt og i hva gravde underbevisstheten da den i rollen som ansvarlig kontaktlærer satte inn en lærer jeg hadde én time i uka i ett år for nesten 30 år siden og ikke har sett eller tenkt på de siste 25 årene...?

Skrevet

Målet for innboksen min i dag er tydeligvis å få meg til å bestille bøker. Månedens katalog fra et antikvariat og varsel om 30% rabatt hos Bokklubben. Antikvariatet kunne friste med en skikk og bruk-bok fra 1929, bokklubben vil jeg muligens komme tilbake til... :plystre: 

Skrevet

Jeg kan melde om full måloppnåelse for innboksen og dens avsendere... :sjenert: :ler: 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Jeg kan melde om full måloppnåelse for innboksen og dens avsendere... :sjenert: :ler: 

Nå ble jeg overrasket :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

:fnise: Tilbud i bokklubben sa du? :sjenert:

Skrevet
Roadrunner skrev (6 minutter siden):

:fnise: Tilbud i bokklubben sa du? :sjenert:

Bare i dag - løp og kjøp. Jeg ser ingen grunn til at jeg skal være den eneste uten viljestyrke :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (7 minutter siden):

Bare i dag - løp og kjøp. Jeg ser ingen grunn til at jeg skal være den eneste uten viljestyrke :fnise: 

Du er ei alene... 

3 bøker sendt til Kindle :lur:

Skrevet
Roadrunner skrev (1 minutt siden):

3 bøker sendt til Kindle :lur:

Kindle? Bokklubb? 

Skrevet
Cata skrev (4 minutter siden):

Kindle? Bokklubb? 

Sendte deg på Messenger :opplyser:

Skrevet

Mine tre kommer i posten - en diktsamling, en bibliomemoir og en roman.

Skrevet

Operakveld i Stjernekamp - alltid en blandet opplevelse... :ler: 

Skrevet

-Adrian skal trylle med fløyta si.

Tenkte du egentlig på hva du sa nå, Kåre Magnus...? :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...