Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, si det :vetikke: Le C-etellerannet... :vetikke:

Skrevet

Så har det dukket opp nok en lystenningshendelse på facebook, denne gangen skal vi tenne lys for de rammede etter Hurtigrute-brannen. Mulig jeg er veldig kynisk, men jeg skjønner ikke poenget. Hva jeg tenker og gjør -eller ikke gjør -alene i min egen stue har absolutt ingen betydning for noen -selv om jeg viser fram min medlidenhet på facebook.

Skrevet

Nei, si det :vetikke: Le C-etellerannet... :vetikke:

Am. Ambassade -> Allkoip -> Le C-etellerannet -> ... -> Solli plass?

Skrevet

Så har det dukket opp nok en lystenningshendelse på facebook, denne gangen skal vi tenne lys for de rammede etter Hurtigrute-brannen. Mulig jeg er veldig kynisk, men jeg skjønner ikke poenget. Hva jeg tenker og gjør -eller ikke gjør -alene i min egen stue har absolutt ingen betydning for noen -selv om jeg viser fram min medlidenhet på facebook.

Ironisk med levende lys til brannoffere *kynisk*

Skrevet

Am. Ambassade -> Allkoip -> Le C-etellerannet -> ... -> Solli plass?

:jepp: Rett ved siden av Allkopi, på andre siden av Parkveien.

Skrevet (endret)

Ironisk med levende lys til brannoffere *kynisk*

Du er mer kynisk enn meg... men poeng. Ta en dusj istedet?

Endret av Daria
Skrevet

Det visste vi jo forsåhvidt allerede. Kveldens er vel blandt de mest lovende.

Skrevet

Å fy, så kyniske dere er. Uff, jeg må bare..

:hoho:

Skrevet

Leser til øyet blir stort og vått og magen vond av siste ukes harselas og kyniske kommentarer. :hoho: Noen får det sagt! (Ev. skrevet.)

Skrevet

I avdelingen "Du tror det ikke før du får se det, alternativt før du våkner av det" presenteres i dag mannen som satt på morgentoget og ryddet i verktøykassene sine. Takk, det gjorde underverker for meg og de andre tre som til da hadde slumret lykkelig i en stille vogn...

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor august og september ble av? :klo: Med skolestartstyr og valgkamp og møter og familie og kultur og fester og hurra-jeg-er-i-Oslo-og-kan-gjøre-ting, føler jeg at jeg knapt har vært hjemme de siste ukene. Når man samtidig har en leilighet som stadig bærer preg av å være nyinnflyttet med akutt behov for rydding og møblering og sånt, er det ikke helt ideelt -men veldig gøy :fnise: Denne uka skal jeg på Josh Groban i morgen og teater torsdag og fredag -og så har jeg faktisk en blank helg :daane: Det har vel ikke skjedd siden... mai? Men uka er ennå ung, det er ikke sikkert den fortsatt er blank når den faktisk kommer :ler:

Men om halvannen uke er det høstferie :hoppe: Den skal riktignok også fylles med barnedåp og et par teatre (Next to normal er tilbake :strix: ), men først og fremst har jeg en hel uke fri til å endelig komme skikkelig i orden -det skal bli godt. Må bare få med meg pappa en tur på ikea... :lur:

Skrevet

:hoppe:

Ikea er aldri feil. Jeg er sikker på at du får det veldig fint i leiligheten. :)

Skrevet (endret)

Noen har flaks...

Jeg har lurt litt på hvordan de fikk tak i George Clooney... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Noen har flaks...

Jeg har lurt litt på hvordan de fikk tak i George Clooney... :fnise:

Den reklamen ville jeg gjerne spilt i ..... :rodmer:

Endret av Skravla
Skrevet

Den reklamen ville jeg gjerne spilt i ..... :rodmer:

Ja, han er vel draumemannen til alle litt eldre kvinner. :engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...