Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Dette er tydeligvis genren til VGs kommentator, å kunne melde Artig sofatrivia: To låter etter hverandre nå med samme trommis i originalversjonen er på linje med Edward af Silén under ESC :fnise: 

Høres ut som kommentatorens genre da. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg så på insta at Frank Kjosås gjorde Queen igjen i går, og det vekket vakre minner...

Ja, jeg ble litt fristet til å  dra i vesterled i går. 

Skrevet

Karaokeversjon og kveldens pussigste topp...

Skrevet (endret)
Skravla skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg ble litt fristet til å  dra i vesterled i går. 

Bare det at han står på en scene og synger er jo en sjeldenhet for tiden. :sukk: 

Endret av Daria
Skrevet

OK.... det er ikke kveldens verste. Hun kan fint havne på en tredje eller fjerde plass hos meg. 

Skrevet

Bare det at han står på en scene og synger er jo en sjeldenhet for tiden. :sukk: 

Jeg vil ha Queen tribute i konserthuset..... Eller scene 2 på teateret. 

Skrevet

Nei, Freddie har ikke gjenoppstått. Og det er ikke overnaturlig. Skjerp deg, Ida Maria. 

Skrevet

Låtvalg kan vise selvtillit - men like gjerne manglende selvinnsikt og/eller urimelig stort ego...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Nei, Freddie har ikke gjenoppstått. Og det er ikke overnaturlig. Skjerp deg, Ida Maria. 

Man kommer til et punkt hvor det bare blir latterlig - og det er en stund siden Ida Maria passerte det punktet...

Skrevet

Jeg vurderer å stemme taktisk - jeg synes Melis var en av kveldens svakeste, men jeg vil jo heller ha henne videre enn mange av de andre...

Skrevet

Jeg stemte med hjerte - 2 til Odd Rene og 1 til Damian. 

Skrevet

Men jeg vurderte å gi en stemme til Melis. Jeg har mer lyst til å se henne i fremtidige genre enn f.eks Mia eller Tone. 

Skrevet

Jeg ga en til Odd René, en til Melis og en til Ehi - en for kveldens innsats og to taktiske... 

Skrevet

Alexander vil seire over ukomfortable ting. jeg minner om (og vil nok komme tilbake til dette ved senere anledninger) at dette er tv-underholdning, ikke artist-terapi.

Skrevet

Adrian fikk vel dårligste karakter av nrk-kommentatoren. 

Skrevet

Jepp, jeg er litt spent på hvor langt kun kommer på grunn av det. Jeg vil jo alltid hevde at Ella Maria vant på grunn av det - hun var god, men Ulrikke var bedre.

Skrevet

Nei, det skulle jo vært Mia..... Pokker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...